W zwiazku ?

1. Data: 2005-02-05 08:43:48

Temat: W zwiazku ?
Od: "Ergo" <e...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

W kazdym zwiazku pelna wladze ma ta strona, ktorej mniej zalezy na jego
zachowaniu.

Co o tym myslicie?

1. Data: 2005-02-05 09:13:04

Temat: Re: W zwiazku ?
Od: Łukasz Piec <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ergo wrote:

> W kazdym zwiazku pelna wladze ma ta strona, ktorej mniej zalezy na jego
> zachowaniu.
> Co o tym myslicie?

Że to bzdura.

--
Łukasz Piec * http://piecyk.org
= bez ludzi i raj się znudzi =

1. Data: 2005-02-05 09:25:02

Od: "bazzzant" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Że to bzdura.
>
> --
> Łukasz Piec

Jak również celne spostrzeżenie.
Czy to jakiś paradoks?

1. Data: 2005-02-05 09:31:08

Od: Łukasz Piec <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant wrote:

> Czy to jakiś paradoks?

Co nazywasz paradoksem?

--
Łukasz Piec * http://piecyk.org
= jedno co człowiek musi, to umrzeć =

1. Data: 2005-02-05 12:21:07

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Co nazywasz paradoksem?
>
> --
Nieważne, pewnie i tak nie rozumiem tego słowa.
Kiedyś użyłem na czacie takiego nicka, sugerując w ten sposób internetowej
społeczności że mam niebanalną osobowość. Internetowa społeczność jednakże wciąż
zapytywała mnie czy to znaczy że szukam miłości we troje (para doks).
Nie szukam, gdyby cię to interesowało ;)

1. Data: 2005-02-05 12:25:01

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> W kazdym zwiazku pelna wladze ma ta strona, ktorej mniej zalezy na jego
> zachowaniu.
>
> Co o tym myslicie?

W moim przypadku to by się zgadzało.
Nigdy dotąd mi za bardzo nie zależało i to zawsze ja wybierałem gdzie idziemy na
tosty, nawet jeśli ona płaciła.

1. Data: 2005-02-05 12:34:11

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*Ergo* wrote in <news:cu2184$e1u$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> W kazdym zwiazku pelna wladze ma ta strona, ktorej mniej zalezy na jego
> zachowaniu.

nie pełną ale powiedzmy że szala przechyla się na stronę mniej
zaangażowanej osoby. Mniejsze zaangażowanie łączy się z większa
wartością na rynku matrymonialnym i mniejszym odczuwaniem zazdrości.

--
Związki są jak opony - na niektórych można zrobić więcej kilometrów,
ale w końcu i tak wszystkie się ścierają.

1. Data: 2005-02-05 12:45:22

Od: Łukasz Piec <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl wrote:

> Nie szukam, gdyby cię to interesowało ;)

To mnie nie interesuje. :-)

--
Łukasz Piec * http://piecyk.org
= u podstaw sukcesu leży rezygnacja =

1. Data: 2005-02-05 13:39:07

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ergo; <cu2184$e1u$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> W kazdym zwiazku pelna wladze ma ta strona, ktorej mniej zalezy na jego
> zachowaniu.
>
> Co o tym myslicie?

A do czego Ci to jest potrzebne? ;)

Mz. to nie jest do końca prawda - po prostu jedna ze stron przyjmuje
postawę ofensywną spychając [!!!] do defensywy drugą stroną - brak
współpracy, brak komunikacji, różne wizje związku i ról, lęki - to
podstawowy winny.
Drugim jest właśnie postawa ofensywna zainteresowanego/ej, która
umożliwia stronie mniej "zaangażowanej" [bo trudno nazywać
zaangażowaniem w związek jednostronne zrobienie dobrze swoim wizjom,
przekonaniom czy psychice] obronę poprzez wybiórcze wyłapywanie
niekonsekwencji czy błędów defensora.

To nawet zabawne, że stara wizja związku patriarchalnego, pomimo jej
niedoskonałości, umożliwiała przynajmniej znalezienie wspólnego języka
pomiędzy stronami - obecnie jest tylko nurt "protestu", który odnosi się
do tej nieszczęsnej starej wizji, neguje ją, ale w zamian nic nie
oferuje. ;)

Flyer
--
Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101

1. Data: 2005-02-05 13:39:11

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz Piec; <cu22v0$j1m$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> Że to bzdura.

Jest sobie takie powiedzenie, że tylko ten co nic nie robi, nie popełnia
błędów. Z drugiej strony, ten co coś robi popełnia błędy, więc wystarczy
go tylko obserwować biernie i wyłapywać jego błędy. ;)

Z tego samego tematu - weź kartkę papieru w kratkę i pograj w tzw. kółko
i krzyżyk na planszy ograniczonej wyłącznie rozmiarami kartki, czyli de
facto nieograniczonej, bo rozgrywki kończą się na maksymalnie 1/4
kartki, sam przeciw sobie [tak samo jest kiedy grają dwie osoby] -
zauważysz, że w pewnym momencie jedno "ja" przyjmuje postawę defensywną
spowodowaną postawą ofensywną drugiego "ja" - niestety, przeważnie "ja"
defensywne wygrywa, przypadkiem zresztą. ;)

Flyer
--
Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101

Sumienie
ZAPROSZENIE: Dni Tybetu w Opolu, 17-18 lutego 2005
noga w drzwi
Czy można odzyskać miłość kobiety (bardzo długie i pewnie nudne)
Programowanie i autorytety