W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)

41. Data: 2011-11-23 14:18:05

Temat: Re: W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)
Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:ycyqpzza6duw$.1kj8zsjdumo3a.dlg@40tude.net...
> [...]
_-emocjonalnie--psychicznie,wiadomosc.html

Przeczytałaś, że oceniasz?

Sylwia

42. Data: 2011-11-23 14:31:49

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szpilka" <s...@s...pl> wrote in message

_-emocjonalnie--psychicznie,wiadomosc.html

> Przeczytałaś, że oceniasz?

a czy to ma znaczenie dla krytykantow? oni nie krytykuja merytoryki, ale
osobe, jej rzekome cele, a wszystko sprowadza sie do forsy. Zazdrosci.

i.

43. Data: 2011-11-23 14:45:27

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Me(L)Isa" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

> Owszem, bo wreszcie może mieć trochę więcej czasu dla siebie.
> Wychowała jakby nie było ósemkę dzieci , a pewnie i wnuków kilkoro.
> I NICZYM się nie skompromitowała - to mało?.

Czy aby na pewno maciorewicz nic nie znalazl?

44. Data: 2011-11-23 17:16:54

Od: "Me(L)Isa" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 15:01, Iwon(K)a pisze:
> "Me(L)Isa" <j...@a...pl> wrote in message

> a pewnie, ze malo. W Polsce to musi byc martyrologia, nie daj boze
> jakies nedzne wyszktacenie (chyba, ze krew poswieci), no i jakies
> wymierne zaslugi- a tak to pewnie chce sie nachapac, jakis prymityw ze
> wsi, co to tylko kura domowa byla...a poza tym zarobi SZMAL. To juz jest
> przestepstwo narodowe.
>
> i.
Tak, to ta polska zaściankowość wyłazi na każdym kroku. I zawiść, że
ktoś coś więcej potrafi, i jeszcze mu się chce. Po 42 latach życia
w cieniu Wielkiego Baobaba wreszcie i dla Niej słonko zaświeciło.
A niech się kobieta spełnia, nie tylko w macierzyństwie, przecież nie
każda ma takie możliwości... I żadnej z nas się nie zdarzyło odebrać
nagrody Nobla, co prawda dla małżonka, ale zawsze.
Szczerze gratuluję hartu ducha i wytrwałości.
--
M.

45. Data: 2011-11-23 18:43:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 04:11:48 +0100, Aicha napisał(a):

> Znaczy, dzieła Mickiewicziusa?

Syna Żyda Mićki, czyli Mićkiewicza :->
Ale skoro "Zemstę" uważasz za jego dzieło...

46. Data: 2011-11-23 18:45:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 08:36:15 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

_-emocjonalnie--psychicznie,wiadomosc.html

> Wiedzialem, ze iksela sie tu wyzyga - tak to jest, jak dupsko zal sciska,
> ze sie do konca zycia bedzie nikim.

No, masz rację. Kwaśniewska jest nikim. Żal mi jej, ale żeby aż dupsko...
to aż tak to nie.

47. Data: 2011-11-23 18:46:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 08:38:52 +0100, Ghost napisał(a):

_-emocjonalnie--psychicznie,wiadomosc.html

> wyrzyga
>

> chocia z iksela to nic nie wiadomo

Prawda?
:->

48. Data: 2011-11-23 18:48:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 08:59:31 +0100, Paulinka napisał(a):

_-emocjonalnie--psychicznie,wiadomosc.html

> Rozumiem, że na bieżąco masz dostęp do akt sprawy.
> BTW pewnie z całego serca byłaś z rodziną Wałęsów, kiedy modlili się o
> zdrowie i życia syna.

W tym czasie akurat modliłam się za zdrowie sąsiada.

49. Data: 2011-11-23 18:50:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 09:07:00 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Szpilka" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> Przeciez to jest oczywste, ze mlody Walesa jest winien wypadku. Bylo o tym
> wiadomo od chwili gdy Lech Walesa wywalil Kaczynskich ze swojego gabinetu.

Przebieg wypadku znany jest Policji, jest zrobiona dokładna symulacja.

50. Data: 2011-11-23 18:53:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 09:14:15 +0100, Paulinka napisał(a):

> No co Ty XL od razu wiedziała co z Wałęsy za ziółko. Na bank głosowała
> na Stana Tymińskiego.

Stan Tymiński to moja ulubiona zabawka do wyśmiewania - ja miałabym na coś
takiego głosować???
A młody Wałęsa to kolejny dowód na rodzinną już u nich "pomroczność
jasną"...

Dała przykład nam Islandia
Dlaczego genialna "teoria nadistot" Wisniewskiego nam ujawnia, ze "alegorycznym pozywieniem" Boga jest wiedza
wnioskowanie o osobie
Jest taki stan...
Gowin uchyla przyłbicy