W Polsce poleje się krew

1. Data: 2016-04-18 05:03:23

Temat: W Polsce poleje się krew
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kazimierz Marcinkiewicz ostro skrytykował na antenie TVN24 aktualną politykę PiS. - W
Polsce mamy do czynienia z wojną, w które kiedyś się jeszcze krew poleje. Jeśli jest
taka nienawiść, to musi do tego dojść - powiedział w "Faktach po Faktach" były
premier.

http://m.onet.pl/wiadomosci/kraj,ne6qcs

******

Najpierw list biskupów wzywający pośrednio do zabijania kobiet (zakaz aborcji), potem
specjalista od molestowania ministrantów jako twarz obchodów rocznicy chrztu Polski,
a teraz błogosławieństwo dla jadowitej politycznej gangsterki w postaci mszy ku
pokrzepieniu łysych serc.

- Zero tolerancji dla ogarniętej nowotworem złośliwym Polski i Polaków. Zero
tolerancji dla tego nowotworu. Ten nowotwór wymaga chemioterapii (...) i tą
chemioterapią jest bezkompromisowy narodowo-katolicki radykalizm - ot i stanowisko
polskiego kościoła wyrażone ustami czynnego hierarchy.

" Nie mogę uwierzyć, a Robert opowiada dalej jak na całe lata przed
ludobójstwem księża grzmieli zza ołtarzy mówiąc, że Tutsi to nie
ludzie. Że to węże, karaluchy i jak karaluchy próbują wedrzeć się do
Rwandy by ją opanować. I jak karaluchów trzeba się ich pozbyć. Jak
dzielili ludzi w szkołach niedzielnych na Tutsi i na Hutu, jak
tłumaczyli czym jest duma Hutu i czym jest grzech Tutsi.

Jak księża i biskupi tworzyli podwaliny ekstremistycznych ugrupowań
Hutu. Jak wielka była zażyłość pomiędzy kościołem, a tutejszym
dyktatorem Habyarimana. Ideologia kościoła wykluwała się na salonach
tutejszego reżimu.

Rozdział odnośnie roli księży w
ludobójstwie liczy 70 stron. Ponadto kolejne rozdziały opisujące
kolejne przypadki ludobójstwa noszą nazwy parafi: Parafia w Nyamata,
Parafia w Gahanga, Seminarium w Ndera... I tak przez kolejne ponad
trzysta stron. Jedna trzecia książki to opis roli Kościoła w
ludobójstwie. "

* * *

Na podstawie książki Rwanda. Death, Despair and Defiance.

2. Data: 2016-04-18 11:02:59

Temat: Re: W Polsce poleje się krew
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

...i bedzie to krew Chrzescijan

3. Data: 2016-04-18 19:51:02

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> Kazimierz Marcinkiewicz ostro skrytykował na antenie TVN24 aktualną politykę PiS. -
W Polsce mamy do czynienia z wojną, w które kiedyś się jeszcze krew poleje.

Bolek dał głos jako odpowiedzialny rewolucjonista:

Komunikat Ministerstwa Prawdy nr 540: Antykaczystowski spisek w PiSie
https://youtu.be/GO_0rIUWfbM

4. Data: 2016-04-18 20:33:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Apr 2016 02:02:59 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> ...i bedzie to krew Chrzescijan

Zawsze była. A jak od czasu do czasu żydkom trochę jej spuszczono, to do
dziś robią o to takie welkie powszechnie aj-waj, że chrześcijanie o
przelewie własnej krwi dziś już nawet nie wiedzą 3-/

5. Data: 2016-04-18 20:47:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Awogle - kto to jest ten Marcinkiewicz?
Czy to nie ten premier-debil, co to się zbłaźnił jakiś czas temu w każdej
dziedzinie swego życia, po czym został puszczony w trąbę przez siksę?
I ten wyperdek jeszcze śmie się odzywać w mediach na jakikolwiek temat???
:->

6. Data: 2016-04-18 21:07:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dlatego wkleiłem Rwandę, bo kler z Pisem, dokładnie dzieli polskę nienawiścią, jak
reżim katolicki z władzą w Rwandzie. Dokładnie ten sam język nienawiści prezentuje
kler w Rwandzie i Polsce, tam doprowadzając do ludobójstwa.

7. Data: 2016-04-18 21:19:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.04.2016 o 20:47, Ikselka pisze:
> [...]
> dziedzinie swego życia, po czym został puszczony w trąbę przez siksę?
> I ten wyperdek jeszcze śmie się odzywać w mediach na jakikolwiek temat???

Ciekawe, czy w przyszłości tak będziesz śpiewać także o Dudzie, hi hi.

Ewa

8. Data: 2016-04-18 21:23:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.04.2016 o 21:19, FEniks pisze:

> Ciekawe, czy w przyszłości tak będziesz śpiewać także o Dudzie, hi hi.

Kreatora wszak mieli tego samego.

Ewa

9. Data: 2016-04-18 21:29:14

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
W dniu 18.04.2016 o 20:47, Ikselka pisze:
- pokaż cytowany tekst -
Ciekawe, czy w przyszłości tak będziesz śpiewać także o Dudzie, hi hi.

Jak Duduś poraz dziesiąty nie złamie w Polsce konstytucji to Kaczy syfilis już go
nagrodzi odpowiednio.

10. Data: 2016-04-18 21:29:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Apr 2016 21:19:38 +0200, FEniks napisał(a):

> Ciekawe, czy w przyszłości tak będziesz śpiewać także o Dudzie, hi hi.

A co, siksę już ma?
:->

Lider U2 Bono w Kongresie USA:
Szwaby
Nasz gatunek ewolucyjnie ograniczyl zdrady do <1%
Zaczyna byc "apokaliptycznie"? ;)
Oszukańcze małżeństwa.