Strach Grossa

1. Data: 2008-01-07 15:11:12

Temat: Strach Grossa
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Przez swoja kolejna ksiazke, Gross bedzie nakrecal agresje,
pod pozorami walki z antysemityzmem.
Beda straszyc tubylcow antysemityzmem.
Wystarczy spojrzec na tytuly:
"Horror polskiego antysemityzmu"
"Choroba nienawisci"

Wlasnie widze na Onet kilka tekstow - ciekawe ze sprawe nakrecaja gazety
zwiazany z post-komunistami, np. Millerowy "Przekroj" oraz Trybuna Ludu.

Ciekawe jest tez to ze Gross pytany o wydarzenia marcowe 68
- okazuje sie ze jego te sprawy nie interesuja!
Dziwna amnezja na ten temat, czyzby dlatego ze musialby wymienic
m.in. nazwisko "bohatera" Wyborczej - Wojciecha Jaruzelskiego?
Sprawa tej amnezji jest oczywista z innego powodu - trzeba by
naswietlic role paru towarzyszy, w tym Geremka, Kuronia, Michnika,
Jaruzelskiego itp.

Przykladowe teksty:
http://wiadomosci.onet.pl/1461656,2677,1,kioskart.ht
ml
http://wiadomosci.onet.pl/1347895,2678,kioskart.html

Duch

2. Data: 2008-01-07 15:22:29

Temat: Re: Strach Grossa
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Sprawa tej amnezji jest oczywista z innego powodu - trzeba by
> naswietlic role paru towarzyszy, w tym Geremka, Kuronia, Michnika,

Robienie komu się da wody z mózgu i tyle...

3. Data: 2008-01-07 16:22:11

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message

> [...]

> Sprawa tej amnezji jest oczywista z innego powodu - trzeba by
> naswietlic role paru towarzyszy, w tym Geremka, Kuronia, Michnika,

Ogolnie rzecz biorac jestes debilem i prostakiem.
Ale po co ja to mowie - wystarczy przeczytac te bzdury, ktore wypisales
powyzej i wszystko jasne.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

4. Data: 2008-01-07 17:19:00

Od: HaMMeR <t...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Z Grossa wypelz strach...

5. Data: 2008-01-07 17:29:13

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaMMeR" <t...@a...net> napisał w wiadomości
> Z Grossa wypelz strach...

Że się nie załapie?

6. Data: 2008-07-02 16:23:50

Temat: Strach Grossa ze sie zalapie na HIV
Od: "Janek" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obok tych cytatów można też przytoczyć jeszcze wiele innych.
Mimo wielkiej propagandy i masowego rozpowszechniania prezerwatyw
oraz propagandy legalizacji prostytucji, jako rzekomych gwarancji sukcesu w
walce z AIDS,
rzeczywisty sukces na tej niwie odniósł jedynie prezydent Ugandy.
Tylko on może się poszczycić znakomitym osiągnięciem w pokonaniu epidemii.
A zrobił to właśnie przez powrót do etyki.
Zarządził bowiem, by społeczeństwo wróciło w tym kraju do praktyki
wstrzemięźliwości przedmałżeńskiej i wierności małżeńskiej.

Ależ tu się nic "nie dzieje"!?
Który psychol-og...
DZIADEK Z ORZECHAMI...
WSZYSTKIM...