W Polityce...

1. Data: 2002-08-20 05:55:26

Temat: W Polityce...
Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Zapowiedź raportu:

"Kobieta po natarciu

Krem odżywia nie tylko skórę, ale i duszę kobiety. Wcierając krem, kobieta
realizuje odwieczną potrzebę kontaktu z luksusem. Ciało posmarowane to
ciało dotknięte bogactwem i dostatkiem. Dobry krem pobudza kobietę,
ukazuje jej nowe, nieograniczone możliwości, skłania do marzeń. Kobieta
wie, że krem jest w stanie zaspokoić wszystkie potrzeby jej skóry: zarówno
te, o których wie, ja i te, o których nie miała pojęcia, dopóki nie
rzuciła okiem na etykietki na słoiczkach."

--
Seva --> GG#788049 --> http://www.seva.sotiko.pl/ [Moja strona]
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 [Moje aukcje]

1. Data: 2002-08-20 09:45:32

Temat: Re: W Polityce...
Od: "Kasia Kulpa" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Seva <s...@p...lp> napisał(a):

> [...]
> realizuje odwieczną potrzebę kontaktu z luksusem. Ciało posmarowane to
> ciało dotknięte bogactwem i dostatkiem. Dobry krem pobudza kobietę,

oczywiscie, ze uzywanie smarowidel jest bardzo przyjemne, poprawia nastroj a
nawet samoocene :) ale oprocz tego jest czasem konieczne.

> [...]
> te, o których wie, ja i te, o których nie miała pojęcia, dopóki nie
> rzuciła okiem na etykietki na słoiczkach."

e tam. jeszcze nie spotkalam kremu, ktory spelnilby wszystkie moje wymagania.

-- kasicy wcielenie portalowe

1. Data: 2002-08-20 12:37:42

Od: "Mapet\(ka\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciało dotknięte bogactwem i dostatkiem. Dobry krem pobudza kobietę,
> ukazuje jej nowe, nieograniczone możliwości, skłania do marzeń.

Podobnie jest z malowaniem sie (przynajmniej u mnie). Mnie to relaksuje :))
Mapet
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-08-20 12:51:44

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Mapet(ka) <m...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> Podobnie jest z malowaniem sie (przynajmniej u mnie). Mnie to
> relaksuje :))

Chyba się nie skuszę. ;-)

1. Data: 2002-08-20 13:26:16

Od: "Mapet\(ka\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba się nie skuszę. ;-)

A juz myslalam....
:)))
Mapet
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-08-21 07:48:25

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Seva <s...@p...lp> napisał(a) w wiadomości

> Zapowiedź raportu:

A cały tu:
http://polityka.onet.pl/162,1093514,1,0,2364-2002-34
,artykul.html

Mi się to spodobało:

"- Doceniam wygląd swojej żony, chociaż zupełnie nie wiem, co w siebie
wciera. W łazience widzę mnóstwo słoików, ale nie budzi to mojej
czujności. Zaniepokoiłem się tylko raz, kiedy na opakowaniu wyczytałem, że
w środku jest jakiś inteligentny krem. No i drugi raz, kiedy żona
poprosiła, żebym dał jej pieniądze, bo musi sobie kupić krem. Wyciągnąłem
50 zł, a ona pękała ze śmiechu, a potem opowiedziała to koleżankom i one
też pękały - opowiada Michał, lat 46, adwokat. "

:-)

--
http://puszkkka.vege.pl/ [Najlepsza książka kucharska]

1. Data: 2002-08-21 09:07:14

Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

| A cały tu:
| http://polityka.onet.pl/162,1093514,1,0,2364-2002-34
,artykul.html

A najlepsze jest to, ze w artykule zostaly wykorzystane wypowiedzi dziewczyn
z forum Uroda GW. Wychodzi na to, ze wszystkie kobiety w Polsce sa opetane
mania kupowania kosmetykow i wydaja na nie fortune. Jak dla mnie lekka
przesada.

K.

1. Data: 2002-08-21 10:05:37

Od: "AnnaM" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaśka <v...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ajvl3s$t5n$...@n...gazeta.pl...
> [...]
> z forum Uroda GW. Wychodzi na to, ze wszystkie kobiety w Polsce sa opetane
> mania kupowania kosmetykow i wydaja na nie fortune. Jak dla mnie lekka

Czytalam w autobusie , zasmiewalam sie ze hej:))) Fajnie to wszystko wyglada
z meskiego puntu widzenia;))) Jezeli chodzi o ceny to tam byly dwie wersje
luksusowa i standardowa . Krem antycelulit sza 285 zl? doloze troche i mam
rower:))
Btw udalo mi sie dzis dorwac Tisane ( na 4 apteki , w ktorych pytalam
tylko jedna miala ale za to maja go zawzse:)) Moje usta blogoslawia ta/tego,
ktory zaczal/zaczela o nim pisac na grupie , chyba wreszcie znalazlam cos
dla siebie;))
==
annaM standardowa

Sprzedam SOLARIA do opalania.