W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)

161. Data: 2011-11-26 07:26:56

Temat: Re: W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
news:jap836$qrm$1@news.onet.pl...

> Zostaw tych Żydów w spokoju.

Hehehe, nie odpusci, jako i kiedys nie odpuscila wody z pamiecia.

162. Data: 2011-11-26 10:59:47

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-26 01:41, XL pisze:

> A co Ty do nich masz, że nie mogę o nich mówić, kiedy trzeba?

Dlaczego Ty wszystko tak dosłownie odbierasz?

BTW - wskaż mi proszę źródła mówiące o tym, że Mićko czy Mićka to
żydowskie zdrobnienie Dymitra, to się od Ciebie odczepię.
I ... powodzenia w szukaniu :)

N.

163. Data: 2011-11-26 12:22:28

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> http://www.tvn24.pl/0,1725063,0,1,zawsze-bylam-sama-
_-emocjonalnie--psychicznie,wiadomosc.html

> [...]
> sama - emocjonalnie, psychicznie!" - pisze
>

> "Była pierwsza dama nie ukrywa, że do teraz czuje się bardzo samotna, bo
> choć żyli i żyją razem, to są obok siebie. Gorzko wyznaje, że "nie była
> zauważana jako kobieta, jako partnerka", że "mąż był zaślepiony swoimi
> sprawami". Nie liczył się z jej zdaniem. Także w sprawie pokojowego Nobla.
> Bo o tym, że ma pojechać do Oslo go odebrać dowiedziała się od osoby
> trzeciej, nie od męża."
>
> czy to cena pozycji Walesy? chyba nie- to cecha jego charakteru. Faceta
> macho, kobieta do domu, domem sie zajmowac, ja jestem przeznaczony do

http://polska.newsweek.pl/walesa--nie-jestem-meska-s
zowinistyczna-swinia,84666,1,1.html

w zasadzie tylko potwierdza to o czym mowia nawet frg ksiazki.

i.

164. Data: 2011-11-27 08:24:11

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-26 11:59, niebożę Nixe wylazło do ludzi i marudzi:

Teraz nie może. Liczy bezrobotnych.

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

165. Data: 2011-12-01 16:43:05

Temat: podsumowanie
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message

"Jak zobaczyłem, co napisała moja żona, to się przeraziłem (...). Dopiero
ona mi pokazała, że rzeczywiście ja nie byłem mężem. Ja byłem walczącym,
rewolucjonistą, mnie nie było w domu, nie miałem czasu się interesować. To
wszystko też powoduje, że chcę się dowiedzieć, jak tak naprawdę ta cała
walka została odebrana przez takich ludzi, jak reżyserzy czy inni - żeby
zrozumieć, czy warto było - tłumaczył Wałęsa.

Muszę powiedzieć, że nawet własna żona nie do końca mnie rozumiała. Nie
mówię tego złośliwie, my się kochamy. Ona po prostu myślała inaczej - jak
dzisiaj podsumowuje życie, to zauważyła, że mamy 42 lata małżeństwa, a ja
byłem mężem tylko przez pięć lat - zaznaczył

reszta
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/walesa-z-42-lat-malze
nstwa-bylem-mezem-tylko-przez,1,4939364,wiadomosc.ht
ml

i.

Dała przykład nam Islandia
Dlaczego genialna "teoria nadistot" Wisniewskiego nam ujawnia, ze "alegorycznym pozywieniem" Boga jest wiedza
wnioskowanie o osobie
Jest taki stan...
Gowin uchyla przyłbicy