W Polsce poleje się krew

11. Data: 2016-04-18 21:30:56

Temat: Re: W Polsce poleje się krew
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Apr 2016 21:23:26 +0200, FEniks napisał(a):

> Kreatora wszak mieli tego samego.

Tego samego masz i Ty - Jemu też się czasem coś nie udaje :->

12. Data: 2016-04-18 21:44:41

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.04.2016 o 21:29, Ikselka pisze:

> A co, siksę już ma?
> :->

Ruchadełko leśne.

Ewa

13. Data: 2016-04-18 22:29:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Apr 2016 21:44:41 +0200, FEniks napisał(a):

> Ruchadełko leśne.

Na pudelkach wyczytałaś?
3333-]

14. Data: 2016-04-18 22:32:58

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-18 o 20:33, Ikselka pisze:

> Zawsze była. A jak od czasu do czasu żydkom trochę jej spuszczono, to do
> dziś robią o to takie welkie powszechnie aj-waj, że chrześcijanie o
> przelewie własnej krwi dziś już nawet nie wiedzą 3-/

Kwintesencja myślenia religiantów. Wiedzą doskonale, że ludzie wyrzynają
się z powodów religijnych i nie widzą w tym nic złego.
Mają tak wyprane mózgi, że nie widzą związku między przyczyną i skutkiem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2016-04-18 22:38:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat
W dniu 2016-04-18 o 20:33, Ikselka pisze:
- ukryj cytowany tekst -

> [...]

się z powodów religijnych i nie widzą w tym nic złego.
Mają tak wyprane mózgi, że nie widzą związku między przyczyną i skutkiem.

Ciekawe, pójść do najbardziej ludobójczej instytucji i non stop ogłaszać się
męczennikiem, bo za mało zabili. Gdyby kler miał technologię jak Adolf to jak wielu
historyków twierdzi zabiliby wszystkich, bo przy topornych mieczach wykosili więcej
niż bombami.

16. Data: 2016-04-19 05:19:23

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://m.newsweek.pl/tomasz-lis-relacja-na-zywo-stre
am-online-sowa-krzeminski-,artykuly,384233,1.html

Przykładów coraz mocniejszej radykalizacji w polskim dyskursie publicznym ostatnimi
laty nie brakuje. Kibole pod Jasną Górą śpiewający "Raz sierpem, raz młotem czerwoną
hołotę", Marian Kowalski nawołujący w TVP Info do likwidacji Trybunału
Konstytucyjnego, Ewa Stankiewicz domagająca się kary śmierci dla Donalda Tuska za
katastrofę smoleńską czy reżyser Grzegorz Braun domagający się rozstrzelania
przedstawicieli części mediów to tylko niektóre przykłady.

- Ostatnio coraz więcej tych pojedynczych wypowiedzi, które na dodatek coraz częściej
padają nie w niszowych mediach, ale w mediach opanowanych przez obecną władzę.
Pytanie czy w którymś momencie nie nastąpi kumulacja skrajności - skomentował Tomasz
Lis. I dodał: - W zeszłym tygodniu profesor Roman Kuźniar ostrzegał w tekście w
"Gazecie Wyborczej" przed czymś na kształt "Kryształowej nocy". Mocne. "Kryształowa
noc", czyli przemoc, prześladowania, faszyzm.

Zgadza się z tym aktor Jacek Poniedziałek, który o podsycanie tego rodzaju nastrojów
oskarża obecną władzę. - Zagrożenie widzę w podsycaniu czy budzeniu na nowo naszych
odwiecznych, sekciarskich demonów. Ksenofobicznych demonów, które przed wojną
doprowadziły do getta ławkowego na uniwersytetach czy numerus clausus. Do sytuacji, w
których tak radykalne organizacje jak ONR domagały się swoich praw - przyznał.

- We Wrocławiu pobito sikha z turbanem na głowie, biorąc go za muzułmanina, czyli
obcego, który nam zagraża. Potem w trakcie manifestacji na rynku we Wrocławiu
podpalono kukłę Żyda i flagę Unii Europejskiej. A skoro był to protest przeciwko
uchodźcom, to ja się pytam, gdzie tu są uchodźcy i co ma z tym wspólnego Unia
Europejska. Po tych jawnie antysemickich i rasistowskich aktach, gdzie wykrzykiwano
bardzo wrogie i agresywne hasła, nikt - ani żaden ważny hierarcha kościelny, ani pan
prezydent, ani pani premier, nie mówiąc już o naszym naczelniku państwa Jarosławie
Kaczyńskim - nie powiedział o tym słowa. A jeżeli nikt nie powiedział słowa, to
znaczy, że tak można. To znaczy, że następnym razem człowiek nie zostanie pobity,
tylko zabity - kontynuował Poniedziałek.

17. Data: 2016-04-20 09:47:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.04.2016 o 22:29, Ikselka pisze:

> Na pudelkach wyczytałaś?
> 3333-]

A to nie abonujesz Maliniaka na tłiterze? Cóż za nielojalność!

Ewa

18. Data: 2016-04-20 12:03:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Apr 2016 09:47:08 +0200, FEniks napisał(a):

> A to nie abonujesz Maliniaka na tłiterze? Cóż za nielojalność!

Nie tłitam. A to niby kto ten Maliniak? Ten z "40-latka"? Sorry, zatem Ci
się coś pomyliło, on był zwykłym resortowym małym wypierdkiem władzy.

19. Data: 2016-04-20 12:24:02

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

>Nie tłitam. A to niby kto ten Maliniak? Ten z "40-latka"? Sorry, zatem Ci
>się coś pomyliło, on był zwykłym resortowym małym wypierdkiem władzy.

Bynajmniej, ten od polskjezbawja jest faktycznie "zwykłym resortowym małym
wypierdkiem władzy", a konkretnie wysoko opłacanym operatorem długopisu, bez
certyfikatu kaligrafa.

20. Data: 2016-04-20 17:17:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.04.2016 o 12:03, Ikselka pisze:

> się coś pomyliło, on był zwykłym resortowym małym wypierdkiem władzy.

Wszystko się zgadza.

Ewa

Lider U2 Bono w Kongresie USA:
Szwaby
Nasz gatunek ewolucyjnie ograniczyl zdrady do <1%
Zaczyna byc "apokaliptycznie"? ;)
Oszukańcze małżeństwa.