W Austrii brakuje łóżek.

21. Data: 2021-11-09 17:40:21

Temat: Re: W Austrii brakuje łóżek.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:
> [...]
ore-unvaccinated-covid.html

> Sądzisz, że tam mieszka inny gatunek człowiekowatych, który inaczej
> reaguje na covid niż u nas?

Sądzę, że tam jest TEN SAM gatunek kowidiotów, co w Polsce - ich wspolna
maksyma to ,,Covido ergo sum" ????

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

22. Data: 2021-11-09 18:27:39

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.11.2021 o 17:40, XL pisze:

ore-unvaccinated-covid.html

> Sądzę, że tam jest TEN SAM gatunek kowidiotów, co w Polsce - ich wspolna
> maksyma to ,,Covido ergo sum" ????

A ja sądzę, że tam jest dużo mniej niż u nas (procentowo)
antyszczepionkowych szurów.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

23. Data: 2021-11-09 18:30:24

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

opie,irlandia-jak-izrael--coraz-wiecej-zaszczepionyc
h-na-covid-19-trafia-do-szpitali,artykul,28418909.ht
ml

~~~~~

dane-czy-do-szpitali-trafiaja-zaszczepieni-na-covid1
9-19641.html

> Ważne, co tobie wyszło, panie kołek. I tego się trzymasz, jak masztu na
> tonącym okręcie ?

Ważne, że tobie wyszło tak jak mi i dlatego wpadłaś w dysonans
poznawczy. Rachunek nie zgodził się z twoimi urojeniami i teraz nie
bardzo wiesz co z tym zrobić.
LOL

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

24. Data: 2021-11-09 19:52:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

ore-unvaccinated-covid.html

> A ja sądzę, że tam jest dużo mniej niż u nas (procentowo)
> antyszczepionkowych szurów.

Na szczęście świat ma w dupie, co sądzisz. Możesz nawet kupę nasadzić,
nikogo to nie obejdzie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

25. Data: 2021-11-09 21:09:49

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.11.2021 o 22:06, XL pisze:

> No fakt, ja nijak nie pojmuję, że nasza kielecka, wyszczepiona potrójnie
> radna Słoń, właśnie kolejny (czwarty!) raz ciężko przechodziła to
> kowidocudo, chociaż jest pielegniarą i ma chody. Ale to pewnie tylko
> niechlubny wyjątek - ty pewnie masz jasność co do tego. Jasność, jasność
> widzisz. Spłynęła na ciebie wprost z tefałena. LOL

No nie-mo-żli-we! Przecież to tylko zwykła grypka. Covidu przecież NIE
MAAAA!!!

-
Ewa

26. Data: 2021-11-09 21:42:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> No nie-mo-żli-we! Przecież to tylko zwykła grypka. Covidu przecież NIE
> MAAAA!!!

Tak???!!!

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

27. Data: 2021-11-09 22:54:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.11.2021 o 21:42, XL pisze:

> Tak???!!!

Srak!

--
Ewa

28. Data: 2021-11-09 23:06:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Srak!

PO-puszczasz w szwach i słoma wychodzi. Nie masz jeszcze dość zbierania
cięgów? //ret.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

29. Data: 2021-11-10 12:21:42

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.11.2021 o 19:52, XL pisze:

> Na szczęście świat ma w dupie, co sądzisz. Możesz nawet kupę nasadzić,
> nikogo to nie obejdzie.

Na szczęście świat ma w dupie, co sądzisz. Możesz nawet kupę nasadzić,
nikogo to nie obędzie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

30. Data: 2021-11-10 12:47:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Na szczęście świat ma w dupie, co sądzisz. Możesz nawet kupę nasadzić,
> nikogo to nie obędzie.

Ciebie obchodzi. Widać to w tym, jak wiernym moim czytelnikiem jesteś. Ty i
Ewka.
Budzę w was wasze najgorsze demony, czym bardzo grzeszę, więc dla własnego
dobra zostawiam was z nimi.
Miłego 11 Listopada :)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: