Vichy

1. Data: 2003-05-21 11:08:55

Temat: Vichy
Od: "Anka" <n...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy firma Vichy jest godna zaufania. Ceny jakie oferuje nie powiem sa
troszke wysokie, ale czy produkty spelniaja obietnice?
powiedzcie cos wiecej o tej firmie.
Wiecie ostatnio sie bardzo zdziwialam- bylam sobie w aptece, zauwazylam
puder do cery mieszanej i tlustej z tej firmy.Dotychczas myslalam,ze Vichy
ofreruje produkty do kosmetyki "czystej", niekolorowej. Nie wiecie czy ten
podklad to nie jest kicha?
a tak w ogole czy produkty sa wysokie jakosciowo, czy przereklamowane, nie
wartajace zachodu?

1. Data: 2003-05-21 11:27:13

Temat: Re: Vichy
Od: "Kakulka" <k...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka" <n...@n...pf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> podklad to nie jest kicha?
> a tak w ogole czy produkty sa wysokie jakosciowo, czy przereklamowane, nie

Ja osobiście nie stosuję, ale moja mama bardzo chwali :-))
Pozdrawiam Kasia

1. Data: 2003-05-21 11:29:58

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anka wrote:

> Czy firma Vichy jest godna zaufania. Ceny jakie oferuje nie powiem sa
> troszke wysokie, ale czy produkty spelniaja obietnice?

zalezy, ktore i zalezy, dla kogo. ja lubie serie normaderm (zel do mycia
buzi i krem nie-koloryzujacy) - podczas napadu gosci na buzi dzialaja
bdb. na codzien oczywiscie bym tego nie uzywala, za konkretne.

krem liftactiv pod oczy jest dobry na noc, wygladza i w ogole, ale kolor
ma jak dla mnie niewyjsciowy (pomaranczowy), zupelnie nie rozumiem, po
co ten kolor.

bdb jest vichy dercos zielony (przeciwlupiezowy) i czerwony (przeciw
wypadaniu wlosow).

wiecej nie znam, nie stosowalam.

> [...]
> ofreruje produkty do kosmetyki "czystej", niekolorowej. Nie wiecie czy ten

aera teint? niektorzy sobie chwala.

zwlaszcza dla cery problemowej jest podobno bdb - kryje, nie robiac jednak maski.

ja nie stosowalam, wiec tez trudno mi powiedziec.

xx.

1. Data: 2003-05-21 11:42:59

Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 May 2003 13:08:55 +0200, Anka wrote:

> Czy firma Vichy jest godna zaufania. Ceny jakie oferuje nie powiem sa
> troszke wysokie, ale czy produkty spelniaja obietnice?

Firma jest znana i jak sądzę, można ją obdarzyć zaufaniem, ale nie można
raczej oczekiwać, że każdy będzie zadowolony z jej produktów.
Ja używałam jakiegoś kremu Vichy i tonika, zapewne coś jeszcze, ale już nie
wiem nawet co, bo... Po zużyciu opakowania danego kosmetyku stwierdzałam,
że nie spełnił moich oczekiwań i nigdy więcej do niego nie wracałam.
W tej chwili używam jeszcze Vichy Masque Thermal Rehydratant, ale, jak i
poprzednio, nie jestem nią zachwycona.
Podsumowując: być może wielu osobom kosmetyki Vichy służą, ale _ja_ nie
jestem z nich zadowolona.
Może wypróbuj sama jakiś ich kosmetyk na sobie, bo każda z nas może
otrzymać jednak inne efekty :)

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-05-21 11:48:01

Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 May 2003 13:29:58 +0200, anek wrote:

> bdb jest vichy dercos zielony (przeciwlupiezowy) i czerwony (przeciw
> wypadaniu wlosow).

No, właśnie, czerwony Dercos, jeszcze mam resztkę, odstawiłam na "kiedyś",
bo po zużyciu prawie całego puściły mi nerwy z braku efektów i kupiłam co
innego ;) Może jestem za mało cierpliwa, może za krótko stosowałam, ale też
bez pożądanych efektów, niestety.

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-05-21 12:24:13

Od: "Ewa" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka" <n...@n...pf.pl> napisał w wiadomości
> Czy firma Vichy jest godna zaufania. Ceny jakie oferuje nie powiem sa

[...]
> ofreruje produkty do kosmetyki "czystej", niekolorowej. Nie wiecie czy ten
> podklad to nie jest kicha?

Podkład - moim zdaniem - jest super. Do mojej mieszanej - z przewagą
tłustej:( - powiedziałabym, że jeden z lepszych, na jakie udało mi się
trafić

--
Ewa
________________________________

1. Data: 2003-05-21 12:39:30

Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja uwielbiam ich kremy koloryzujace. naprawde jestem z nich zadowolona :)
probowalam tez innych kremow [probki] - na te byc moze sie zdecyduje, gdy
inne mi si epokoncza..
ogolnie - bardzo mi pasuja, ale bez super-rewelacji.
spotkalam sie tez z opinia, ze juz lepsze kosmetyki ma nieco mniej
reklamowane La Roche-posay [na pewno przekrecilam nazwe.. ale to tez
sprzedawane jest w aptekach], czy Avene.

pozdrawiam,

--
Maja

** Joan of Arc heard voices too. **

1. Data: 2003-05-21 15:40:16

Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podkład - moim zdaniem - jest super. Do mojej mieszanej - z przewagą
> tłustej:( - powiedziałabym, że jeden z lepszych, na jakie udało mi się
> [...]
Potwierdzam!!! taki aera teint-jest rewelacyjny dla mnie, chociaż uzywałam
tylko próbki bo na całą buteleczkę mnie nie stać:((
POZDRAWIAM tweetka

1. Data: 2003-05-21 19:30:13

Od: "ToJa" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla mnie fajny jest samoopalacz do twarzy , ładny lekko opalony kolorek jest
na buzi , a co do kremów to używałam Thermal ale bez żadnych rewelacji

pozdrawiam ASia

1. Data: 2003-05-21 20:16:25

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka" <n...@n...pf.pl> napisał w wiadomości
> Czy firma Vichy jest godna zaufania. Ceny jakie oferuje nie powiem sa
> troszke wysokie, ale czy produkty spelniaja obietnice?
W większości przypadków: tak.

> [...]
> ofreruje produkty do kosmetyki "czystej", niekolorowej. Nie wiecie czy ten
Podkłady są dobre. Jeśli zaskoczyła cię kolorówka, to co powiesz na to, że w
innych państwach Vichy robi nawet lakiery do włosów :)

Jakie efekty po Petrole?
witam :-)
przedłużanie rzęs?
znalazlam sposob na lakier ;) [dlugie]