Re: Robakks ostrzegalem

1. Data: 2008-01-07 16:42:41

Temat: Re: Robakks ostrzegalem
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Jan 2008 17:20:29 +0100, Bluzgacz napisał(a):

> [...]
> filozofii.
> Na poczatku prosilem, ale jestes meska pizda i nie potrafisz pojac, ze nikt
> tego nie czyta.
> Nie zareagowales na prosbe, zeby odpowiedzi na posty trolla-skaja kierowac
> na filozofie tylko, usuwajac linie, ktora kieruje posta na psychologie.
> Ten debil skaj robi to celowo, poniewaz jest zakompleksionym w chuj
> pasztetem i cwiercinteligentem, ktory cale zycie spedza w domu i ma potrzebe
> zwrocenia na siebie uwagi a ty dajesz sie wkrecic jak dzieciak w zerowce.

Posłucha, jak bum bum, tych argumentów na pewno posłucha...

Żałosny niedotworze, ograniczona mentalnie półistoto funkcjonująca na
zasadzie okresowego życia krzemowego wzbudzanego spontanicznie przez
strumienie oddawanego w piach elektrolitu, nieorganiczna chemiczna resztko,
siedź i na swoją marną mozliwosc próbuj zebrać sie do kupy, bo tylko w
kupie twoja siła - w przenośni i dosłownie. Jak się do niej dobrze
przylepisz.

2. Data: 2008-01-08 13:25:20

Od: pomagier <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Jan 2008 17:42:41 +0100, Ikselka napisał(a):

> Posłucha, jak bum bum, tych argumentów na pewno posłucha...

Bum bum to twoj pies z toba robi.

3. Data: 2008-01-08 15:37:15

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Jan 2008 14:25:20 +0100, pomagier napisał(a):

> Bum bum to twoj pies z toba robi.

Zycie krzemowe kwitnie, jak widzę - dawno na ciebie sikali?
:-DDD

4. Data: 2008-01-09 12:57:54

Od: Jarosław Lubczyński <g...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> siedź i na swoją marną mozliwosc próbuj zebrać sie do kupy, bo tylko w
> kupie twoja siła - w przenośni i dosłownie. Jak się do niej dobrze

Pięęęęękne! Autentycznie się wzruszyłem i niemal oddałem elektrolit pod
biurko z radości ;-). Mogę zacytować powyższe od czasu do czasu na
innych grupach gdy zajdzie taka nieodparta potrzeba?

Jarek Lubczyński
(eljot at elkomtech dot com dot pl)

[gościnnie i przypadkiem]

There are 10 kinds of people:
Those who understand binary and those who don't

5. Data: 2008-01-09 14:19:17

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Jan 2008 13:57:54 +0100, Jarosław Lubczyński napisał(a):

> Pięęęęękne! Autentycznie się wzruszyłem i niemal oddałem elektrolit pod
> biurko z radości ;-). Mogę zacytować powyższe od czasu do czasu na
> innych grupach gdy zajdzie taka nieodparta potrzeba?

Udzielam pozwolenia, tantiemy dzielimy na pół :-)

6. Data: 2008-01-09 14:38:05

Od: Jarosław Lubczyński <g...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Udzielam pozwolenia, tantiemy dzielimy na pół :-)

OK. Ale wyroki w ew. procesach o zniesławienie też :D

7. Data: 2008-01-09 15:08:31

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Jan 2008 15:38:05 +0100, Jarosław Lubczyński napisał(a):

> OK. Ale wyroki w ew. procesach o zniesławienie też :D

Czy są w przedmiotowym wywodzie jakiekolwiek przesłanki zniesławiające
kogokolwiek? Ot - opowiastka o cudownych właściwościach o-żywczych
organicznych odpadów płynnych i stałych wydalanych przez człowieka na
krzemowej pustyni...
Życie krzemowe to zagadnienie do dziś niedoceniane... a prof. Sedlak to
umysł odkrywczy na miarę tysiącleci ;-P

8. Data: 2008-01-10 05:54:34

Od: Jarosław Lubczyński <g...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> krzemowej pustyni...
> Życie krzemowe to zagadnienie do dziś niedoceniane... a prof. Sedlak to

W moim mniemaniu absolutnie nie, ale różne dziwadełka się po świecie
pałętają (zajrzałem wczoraj - i tylko na chwilę - na p.s.p. i p.s.f. a
już kilka sztuk rzuciło mi się na oczy) a i Temida przecież ślepawa od
urodzenia jest ;-)

PS. O wyrokach wspomniałem tylko jako odpowiedź co do tantiem. Inaczej
zacząłbym negocjować procentaż naszych udziałów ;-)

9. Data: 2008-01-10 10:55:47

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Jan 2008 06:54:34 +0100, Jarosław Lubczyński napisał(a):

> [...]
>
> PS. O wyrokach wspomniałem tylko jako odpowiedź co do tantiem. Inaczej
> zacząłbym negocjować procentaż naszych udziałów ;-)

Mam wenę dzięki takim tworom, jak Bluzgacze, pal sześć Temidę. Jak będziesz
potrzebował więcej takich tekstów - wal jak w dym; pal sześć procenty - ja
to zrobię charytatywnie ;-)

10. Data: 2008-01-10 11:26:13

Od: Jarosław Lubczyński <g...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Mam wenę dzięki takim tworom, jak Bluzgacze,

Zauważyłem :-).

> pal sześć Temidę. Jak będziesz
> potrzebował więcej takich tekstów - wal jak w dym; pal sześć procenty - ja
> to zrobię charytatywnie ;-)

Jasne, pisz na priv, adres (zmieniony) w stopce, jak ci się nie uda
wyślę pinga na Twoje konto w wp. Potrzebować mam nadzieję nie będę, ale
z radością stanę się ich kolekcjonerem :-D.

Jarek Lubczyński
(eljot_007 at poczta dot pf dot pl)

There are 10 kinds of people:
Those who understand binary and those who don't

Re: Matematołkom na pohybel... ;)
Strach Grossa
Ależ tu się nic "nie dzieje"!?
Który psychol-og...