Velux GZL 1054 - pytanie do praktykow

1. Data: 2006-08-23 18:30:04

Temat: Velux GZL 1054 - pytanie do praktykow
Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie okienka znalazlem: GZL 1054 M06 78*118
i teraz pytanie do tych ktorzy maja takie okna - jak one sie sprawuja w
praktyce? Czy jakbyscie drugi raz mieli kupowac okna wzielibyscie te same ?
Jakies inne uwago dot. ich uzywania (u mie beda rzadko otwierane, bo
beda dosc wysoko), instalacji? Na co zwrocic uwage podczas zakupu ?

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

2. Data: 2006-08-24 12:49:54

Temat: Re: Velux GZL 1054 - pytanie do praktykow
Od: "da_j" <d...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Kutyla wrote:
> [...]
>
> --
> 3M-cie sie czego chcecie !
> Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Po 4 latach nie mam zadnych zastrzeżeń. Poza może jednym, ale
dotyczy to wszystkich dachowych... strasznie się brudza, a umyc
trudniej niż zwykłe.
Jak wysoko to będziesz musiał zainwestować w kijek do otwierania lub
drabinkę, zobacz może jakieś z klamką u dołu będą sensowniejsze
(sam tak mam: w łazience okno wyżej i wtedy FAKRO)

DJ

3. Data: 2006-08-24 13:02:38

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2006-08-24 14:49, Niejaki/a da_j bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Jak wysoko to będziesz musiał zainwestować w kijek do otwierania lub
> drabinkę, zobacz może jakieś z klamką u dołu będą sensowniejsze
> (sam tak mam: w łazience okno wyżej i wtedy FAKRO)

Nie zamierzam ich otwierac (no moze czasem). Beda mialy za zadanie
doswietlic salon od strony dachu. Rozszczelnie tylko zeby byl jakis
minimalny przeplyw powietrza.
A raz na jakis czas trzeba bedzie wziasc drabinke, jakis kijek z gabka i
umyc.

4. Data: 2006-08-24 16:45:12

Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Takie okienka znalazlem: GZL 1054 M06 78*118

U mnie sprawują się OK, ale jak tak patrzę na nowy cennik Veluxa,
to dziś kupiłbym chyba wersję 1059 z zewnętrzną szybą hartowaną.
Różnica w cenie nie jest duża, a anomalie pogodowe mamy coraz
dziwniejsze i wartoby zabezpieczyć się przed gradem. Rok temu
Velux nie miał jeszcze takich szyb w ofercie.

T.

Jak usunąć zaprawę klejową z płytek i fugę?
Dopłata przy zamianie
skrzynka na listy - duża i bez trąbki :-/
pompa ogrodowa - prosze o rade jaka kupic
Kurtyna alarmowa