wnioskowanie o osobie

1. Data: 2011-11-18 13:13:07

Temat: wnioskowanie o osobie
Od: Hollow Quincy <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

Poszukuję literatury w której znajdę informacje na temat wnioskowania
na temat ludzi, np.:
-jak zależy typ osobowości, poziom zamożności, skłonności do otyłości,
wiek, liczba dzieci i różne różności,
-od zainteresowań (np. sport, polityka, ekonomia itp), zasobu
słownictwa, rodzaju słownictwa (pozytywne, negatywne, wugaryzmy) itp.

Oczywiście wiadomo, że pytam o wróżenie z fusów i że wywnioskowane
dane są statystyczne.

Czy możecie polecić mi jakieś książki na ten temat ? (proszę rzetelne
źródło wiedzy).

Dzięki za pomoc

2. Data: 2011-11-18 13:16:26

Temat: Re: wnioskowanie o osobie
Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

Użytkownik "Hollow Quincy" <h...@g...com> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...
[...]

---------------------

NTG!

3. Data: 2011-11-18 13:21:29

Od: Hollow Quincy <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lis, 14:16, "Szaulo" <z...@...ll> wrote:
[...]
> NTG!

A która grupa według Ciebie bardziej by odpowiadała ?

4. Data: 2011-11-18 13:31:23

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

Użytkownik "Hollow Quincy" <h...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
On 18 Lis, 14:16, "Szaulo" <z...@...ll> wrote:
[...]
> NTG!

A która grupa według Ciebie bardziej by odpowiadała ?

---------------

Obawiam się w usenecie żadna.
Mówię Ci, jak jest w praktyce. Tu są co najwyżej domorośli psychologowie
(nie wyłączając mnie).

Sz.

5. Data: 2011-11-18 13:36:41

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>-od zainteresowań (np. sport, polityka, ekonomia itp), zasobu
>słownictwa, rodzaju słownictwa (pozytywne, negatywne, wugaryzmy) itp.

Czy ja dobrze rozumiem, ze Twoje pytanie w brzmi - jak cokolwiek zalezy od
czegokolwiek?

>Czy możecie polecić mi jakieś książki na ten temat ? (proszę rzetelne
>źródło wiedzy).

Statystyka u psychologow zaczyna sie od 1, wiec wiesz, wiarygodnosc taka
sobie.

6. Data: 2011-11-18 13:43:10

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-18 14:21, Hollow Quincy pisze:
> On 18 Lis, 14:16, "Szaulo"<z...@...ll> wrote:
> [...]
>
> A która grupa według Ciebie bardziej by odpowiadała ?

Szaulo prawdopodobnie chciał jedynie delikatnie zwrócić uwagę, że ta
grupa nie jest poświęcona psychologii. A już na pewno nie znajdziesz tu
żadnych profesjonalistów. Pytaj więc gdziekolwiek, ale nie tutaj ;-)

N.

7. Data: 2011-11-18 13:57:22

Od: SuzIQ <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-18 14:43, Nixe pisze:

> Szaulo prawdopodobnie chciał jedynie delikatnie zwrócić uwagę, że ta
> grupa nie jest poświęcona psychologii. A już na pewno nie znajdziesz tu
> żadnych profesjonalistów. Pytaj więc gdziekolwiek, ale nie tutaj ;-)
.
toz niejaki traner, to podobno produkt psychologopodobny?

--
Są normalne piersi ( . )( . ), piersi silikonowe ( + )( + ), piersi
idealne (o)(o). Czasami piersiom jest zimno (^)(^),niektóre

8. Data: 2011-11-18 15:12:30

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SuzIQ" <u...@k...com> napisał w wiadomości

> .
> toz niejaki traner, to podobno produkt psychologopodobny?

W sensie, ze pisze z wariatkowa?

9. Data: 2011-11-18 17:18:20

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-18 14:57, SuzIQ pisze:

> toz niejaki traner, to podobno produkt psychologopodobny?

Ale tylko podobno ;P

N.

10. Data: 2011-11-20 17:39:24

Od: zielski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lis, 14:13, Hollow Quincy <h...@g...com> wrote:

Na tak postawione pytanie trudno udzielić rozsądnej odpowiedzi.
Prosisz o podanie literatury na temat zależności pomiędzy wszystkim i
wszystkim, co więcej, część z zależności o jakie pytasz jest odwrotna.
Jeżeli jesteś w stanie rzeczowo opisać jakich informacji poszukujesz
będzie mi łatwiej wskazać źródła.
Zdrówka

Ps psychologowie, terapeuci i inksze takie bywały na tej grupie i
czasem wpadają.
Ps2 Witam się z państwem :]

Jest taki stan...
Gowin uchyla przyłbicy
cos na dziendobry
właśnie to oglądam to i myślę...
a propos -Kiedy lekarz nie zgadza się z własnym zaleceniami?