W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)

121. Data: 2011-11-25 01:41:19

Temat: Re: W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Nov 2011 18:33:28 +0100, Nixe napisał(a):

> Jak wyżej - czy Wałęsa to imię czy przezwisko?

Będziesz miała łatwiej, jeśli skupisz się na genezie i mechanizmie
powstania określenia odojcowskiego "królewicz"...
Tyle "w tym temacie". //upssss - jaki brzydki wąłęsizm!
3-)

122. Data: 2011-11-25 08:11:29

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 02:41, Ikselka pisze:

> Będziesz miała łatwiej, jeśli skupisz się na genezie i mechanizmie
> powstania określenia odojcowskiego "królewicz"...

Toż się skupiłam.
"Król" to też nie jest nazwisko, więc nadal brak analogii i pudło.

N.

123. Data: 2011-11-25 08:30:47

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> Toż się skupiłam.
> "Król" to też nie jest nazwisko, więc nadal brak analogii i pudło.

Ale jest tez i Mickiewicz i tego juz nie zamieciesz pod deywan, o!

124. Data: 2011-11-25 09:21:55

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lis, 09:30, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> Ale jest tez i Mickiewicz i tego juz nie zamieciesz pod deywan, o!

Syn Micki Mausa?...

125. Data: 2011-11-25 09:43:12

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 09:30, Ghost pisze:

> Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> Ale jest tez i Mickiewicz i tego juz nie zamieciesz pod deywan, o!

Ale też nie pochodzi od nazwiska tylko od imienia Dymitr (zdrobniale Mitia).

N.

126. Data: 2011-11-25 10:18:04

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale też nie pochodzi od nazwiska tylko od imienia Dymitr (zdrobniale
> Mitia).

japierdzió

127. Data: 2011-11-25 10:19:36

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...

>Syn Micki Mausa?...

Zapewne.

128. Data: 2011-11-25 10:32:29

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 11:18, Ghost pisze:

> Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> japierdzió

Też mną to fstszonsneło :)

N.

129. Data: 2011-11-25 11:09:43

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nienawiści? - ja wypowiadam się w imieniu tych, którzy poszli na części, bo
> nie nazywali się Wałęsa.

A ktoś Ci dał prawo wypowiadać sie w ich imieniu?
BTW co to ma do rzeczy jak się nazywał?

--

Paulinka

130. Data: 2011-11-25 11:20:22

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 12:09, Paulinka pisze:

> A ktoś Ci dał prawo wypowiadać sie w ich imieniu?

To ciężka praca być samozwańczym rzecznikiem Statystycznego
Polaka-szaraka :) Nie wspominając o Polakach in spe.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

Dała przykład nam Islandia
Dlaczego genialna "teoria nadistot" Wisniewskiego nam ujawnia, ze "alegorycznym pozywieniem" Boga jest wiedza
wnioskowanie o osobie
Jest taki stan...
Gowin uchyla przyłbicy