Re: W????????????????????

Data: 2009-11-04 19:27:39
Temat: Re: W????????????????????
Od: "Cancer" <c...@g...pl>

Użytkownik "Marcin"

> Co za różnica jak zdychasz? I tak jedyne co z Ciebie zostaje to ścierwo.
> Godnie to można iść przez życie a śmierć nie ma nic wspólnego z godnością
> Ważne jak żyjesz a nie jak umierasz.

Człowiek czyli (Homo sapiens) nie zdycha, tylko umiera, to zasadnicza
różnica.
Jedna z rzeczy, które różnią Cie od zwierzęcia, to to, ze juz na etapie
małego dziecka wiesz ze umrzesz.
Wypowiadasz sie jak typowy młody człowiek, który myśli, ze śmierć go nie
dotyczy, i ze będziesz żył wiecznie.
Piszesz tutaj, ze ważne jest jak godnie żyjesz, a zapomniałeś o tym, ze
umieranie jest częścią życia i nie da sie tego oddzielić.
Człowiek ma takie samo prawo do godnego życia, jak i do godnej śmierci.

--
Cancer

.

4573 (20091104) __________