W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)

61. Data: 2011-11-23 19:35:12

Temat: Re: W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Trzeźwość oceny sytuacji.
> Bo prawda jest taka, że innego, tyle że nieustosunkowanego choć równie
> posiekanego motocyklistę pocięliby na części zamienne.
> Taka jest PRAWDA.
>
> Gdzie Ty tu widzisz nienawiść i do kogo - zaiste nie wiem, ale się nie
> dziwię, ponieważ nie od dziś masz skrzywiony i negatywnie zogniskowany
> ogląd w moim kierunku.

Wałęsowicz jest winny. Powinny jego członki być przeznaczone na części
zamienne.

--

Paulinka

62. Data: 2011-11-23 19:37:07

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szaulo" <z...@...ll> napisał w wiadomości
> X-No-Archive:yes

_-emocjonalnie--psychicznie,wiadomosc.html

> Biedna nie w sensie ubóstwa tylko tego, co musiała znosić.
> Nie wiem, nie czytałem, słyszałem tylko parę zdań, jak zachwalała u Lisa
> swojego syna Jarka jako kandydata na męża, który da kobiecie szczęście: że
> komplementa prawić potrafi i przynosi różne drobne prezenty. Ale od Ciebie
> dowiaduję się, że ten chuj zajechał drogę i już nie wiem, komu wierzyć.

Zaraz tam zajechal.
Jak ten od toyoty probowal sie wlaczyc do ruchu, to Walesy jeszcze widac nie
bylo. Ale poniewaz motocykle z reguly zapierdzielaja z predkoscia
ponaddzwiekowa, to w trzy sekundy pozniej motocykl Walesy zaparkowal w
toyocie.

63. Data: 2011-11-23 19:37:34

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://pl.wikipedia.org/wiki/Symulacja

64. Data: 2011-11-23 19:41:11

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 20:32, Ikselka pisze:

> Trzeźwość oceny sytuacji.
> Bo prawda jest taka, że innego, tyle że nieustosunkowanego choć równie
> posiekanego motocyklistę pocięliby na części zamienne.
> Taka jest PRAWDA.

Która sama promujesz.
Wszak w innym wątku pisałaś, że śmierć śmierci nierówna.
Zatem i tutaj sprawa jest jasna - zwykłego człowieka potną,
eurodeputowanego już nie.

N.

65. Data: 2011-11-23 19:41:11

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

> [...]
> nie bylo. Ale poniewaz motocykle z reguly zapierdzielaja z predkoscia
> ponaddzwiekowa, to w trzy sekundy pozniej motocykl Walesy zaparkowal w

No dobrze, znalazł się na drodze jazdy Wałęsy (który wg ustaleń policji nie
jechał z prędkością ponaddźwiękową).
Nie widzieli się nawzajem, bo między nimi był samochód ciężarowy.

Sz.

66. Data: 2011-11-23 19:44:47

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Która sama promujesz.

Konkretnie ta: ??????

67. Data: 2011-11-23 20:10:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 14:53:46 +0100, Me(L)Isa napisał(a):

> I NICZYM się nie skompromitowała - to mało?

O tak, jak na dzisiejsze czasy to DU ZO!
:-D

> Wyszła z cienia

Niestety.

> i nie ma czego zazdrościć i krytykować, raczej cenić za odwagę i
> szczerość.

Gdzieś zauważasz moją zazdrość? - a politowania nie?

68. Data: 2011-11-23 20:11:18

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Gdzie Ty tu widzisz nienawiść i do kogo - zaiste nie wiem, ale się nie
> dziwię, ponieważ nie od dziś masz skrzywiony i negatywnie zogniskowany

A ja? Ja też się do tego oglądu przyłączyć chcę!

michał

69. Data: 2011-11-23 20:18:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 18:16:54 +0100, Me(L)Isa napisał(a):

> Szczerze gratuluję hartu ducha i wytrwałości.

W publicznym narzekaniu na męża?
he he...

70. Data: 2011-11-23 20:27:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 20:00:27 +0100, Paulinka napisał(a):

_-emocjonalnie--psychicznie,wiadomosc.html

> Jego nazwisko też bezmyślnie kaleczysz, żeby pokazać, jak wielkim nikim
> jest dla Ciebie?

A gdzie je kaleczę?

Dała przykład nam Islandia
Dlaczego genialna "teoria nadistot" Wisniewskiego nam ujawnia, ze "alegorycznym pozywieniem" Boga jest wiedza
wnioskowanie o osobie
Jest taki stan...
Gowin uchyla przyłbicy