Vichy normaderm jeszcze raz

1. Data: 2003-09-23 07:05:21

Temat: Vichy normaderm jeszcze raz
Od: "Vei" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czytalam poprzedni watek o tych specyfikach.
Czy to jakas nowa seria czy tylko nowe opakowania starego normadermu? Wtedy byl
lotion, zel do mycia i kremy (koloryzujacy i zwykly bialy).
Pamietam, ze tamta seria byla dosc "zraca" - zel i tonik wysuszaly, byly z
alkoholem.

A jak jest z ta nowa seria? Do jakiej cery jest przeznaczona?
Krem ma chyba dosc podobne opakowanie do Thermal S Mat.

1. Data: 2003-09-23 08:10:19

Temat: Re: Vichy normaderm jeszcze raz
Od: "Moni" <M...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vei" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> A jak jest z ta nowa seria? Do jakiej cery jest przeznaczona?
> Krem ma chyba dosc podobne opakowanie do Thermal S Mat.

To jest zupełnie nowa seria, kierowana do zupełnie innego odbiorcy (ta
poprzednia była dla młodej cery trądzikowej). Produkty są przeznaczone dla
kobiet po 20 roku życia z problematyczną skórą.
Krem oprócz działania złuszczającego ma także właściwości nawilżające (tak
przynajmniej zapewnia producent). U mnie nie powoduje wysuszenia skóry.
Trochę informacji znajdziesz na stronie:
www.normaderm.com (strona także w języku polskim).

Pozdrawiam
Moni

Smakowita szminka