Veet - zestaw do depilacji okolic bikini

1. Data: 2003-10-14 21:38:44

Temat: Veet - zestaw do depilacji okolic bikini
Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzywal ktos moze? Jak wrazenia? Kupic czy pozostac przy golarce?

Sadia

1. Data: 2003-10-15 07:36:50

Temat: Re: Veet - zestaw do depilacji okolic bikini
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uzywal ktos moze? Jak wrazenia? Kupic czy pozostac przy golarce?
>
> Sadia

Odrobine obok tematu: kup krem depilujacy Veet, ale np. ten do skory
wrazliwej - wychodzi taniej a efekty takie same jak po tym do bikini. Mam
juz chyba 10 tubke z kolei i doszlam do takiej wprawy ze nie musze, ze tak
sie wyraze - robic poprawek maszynka :) A efekty o niebo lepsze niz golenie
i - co dla mnie bylo najwazniejsze - nie robia sie zapalne krostki i plamy.
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2003-10-15 13:42:30

Od: "anya_g" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kvenmadur <k...@p...onet.pl> wrote:

| sie wyraze - robic poprawek maszynka :) A efekty o niebo lepsze niz golenie
| i - co dla mnie bylo najwazniejsze - nie robia sie zapalne krostki i plamy.

Co do tych krost i plam... To mnie ten zielony Veet właśnie uczula, chociaż
normalnie nie mam jakiejś szczegolnie wrazliwej skory. Moje kolezanki maja
podobne doswiadczenie. W kazdym razie, nie polecam.

Ania

1. Data: 2003-10-15 19:40:25

Od: "pysia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uzywal ktos moze? Jak wrazenia? Kupic czy pozostac przy golarce

Zdecydowanie tak! W tym zestawie jest wspanialy krem po depilacji.. Ubolewam
okrutnie, ze nie mozna kupic go normalnie:((( Osobiscie polecam.

1. Data: 2003-10-15 20:14:30

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> normalnie nie mam jakiejś szczegolnie wrazliwej skory. Moje kolezanki maja
> podobne doswiadczenie. W kazdym razie, nie polecam.

mnie uczulal rozowy bodajze o kwiatowym zapachu, a po goleniu to juz nie
powiem jakie pojawialy mi sie problemy bo szkoda gadac :)))
ale jak uzywam tego zielonego Veet'a jest ok
moge polecic
pozdr

1. Data: 2003-10-17 08:32:54

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lewicka napisala:

>rozpuszczają się do połowy, a reszta zostaje w skórze"? ;> Miałam jedno
>takie doświadczenie z kremem depilującym, coś okropnego.

Moze AKURAT ten krem Cie podrazanil ? Sprobuj moze innego, najpierw na malym
kawalku skory. Co do faktu, ze krem nie usuwa u Ciebie wloskow - jesli wloski
sa dosc grube i mocne, to tak wlasnie sie czesto zdarza.

>Saddie, co mimo najlepszych chęci po prostu nie może usuwać zbędnego
>owłosienia, bo nie znalazła metody niekrzywdzącej

Probowalas wosk ? Jesli rzecz jest wykonana profesjonalnie w gabinecie (trzeba
zaznaczyc, ze masz wrazliwa skore, wtedy stosuje sie inny wosk i nizsza
temperature), podraznienia zdarzaja sie bardzo rzadko.

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-10-17 08:44:07

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Kvenmadur:
> Odrobine obok tematu: kup krem depilujacy Veet, ale np. ten do skory
> wrazliwej - wychodzi taniej a efekty takie same jak po tym do bikini.

To może mi przy okazji wyjaśnicie, drogie panie - jak stosować taki
wynalazek, żeby nie uzyskać efektu "skóra piecze przez dwa dni, włosy

--
|\ /|
,~~~>>";"<<

1. Data: 2003-10-17 09:16:55

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Dunia:
[...]
> Moze AKURAT ten krem Cie podrazanil ? Sprobuj moze innego, najpierw na malym
> kawalku skory. Co do faktu, ze krem nie usuwa u Ciebie wloskow - jesli wloski
> sa dosc grube i mocne, to tak wlasnie sie czesto zdarza.

No, to niestety chyba tak jest w moim przypadku. W sumie mogę jeszcze
raz spróbować, acz trochę z duszą na ramieniu. ;)

> Probowalas wosk ? Jesli rzecz jest wykonana profesjonalnie w gabinecie (trzeba
> zaznaczyc, ze masz wrazliwa skore, wtedy stosuje sie inny wosk i nizsza
> temperature), podraznienia zdarzaja sie bardzo rzadko.

Podejrzewam, że efekty byłyby podobne, jak przy wyrywaniu pęsetą -
straszliwe wrastanie i związane z tym radości.

Saddie
--
|\ /|
,~~~>>";"<<

1. Data: 2003-10-17 10:41:19

Od: "Iwona Mroczek" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

> Podejrzewam, że efekty byłyby podobne, jak przy wyrywaniu pęsetą -
> straszliwe wrastanie i związane z tym radości.

Moja kosmetyczka doradza, by po kilku dniach od depilacji zaczac stosowac
masazyk przy myciu, np. myjka z siateczki. Masazyk ma zadanie podnosic
element odrastajacy by nie wlazil z powrotem pod skore. W moim przypadku sie
sprawdza, zadnych problemow, zadnych podraznien.

A co kremu w temacie: sukces byl polowiczny, zapachu trudno sie pozbyc i
ogolnie niefajnie. Wrocilam do wosku i masazyku.
Polecam :)

Iwonka
&Szuszu &Cymek(urocze)

1. Data: 2003-10-17 13:15:19

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lewicka napisał/a w

> Podejrzewam, że efekty byłyby podobne, jak przy wyrywaniu pęsetą -
> straszliwe wrastanie i związane z tym radości.

No właśnie po wosku włoski mi nie wrastają. Za to po depilatorze -
makabra.

mips

--
KUBA, najnowszy troll pru => http://mojulubionytroll.w.interia.pl/