Victorias Secret - sklep.

1. Data: 2007-05-28 21:03:39

Temat: Victorias Secret - sklep.
Od: Pearlhair <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś kupował tutaj dżinsy (lub inne ubrania)?

http://www.victoriassecret.com

Jak wypadły koszty cła przy zakupie ubrań w sklepach w USA? Mają w tym
sklepie super dżinsy i topy (i nie tylko...), ale nie wiem, czy koszty
łącznie z cłem i przesyłką nie będą nieporównywalnie wyższe, niż gdybym
kupiła w Polsce - pomijając fakt, że takich fajnych dżinsów u nas w
ogóle nigdzie nie widziałam... Chociaż te spodnie nie są zbyt drogie w
tym sklepie, ale jeśli dojdzie cło itp - no to nie wiem...

2. Data: 2007-05-29 19:56:29

Temat: Re: Victorias Secret - sklep.
Od: "grafitowa" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pearlhair" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś kupował tutaj dżinsy (lub inne ubrania)?
>
> http://www.victoriassecret.com

Cześć,
nie kupowałam nigdy w oryginalnym sklepie Victoria's Secret, ale z tego co
się orientuję, to VS nie wysyła do Polski. Polecam natomiast allegro i
użytkownika victoria_sec, oryginalne ciuchy, wysyłane już z Polski plus:
możesz zamówić dowolny ciuch z katalogu.

--
_____
pozdrawiam,

3. Data: 2007-05-29 20:40:49

Od: Pearlhair <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

grafitowa napisał(a):
> Użytkownik "Pearlhair" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Cześć,
> nie kupowałam nigdy w oryginalnym sklepie Victoria's Secret, ale z tego co
> się orientuję, to VS nie wysyła do Polski.

Dzięki za wiadomo,ść o Allegro. Tyle że pewnie nie ma takiego wyboru
tych dżinsów :-( Zajrzę w każdym razie.
Co do "niewysyłania do Polski" - właśnie podając swoje dane przy
zamówieniu wybiera się kraj (w opcji: wysyłka zagraniczna)- i tam jest
także Polska. Czyli wysyłają.
Może ktoś się orientuje w stawkach celnych naliczanych przy kupnie
dżinsów (odzieży) w USA?

4. Data: 2007-05-29 22:47:53

Od: "Kama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> także Polska. Czyli wysyłają.
> Może ktoś się orientuje w stawkach celnych naliczanych przy kupnie

Nie boisz się tak bez mierzenia?

5. Data: 2007-05-30 09:29:34

Od: Pearlhair <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kama napisał(a):

> Nie boisz się tak bez mierzenia?

Rozmiary są uniwersalne - podana jest numeracja. Wiele razy kupowałam
dżinsy tylko wg rozmiaru, zresztą na stronie sklepu są bardzo dobre
zdjęcia spodni na modelkach. Ja mam podobną figurę, tyle że nie jestm
tak szczupła, żeby nie powiedzieć chuda, jak te dziewczyny, ale to już
wybieram rozmiar i tyle. Fason i sposób uszycia jest świetnie widoczny,
a jak się w dodatku samej ma pojęcie o szyciu (ja mam), to wie się, co
może sprawiać niespodzianki po kupnie i się tego nie kupuje :-)
Tylko boję się nadal o to cło - nie wiem, czy dobrze przyjęłam cło 12 %
i Vat 10% od wartości zamówienia, więc za dżinsy po 68$ zapłacę 110 $ ze
wszystkimi możliwymi kosztami i opłatami za przesyłkę. Czyli się opłaca
może nie finansowo, bo wyjdzie na to samo (biorąc pod uwagę ceny
wiodących marek - Lee, Wrangler itp. u nas) - ale ze względu na
różnorodność i urodę fasonów. Takich u nas nie ma :-(

6. Data: 2007-05-30 10:14:49

Od: "Kama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiodących marek - Lee, Wrangler itp. u nas) - ale ze względu na
> różnorodność i urodę fasonów. Takich u nas nie ma :-(

Gdybyś miała kupić gatki za 68$ na allegro, sprzedawca pewnie policzyłby za
nie co najmniej 150$. Ceny VS na allegro potrafią porazić. A mało który
ciuszek jest tego wart.

7. Data: 2007-05-30 11:05:12

Od: Pearlhair <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kama napisał(a):
> [...]
> nie co najmniej 150$. Ceny VS na allegro potrafią porazić. A mało który

Asz, kurczę, zaryzykuję kupno w tym sklepie jednak, bo ładne te dżinsy,
a w końcu jak wyjdzie nawet nieco więcej, niż w sklepie czy w Allegro,
to przynajmniej fason będą miały. Napiszę o wrażeniach, jak otrzymam
przesyłkę, bo może to zainteresuje więcej osób :-)

8. Data: 2007-05-30 11:48:59

Od: "Kama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to przynajmniej fason będą miały. Napiszę o wrażeniach, jak otrzymam
> przesyłkę, bo może to zainteresuje więcej osób :-)

Czyli pewnie za kilka miesięcy :D
Na które jeansy się zdecydowałaś?
Może warto byłoby zamówić od razu kilka róznych ubranek i podzielić cło na
kilka osób? ja bym zapewne coś dla siebie wybrała:))) Nie spodnie, ale np.
buty lub topy.
Co Ty na to?

9. Data: 2007-05-30 12:03:54

Od: Pearlhair <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kama napisał(a):

> [...]
> kilka osób? ja bym zapewne coś dla siebie wybrała:))) Nie spodnie, ale np.

OK, zgadzam się, możemy to omówić na priv. Tyle, że chciałabym dokonać
zakupu w połowie czerwca - ze względu na terminy uzupełnienia konta
mojej karty kredytowej. Fasonu jeszcze nie wybrałam, mam 3 typy. I mojej
córci też muszę coś wybrać, a na razie bez niej (wyjechała) nie sposób.
Tak że do połowy czerwca możemy omówić sprawę :-)

10. Data: 2007-05-30 12:08:28

Od: "Yaga" <y...@R...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> córci też muszę coś wybrać, a na razie bez niej (wyjechała) nie sposób.
> Tak że do połowy czerwca możemy omówić sprawę :-)

Ja wstępnie też bym była zainteresowana taką wspólną transakcją :)
Zwłaszcza na wyprzedażach widzę różne fajne sukienki, więc bardzo chętnie
coś bym upolowała :)

Pozdrawiam, Yaga

--
"Tanz - mein Leben - tanz