W rocznicę śmierci Cybulskiego...

31. Data: 2008-01-08 20:08:09

Temat: Re: W rocznicę śmierci Cybulskiego...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, wyobraź sobie :-)

To kara za nagabywanie o Mella! Ewidentnie mściwy albo chce dać
ci robotę bo uważa że masz za dużo wolnego czasu, skoro się takimi
pierdołami jak Mello interesujesz i stawiasz probcia w dwuznacznej sytuacji -bo musi
udawać że nie było twojej prośby...o AdM ;P

No jasssne! Że bez odzewu...w tym miejscu ;)

> No jasssne!

> No jasssne!

> Taaaak? Skąd wiesz? Powiedziała Ci to wreszcie?

Byłem szybszy... ;P
Już mogę cierpiętnicze przyjmować pozy a nie twarze z marmuru ;)

> :-PPP
> PS. Twój opis pasuje mi jak ulał do Strassburgera. Gdzie mu tam do
> Nicholsona czy Cybulskiego... :-DDD

Są dla niego niedoścignionymi wzorcami... ;P

32. Data: 2008-01-08 20:16:06

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"M. Pipko" <p...@p...papa> wrote in message

> Gorzej kurwa ze ty nie rozumiesz sama co piszesz.

To scierwo i tak nie zrozumie co piszesz - za plytkie to jest.
Probuje udawac ambitna i nietuzinkowa, podczas gdy oglada nowele, podrzedne
teleturnieje i czyta szmatlawce, na ktorych buduje swoj mONdry swiatopoglad.
Taka osoba mowiaca o ambitnej sztuce, kulturze itp to tak jak ujebana gnojem
maciora, ktora czytuje poezje Bukowskiego.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

33. Data: 2008-01-08 20:21:31

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Sty, 19:20, "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> najbardziej mobilnych wysłać na wojnę albo sami wyjadą nie chcąc na nia iść,
> lub w poszukiwaniu pracy. A oni na to miejsce sprowadzają stale nowych z
> całego świata, jeszcze trochę i wyborów nie będzie potrzeba fałszować - może
> wprowadzi się kryterium selekcji czynnego prawa wyborczego takie jak:
> wyksztalcenie, płatności uregulowane, zatrudnienie lub opłata za udział w
> wyborach itp. Echa takich ciągotek pojawiające się coraz częściej świadczą o
> tym, że poszukiwania i prace trwają.

"...wyksztalcenie, płatności uregulowane, zatrudnienie lub opłata za

Jasne ze tak!
Wyksztalcenie wyzsze, z tym ze pelne prawo wyborcze od dr w zwyz.
Zadnych zaleglosci platniczych, tzn. ze kazdy zaciagniety kredyt
pozbawia prawa wyborczego.
Zartudnienie jedynie na pelnym etacie, lub wlasna dobrze prosperujaca
firma.
Oplata znaczna, i to koniecznie z tzw. "starych pieniedzy".
Dalej wszelkie funkcje panstwowe honorowe, tzn. bez apanazy, przy
scislej kontroli stanu majatkowego.
To panstwo to Utopia!

J-23

34. Data: 2008-01-08 20:34:31

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
.googlegroups.com...

Mozna by nie wyciagac scierwa z plonkownicy i nie wdawac sie z trollem w
dyskusje.
To prawie automat, zescierwiony bot, ktory nie ma nic do powiedzenia.
Dziekuje.

35. Data: 2008-01-08 20:45:22

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tacy ludzie nie żyją długo - Baczyński też nie miałby raczej co robić w
> naszych czasach... to ludzie, co łapią dzień garściami i potem szybko
> umierają.

Przesądy...
Umieraja ci co nie potrafią się właśnie
nachapać radości życia...na starość ;)

36. Data: 2008-01-08 21:16:56

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Jan 2008 21:45:22 +0100, Sky napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Przesądy...
> Umieraja ci co nie potrafią się właśnie
> nachapać radości życia...na starość ;)

Nie. Każdy ma swój przydział: jedni go wyczerpują za wcześnie, a inni
wcale, bo nawet nie wiedzą, że jest po prostu i zwyczajnie dostępny. Mało
jest takich, co wiedzą, gdzie go szukać i jak "zafasować" - a to jest
bardzo proste, podczas gdy inni mówią pas na wejściu :-)

37. Data: 2008-01-08 21:40:23

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest takich, co wiedzą, gdzie go szukać i jak "zafasować" - a to jest
> bardzo proste, podczas gdy inni mówią pas na wejściu :-)

Każdy ma górny i dolny limit wytrzymałości.
Przekroczenie max wypala, przekroczenie min
zamraża...od obu stanów się umiera -wpierw
psychicznie -potem somatycznie.
Czasem odwrotnie [wpierw nawala soma]
A czasem się po prostu wpada pod samochód...

38. Data: 2008-01-08 22:20:05

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Jan 2008 22:40:23 +0100, Sky napisał(a):

> [...]
> psychicznie -potem somatycznie.
> Czasem odwrotnie [wpierw nawala soma]
> A czasem się po prostu wpada pod samochód...

Pod samochód to się wpada niezależnie od wytrzymałości i stanu jej
wyczerpania. Tu, niestety, zależymy też od innych. czasem po prostu się
wpada pod pociąg - jak Cybulski. ja nie wierzę w jego samobójstwo, ale
zabił go tryb życia... taki a nie inny.

39. Data: 2008-01-08 22:27:04

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyczerpania. Tu, niestety, zależymy też od innych. czasem po prostu się
> wpada pod pociąg - jak Cybulski. ja nie wierzę w jego samobójstwo, ale

A ja wierzę że nawet jeśli coś go
zabiło to był to pociag [do życia] ;P

40. Data: 2008-01-08 22:42:39

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Jan 2008 23:27:04 +0100, Sky napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> A ja wierzę że nawet jeśli coś go
> zabiło to był to pociag [do życia] ;P

Pociąg do... nieważne, czego...