Vichy- balsam z kwasami. Czy istnieje???

1. Data: 2004-03-04 15:01:52

Temat: Vichy- balsam z kwasami. Czy istnieje???
Od: "Małgorzata Ziętek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomóżcie mi wybrać balsam do ciała z Vichy. Zastanawiam się czy istnieje
balsam z kwasami owocowymi o działaniu podobnym do Normadermu tylko że na
ciało.

I pytanie do tych Pań, które Normadermu używają: jakie rezultaty?

1. Data: 2004-03-04 20:23:11

Temat: Re: Vichy- balsam z kwasami. Czy istnieje???
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomóżcie mi wybrać balsam do ciała z Vichy. Zastanawiam się czy istnieje
> balsam z kwasami owocowymi
Nie u Vichy.

1. Data: 2004-03-04 20:23:11

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomóżcie mi wybrać balsam do ciała z Vichy. Zastanawiam się czy istnieje
> balsam z kwasami owocowymi
Nie u Vichy.

1. Data: 2004-03-05 10:04:58

Od: "Jantar" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I pytanie do tych Pań, które Normadermu używają: jakie rezultaty?

U mnie Normaderm ładnie wysusza już istniejące zmiany trądzikowe, poza tym
ma właściwości matujące. Niestety nie blokuje pojawiania się nowych zmian.
Tutaj pomógł chyba tylko Roacutane.

Pozdr,
An

1. Data: 2004-03-05 10:04:58

Od: "Jantar" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-03-05 18:08:04

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik justy <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> Nie u Vichy.
A u kogo? ;)

Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2004-03-05 18:29:30

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> A u kogo? ;)

Poczytaj sobie tutaj:

http://www.wizaz.pl/basia_lato_juz_niebawem_2002.php

Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2004-03-05 18:45:07

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joasia <j...@S...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> Poczytaj sobie tutaj:
> http://www.wizaz.pl/basia_lato_juz_niebawem_2002.php

Dzięki bardzo :)))
Mam nadzieje, że w Rossmanie dostanę balsam St. Ives Swiss Formula Alpha
Silk o którym mowa w tym tekście :)

Pozdrawiam
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2004-03-05 19:18:19

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam nadzieje, że w Rossmanie dostanę balsam St. Ives Swiss Formula Alpha
> Silk o którym mowa w tym tekście
nie. tego baslamu już dawno nie ma na rynku.
ale ostatnio pojawił się jakiś nastepca- widziałam na esentii.

1. Data: 2004-03-06 09:29:07

Od: "Eda" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale ostatnio pojawił się jakiś nastepca- widziałam na esentii.

Czy możesz napisać jak nazywa się ten blasam, bo szukałam na esentii ale nic
takiego nie mogłam znaleźć.
Zgóry dziękuję i pozdrawiam
Eda

paznokcie rozdwajajace sie
Re: ACNE-DERM w Krakowie
zmiana koloru włosów
[REQ] polecicie dobry zaklad fryzjerski 4 men w 3city
Koszt oczyszczania twarzy - wielkie dzięki + pytanie