Vernonia i inne

11. Data: 2005-09-30 16:21:45

Temat: Re: Vernonia i inne
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elba" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
news:308b.000024ce.433c3c6a@newsgate.onet.pl...
> Witam !
> Załozyłam fotogalerię . Moze ktoś zechce pooglądać , co mam w ogrodzie i
na tarasie.
> Zapraszam.
> http://fotogalerie.pl/ludzie/elbe

Śliczne roślinki, mnie urzekła biała P. sufruticosa, Vernonia.... i
zazdroszczę konawlii, moje zzieleniały w tym roku ;((

Pozdrawiam
Kaśka

12. Data: 2005-09-30 18:57:39

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote:

>[...] i zazdroszczę konawlii, moje zzieleniały w tym roku ;((

Zapewne z tej zazdrości :).

Pozdrawiam,
Grzesiek

PS. A rośliny w galerii ładne..
--
Pewna polska poetka, ujęta
Gościnnością Pana Prezydenta

13. Data: 2005-09-30 21:14:54

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29 Sep 2005 21:11:38 +0200, Elba napisał(a):

> Witam !
> Załozyłam fotogalerię . Moze ktoś zechce pooglądać , co mam w ogrodzie i na
> [...]

Rośliny ładne.
Podziwiam wszystkich, którzy mają tyle cierpliwości do
tarasowych.

Marta

14. Data: 2005-10-01 09:12:57

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam !
> Załozyłam fotogalerię . Moze ktoś zechce pooglądać , co mam w ogrodzie i na
> [...]

Wszystkie śliczne. Urzekł mnie Geranium sanguineum striatum, jest jak z
bajki :))
Pozdrawiam, Krystyna

15. Data: 2005-10-03 07:05:34

Od: "Elba" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości news:308b.000024ce.433c3c6a@newsgate.onet.pl Elba

> Hejka. Super roslinki. :-) Czy ten Hibiskus moscheutos zimuje u Ciebie w
> gruncie?
> Pozdrawiam dociekliwie Ja...cki

Witam!
Hibiskusa moscheutos mam od wiosny . Wiem , ze powinien przezimować w gruncie.
Ale zabezpieczyłam sie i mam tez w donicy
Czy przezimuje w gruncie napiszę na wiosnę.
Pozdrawiam , Elzbieta

16. Data: 2005-10-03 07:08:21

Od: "Elba" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rośliny ładne.
> Podziwiam wszystkich, którzy mają tyle cierpliwości do
> tarasowych.
Witam!
To nie cierpliwośc ,to hopbby.
Pozdrawiam , Elzbieta

17. Data: 2005-10-03 07:10:57

Od: "Elba" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tarasie.

> Wszystkie śliczne. Urzekł mnie Geranium sanguineum striatum, jest jak z
> bajki :))
> Pozdrawiam, Krystyna

Witam!
Tak , to Geranium kwitnie długo i zachwyca wszystkich.

Pozdrawiam , Elzbieta

18. Data: 2005-10-03 13:10:27

Od: "olaola915" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Witam !
>Załozyłam fotogalerię . Moze ktoś zechce pooglądać , co mam w ogrodzie i na
> [...]
przejrzałam zdjątka, liliowców są piękne!!! mam następujące pytanie, czy
istniałaby możliwość wymiany bądź otrzymania sadzonek tych kwiatków? na
działce mam 12 liliowców, także takie, których nie ma na zdjęciach. bardzo
chętnie się podzielę. Mam na myśli kwiatki ze zdjęć 1,2,3,4 i 6,
jakby były także w nadmiarze kokorycze oraz konwalie to także chętnie bym się
wymieniła. Mam dużo sadzonek milinów, budlei,wrzośców,funkii także mam
pokaźną kolekcję! :)
A z tarasowych to mam fuksje i oleandry

Pozdrawiam Ola

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

19. Data: 2005-10-03 13:15:59

Od: "olaola915" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Elba" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
>news:308b.000024ce.433c3c6a@newsga te.onet.pl...
>na tarasie.
>>
>i jeszcze jedno pytanie; gdzie można kupić taakie piękne roślny tarasowe?
połowy nie widziałam nawet w sklepach!!!!!

20. Data: 2005-10-03 19:40:09

Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wymieniła. Mam dużo sadzonek milinów, budlei,wrzośców,funkii także mam

Witaj Olu!
Moja kolekcja tarasowych nie jest tu pokazana w całosci . Jest ich jeszcze
trochę wiecej , a kolekcja ma wiele lat.
O mozliwosciach wymiany proponuję kontakt na emaila.
pozdrawiam ,Elzbieta

Re: czy wolno przywozic nasiona...
ostatnie koszenie trawy
sosna