W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)

21. Data: 2011-11-22 23:49:14

Temat: Re: W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 00:46:47 +0100, Fragile napisał(a):

> [...]
_-emocjonalnie--psychicznie,wiadomosc.html

O żesz. Farsa.

22. Data: 2011-11-23 03:11:48

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 00:09, Ikselka pisze:

> Są na szczęście tacy, co "Pana Tadeusza" sami z siebie, nie z powodu
> przymusu i nahaja, wyciągnąwszy rodzicom z półki, czytali jednym tchem w
> czwartej-piątej klasie podstawówki i potem całe życie na wyrywki, znając na
> pamięć obszerne fragmenty i widzać, dlaczego. Ich dzieci takoż - w tym
> "Zemstę" oraz "Dziady".
> No ale do tego to trzeba wpierw mieć przodków (wcale niekoniecznie
> szlacheckich, wystarczy że spod strzechy, pod które księgi owe trafiły
> wszak nie same), którzy jako Polacy, z miłosci do literatury polskiej
> zgromadzili dla potomnych bibliotekę...

Znaczy, dzieła Mickiewicziusa?

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

23. Data: 2011-11-23 03:31:42

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote in message

> [...]
>

> No co Ty.
> Jak jak napisze taka ksiazke to nie bede miala swoich pieciu minut, a

to tylko swiadczy o Tobie.

i.

24. Data: 2011-11-23 03:32:45

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

_-emocjonalnie--psychicznie,wiadomosc.html

> Podobnie jeśli to Twój syn (ODSTUKAĆ!) miałby podobny wypadek i byłby w
> podobnym stanie, jak syn Wałęsów, to naprawdopodobniej poszedłby na
> części...
> A oni teraz jeszcze doszukują się winy u tego, któremu Wałęsowicz zajechał
> drogę! - to po prostu woła o pomstę do nieba.
> :-///

o zesz. Bog im zycie syna darowal, ale juz wina lezy na ziemi.....

i,.

25. Data: 2011-11-23 07:36:15

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>>
> Ech, nie przesadzajmy. To taki tylko 'maleńki' dodatek do niezwykle
> 'pouczającego' i jakże niezbędnego w ramówce TVN(!)Style programu "Matki i

Wiedzialem, ze iksela sie tu wyzyga - tak to jest, jak dupsko zal sciska,
ze sie do konca zycia bedzie nikim.

26. Data: 2011-11-23 07:38:52

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

_-emocjonalnie--psychicznie,wiadomosc.html

> Wiedzialem, ze iksela sie tu wyzyga - tak to jest, jak dupsko zal sciska,
> ze sie do konca zycia bedzie nikim.

wyrzyga

chocia z iksela to nic nie wiadomo

27. Data: 2011-11-23 07:59:31

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> A oni teraz jeszcze doszukują się winy u tego, któremu Wałęsowicz zajechał
> drogę! - to po prostu woła o pomstę do nieba.

Rozumiem, że na bieżąco masz dostęp do akt sprawy.
BTW pewnie z całego serca byłaś z rodziną Wałęsów, kiedy modlili się o
zdrowie i życia syna.

--

Paulinka

28. Data: 2011-11-23 08:02:37

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

_-emocjonalnie--psychicznie,wiadomosc.html

> Podobnie jeśli to Twój syn (ODSTUKAĆ!) miałby podobny wypadek i byłby w
> podobnym stanie, jak syn Wałęsów, to naprawdopodobniej poszedłby na
> części...

Tak, tak, jak zwykle źli lekarze.

> A oni teraz jeszcze doszukują się winy u tego, któremu Wałęsowicz zajechał
> drogę! - to po prostu woła o pomstę do nieba.
> :-///

Byłaś przy tym wypadku?

Sylwia

29. Data: 2011-11-23 08:07:00

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> Byłaś przy tym wypadku?

Przeciez to jest oczywste, ze mlody Walesa jest winien wypadku. Bylo o tym
wiadomo od chwili gdy Lech Walesa wywalil Kaczynskich ze swojego gabinetu.

30. Data: 2011-11-23 08:10:31

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Szpilka" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> Przeciez to jest oczywste, ze mlody Walesa jest winien wypadku. Bylo o tym
> wiadomo od chwili gdy Lech Walesa wywalil Kaczynskich ze swojego gabinetu.

No tak, w sumie to wszystko wina PełO

Sylwia

Dała przykład nam Islandia
Dlaczego genialna "teoria nadistot" Wisniewskiego nam ujawnia, ze "alegorycznym pozywieniem" Boga jest wiedza
wnioskowanie o osobie
Jest taki stan...
Gowin uchyla przyłbicy