Re: W biegu...ciąg dalszy

From: "Wilczek" <w...@i...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: W biegu...ciąg dalszy
Date: Thu, 23 May 2002 18:31:16 +0200

> Chcę nawiązać do postu Oliwii i sprowokować Was do bardziej poważnych
> komentarzy. Moim zdaniem temat z dnia 21-go maja został po prostu olany. A
> oto co napisała Oliwia.

No bo nie kazde sformulowanie pytania, problemu, zagadnienia stymuluje do
podjecia dyskusji - to, ze Ciebie cos interesuje nie oznacza, ze musi takze
wszystkich dookola. Piszesz - "zostal olany" i od razu implikujesz jakies
negatywne konotacje takiego zachowania - tak jak gdyby istnial obowiazek
odpowiadania na kazde, nawet nie interesujace kogos posty :-)

> Jest to oczywiście trochę humorystyczne poruszenie pewnych ważnych aspektów.
> Ja proponuję szanownym grupowiczom rozpracowanie takiego zagadnienia jak
> RUTYNA.

No i co? To wszystko co Ty napisales na temat? Jesli sprawa Cie interesuje
to oczekuje przynajmniej 3kb wlasnych impresji a nie napisac, ze "olaliscie"
i dac 1 zdanie od siebie... A co do rutyny - co tu rozpracowywac? Nie wiesz
co to jest? Bez niej wiele spraw zyciowych byloby zbyt skomplikowanych i
czasochlonnych - pewnie wrecz niemozliwych z powodow czasowych. Nie zawsze
rutyna powinna sie kojarzyc negatywnie. A z ogolna "rutyna zyciowa" trzeba
walczyc bo demobilizuje i prowadzi do marazmu. Mam napisac jeszcze jak?
Bo sprawa wydaje mi sie oczywista.

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek