W związku z nudą...

31. Data: 2010-12-07 21:28:14

Temat: Re: W związku z nudą...
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-07 12:33, medea pisze:

> Też biorę pod uwagę taką ewentualność.

To bylo moje pierwsze skojarzenie. Tylko komu by zalezalo na
spaskudzeniu wizerunku Julii? ;)
I.

32. Data: 2010-12-07 22:01:51

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-07 22:26, Marchewka pisze:

> Moze rzeczywiscie dziwne. Chodzilo mi o to, ze tamta epoka byla uboga w
> nowinki techniczno-technologiczne, a przy tym zawezala spojrzenie na
> swiat wlasciwie do jednego podworka. Stad pytanie, czy chcemy do tego
> wrocic?

Znaczy - do nieogolonych pach? Jak ktoś chce, to niech wraca, raczej nie
będzie mnie to jakoś szczególnie zajmować, ale ploteczki w ogródku dobra
rzecz.

> Mozna zmienic zdanie, oczywiscie. Tylko czemu na takie, ktore zniesmacza?

Jeszcze 25 lat temu nie zwróciłabyś na to uwagi, a teraz AŻ zniesmacza!

Ewa

33. Data: 2010-12-07 22:02:19

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-07 22:28, Marchewka pisze:

> To bylo moje pierwsze skojarzenie. Tylko komu by zalezalo na
> spaskudzeniu wizerunku Julii? ;)

Zazdrośnicom oczywiście! ;)

Ewa

34. Data: 2010-12-07 22:16:59

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Jeszcze 25 lat temu nie zwróciłabyś na to uwagi, a teraz AŻ zniesmacza!

Chyba zostajesz z tyłu.

P.

35. Data: 2010-12-07 23:57:26

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-07 23:01, medea pisze:

> Jeszcze 25 lat temu nie zwróciłabyś na to uwagi, a teraz AŻ zniesmacza!

Jakies 25 lat temu juz mi cos pod pachami wyrastalo. A ze ma Mac golila,
to i mnie zainteresowalo, czemu to robi.
I jeszcze jedno - 25 lat temu to nie bylo 50 lat temu.
A wlasciwie, czemu 25 lat temu?
I. (nieco starsza :))

36. Data: 2010-12-07 23:58:08

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-07 23:02, medea pisze:

> Zazdrośnicom oczywiście! ;)

Tym z Faktu, ma sie rozumiec!
I.

37. Data: 2010-12-08 00:20:28

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:idmho0$44l$2@inews.gazeta.pl...

> Tym z Faktu, ma sie rozumiec!

A tym z BBC najbardziej.

V-V

38. Data: 2010-12-08 13:40:21

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-07 23:16, Paweł pisze:
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości
>
> [...]
>
> Chyba zostajesz z tyłu.

Znaczy Ty 25 lat temu już goliłeś?? ;)

Ewa

39. Data: 2010-12-08 13:54:01

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-08 00:57, Marchewka pisze:

> Jakies 25 lat temu juz mi cos pod pachami wyrastalo. A ze ma Mac golila,
> to i mnie zainteresowalo, czemu to robi.
> I jeszcze jedno - 25 lat temu to nie bylo 50 lat temu.
> A wlasciwie, czemu 25 lat temu?

25 lat temu miałam 12 lat. Pewnie mi coś już wtedy wyrastało, ale na
golenie się wpadłam dopiero w liceum. Moja mama zresztą tego w ogóle nie
robiła.
Gdybym natomiast podobnie w liceum nie zaczęła golić nóg, to pewnie nie
miałabym dzisiaj z włosami na nich problemów, bo byłyby niezauważalne
(jak u mojej mamy zresztą). A tak - poszłam za trendsetterami i już się
inaczej nie da.
Moja koleżanka na studiach goliła sobie regularnie przedramiona. Ludzie
sami sobie zgotowali ten los. ;)

Ewa

40. Data: 2010-12-08 15:27:29

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-12-08 14:54, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> inaczej nie da.
> Moja koleżanka na studiach goliła sobie regularnie przedramiona. Ludzie

Ale za to zimą mniej zmarzną. Jeśli są odpowiednio trendi:
http://www.obmawiamy.pl/09/kto-jej-pozwolil-isc-na-o
skary/

Qra

InovaBrasil
AICHY
Pytanie o manipulację.
Ekspert w dziedzinie psychologii perswazji, emocji i podświadomości
Generacja bi.