W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)

131. Data: 2011-11-25 11:27:36

Temat: Re: W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> To ciężka praca być samozwańczym rzecznikiem Statystycznego
> Polaka-szaraka :) Nie wspominając o Polakach in spe.

Dodatkowo ciągnie drugi etat wypowiadając się za zarodki. Szkoda, że się
nie chce wypowiedzieć za katowane dzieci albo dzieci z domów dziecka.

--

Paulinka

132. Data: 2011-11-25 19:18:00

Od: "Me(L)Isa" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 21:10, Ikselka pisze:

> O tak, jak na dzisiejsze czasy to DU ZO!
> :-D

> Niestety.

> Gdzieś zauważasz moją zazdrość? - a politowania nie?

A komuś potrzebne cudze politowanie? Nasyci nim głód miłości?
--
M.

133. Data: 2011-11-25 20:16:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 09:11:29 +0100, Nixe napisał(a):

> Toż się skupiłam.
> "Król" to też nie jest nazwisko, więc nadal brak analogii i pudło.

Widzę, że nadal nie daje rady, zawężam Ci zatem obszar optyczny: skup się
na "określenie odojcowskie" i "królewicz".
Nie "nazwisko".
XL

Z kobietami-gwiazdami filmowymi nigdy mi się nie układało. Nienawidzą mnie
za sam wygląd, a więc dałam za wygraną i nie staram się, aby mnie polubiły.
M. Monroe

134. Data: 2011-11-25 20:21:21

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Widzę, że nadal nie daje rady, zawężam Ci zatem obszar optyczny: skup się
> na "określenie odojcowskie" i "królewicz".
> Nie "nazwisko".

A prościej byłoby przyznać, że Wałęsowicz ma takie samo pochodzenie jak
wajdlizm, czyli wywodzi się po prostu ze zwykłego nielubienia, braku
szacunku.

--

Paulinka

135. Data: 2011-11-25 20:23:17

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lis, 12:20, Aicha <b...@t...ja> wrote:

> To ciężka praca być samozwańczym rzecznikiem Statystycznego
> Polaka-szaraka :)

Misja, jak jusz :)

136. Data: 2011-11-25 21:09:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 11:18:04 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> japierdzió

Nazwisko Mickiewicz pochodzi od żydowskiego Mićko.
Otczestwo od "Mićko" brzmi "Mićkiewicz".

137. Data: 2011-11-25 21:10:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 12:09:43 +0100, Paulinka napisał(a):

> A ktoś Ci dał prawo wypowiadać sie w ich imieniu?

Ten sam, co mi dał prawo wypowiadania się w imieniu płodów - jednym i
drugim prawo to odebrano.

> BTW co to ma do rzeczy jak się nazywał?

To ma do rzeczy, że nazwisko tatusia sprawiło te cuda.

138. Data: 2011-11-25 21:13:53

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Ten sam, co mi dał prawo wypowiadania się w imieniu płodów - jednym i
> drugim prawo to odebrano.

Prawo do życia po wypadku motocyklowym?!
Prawo do leczenia, do opieki medycznej?

> To ma do rzeczy, że nazwisko tatusia sprawiło te cuda.

No tak dzisiejszej kompromitacji ciąg dalszy.

--

Paulinka

139. Data: 2011-11-25 21:16:11

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 21:16, XL pisze:

> Widzę, że nadal nie daje rady, zawężam Ci zatem obszar optyczny: skup się
> na "określenie odojcowskie" i "królewicz".
> Nie "nazwisko".

Czy Ty naprawdę nie jesteś w stanie przyswoić prostego przekazu?

Nazwiska czy określenia odojcowskie powstają od IMION lub PRZEZWISK, a
nie od nazwisk.
Skoro określenie Wałęsowicz chcesz traktować jako określenie
odojcowskie, to wytłumacz mi jak dziecku od jakiego IMIENIA lub od
jakiego PRZEZWISKA ono pochodzi?

Prościej już nie potrafię.

N.

140. Data: 2011-11-25 21:19:23

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

<...>

> Nazwisko Mickiewicz pochodzi od żydowskiego Mićko.
> Otczestwo od "Mićko" brzmi "Mićkiewicz".

A "Mićko" to forma którego żydowskiego imienia?

Sz.

Dała przykład nam Islandia
Dlaczego genialna "teoria nadistot" Wisniewskiego nam ujawnia, ze "alegorycznym pozywieniem" Boga jest wiedza
wnioskowanie o osobie
Jest taki stan...
Gowin uchyla przyłbicy