WALIZA

1. Data: 2007-06-11 05:05:37

Temat: WALIZA
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

SB ułatwiło Bolkowi działanie agenturalne osłabiając czołówkę
Solidarności i prowadząc do kolejnego zwycięstwa żydokomuny nad Narodem
Polskim. A Bolek podpisywał umowy handlowe w taki sposób skonstruowane, że
ich zerwanie spowodowane nieopłacalnością groziło stratami większymi jeszcze
niż ta nieopłacalność. To doprowadziło Polskę na skraj przepaści. Dodając do
tego rabunek własności zbiorowej poprzez sprzedaż zamiast zamiany na
własność akcyjną Polaków pod pretekstem braku kapitałów w Polsce. Połączenie
tego wszystkiego ze sprzedażą banków spowodowało upadek gospodarczy Polski.
Niewiele nam zostało - chrońmy to co mamy - tylko wycofanie się z wojen,
które nie napędzają naszego przemysłu i przynoszą olbrzymie straty nie tylko
moralne, ale także spowodują długotrwałe ekonomiczne i gospodarcze straty
poprzez całe dziesięciolecia, może uchronić nas upadkiem państwa. Mamy
ziemię - tę można uchronić jedynie poprzez wystąpienie z UE. Wszystkie
bilanse członkowstwa w UE są bardzo ujemne - gdybyśmy kapitały przekazywane
do UE sami wydali nasz rozwój byłby znacznie większy niz obecnie.
Manewrowanie danymi, brak zinwentaryzowania majątku narodowego, brak
Prokuratorii postulowanej niegdyś przez KPN i bezkarny rabunek i wyprzedaż
poprzez skorumpowanych urzędników przedsiębiorstw najlepszych - kur
znoszących złote jaja - to wszystko było sterowane przez obcą agenturę
posługującą się swoimi agentami wewnątrz Polski ulokowanymi nawet na
najwyższych stanowiskach. Takich jak Waliza, ale nie tylko on jeden
zdradził - to był każdy poprzedni rząd, większość z nich to żydło pod
polskawymi nazwiskami - tak jest do dzisiaj.
Narodzie Polski, pozwoliłeś się okraść z owoców twojej, prawie wiekowej
pracy, co więcej - nadal pozwalasz na tę kradzież. A masz groźną broń -
kartę wyborczą, czy referendalną - nie możesz zostać w domu, gdy złodzieje
buszują Ci po gospodarce wynosząc co wartościowsze Twoje mienie.
W najbliższych wyborach wybieraj Polaków, to nie może być czerwona
hołota,
zwłaszcza ta, która już była. To nie mogą być ludzie o niepolskich lub o
polskich, ale nie swoich rodowych nazwiskach. Sprawdź ich aż do dziesiątego
pokolenia wstecz, nawet, gdy nie będzie to zapisane w ordynacji można i
trzeba tego dokonać! Jest wielu Polaków, uczciwych ludzi - warto im
zawierzyć - nie ulegać propagandzie wmuszanej poprzez żydowskie i inne obce
polskie media.

2. Data: 2007-06-11 07:36:42

Temat: Re: WALIZA
Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tutaj ten idiota tez jest?

3. Data: 2007-06-11 11:32:54

Od: assembler <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Neko wrote:
> Tutaj ten idiota tez jest?

Niestety. Ale mamy nadzieję, że wkrótce
wskutek ignorowania jego postów sobie pójdzie.
--
assembler

4. Data: 2007-06-11 11:33:11

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"assembler" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> Niestety. Ale mamy nadzieję, że wkrótce
> wskutek ignorowania jego postów sobie pójdzie.
> --
> assembler

Widzę, że was więcej tutaj, ciężkich idiotów...

5. Data: 2007-06-11 12:43:22

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Widzę, że was więcej tutaj, ciężkich idiotów...

Nadal piszesz sam do siebie, mala kurwo?
--

Bluzgacz
GG:5015

6. Data: 2007-06-11 12:49:12

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <b...@w...pl> wrote in message

> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Nadal piszesz sam do siebie, mala kurwo?
> --
>
> Bluzgacz

To nie mój zawod cieniasie, płeć też nie ta, cieniasie. Jesteś cienias,
cieniasie. Jak zwykle, cieniasie, od urodzenia az do końca, cieniasie. Bez
nadziei na zmianę, cieniasie.

7. Data: 2007-06-11 13:06:12

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie mój zawod cieniasie, płeć też nie ta, cieniasie. Jesteś cienias,
> cieniasie. Jak zwykle, cieniasie, od urodzenia az do końca, cieniasie. Bez
> nadziei na zmianę, cieniasie.

Sadze ze bycie kurwa to twoje przeznaczenie. Dobrze ci wychodzi hehe.
Wypierdalaj.

8. Data: 2007-06-11 13:06:27

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Bez

> Sadze ze bycie kurwa to twoje przeznaczenie. Dobrze ci wychodzi hehe.

Ić, cieniasie, ić, niekt w tym zawodzie ciebie nie przeskoczy, cieniasie.

9. Data: 2007-06-11 13:35:59

Od: gctechs <g...@w...pl.usunto> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 Jun 2007 07:05:37 +0200, Panslavista <p...@w...pl> napisał:

> W najbli?szych wyborach wybieraj Polaków, to nie mo?e byae czerwona
> ho?ota,
> zw?aszcza ta, która ju? by?a. To nie mog? byae ludzie o niepolskich lub o
> polskich, ale nie swoich rodowych nazwiskach. Sprawd 1/4 ich a? do dziesi?tego
> pokolenia wstecz, nawet, gdy nie b?dzie to zapisane w ordynacji mo?na i
> trzeba tego dokonaae! Jest wielu Polaków, uczciwych ludzi - warto im
> zawierzyae - nie ulegaae propagandzie wmuszanej poprzez ?ydowskie i inne obce
> polskie media.

nie bedziesz nikomu mowil jak ma glosowac i na kogo, baranie.
i sam sie sprawdz do 10 pokolenia wstecz, faszystowski wymiocie.

--
...::--_GomezCore Technologies_-::...
..DRUM.&.BASS..TECHNO..HARDCORE..

10. Data: 2007-06-11 13:38:34

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gctechs" <g...@w...pl.usunto> wrote in message

> nie bedziesz nikomu mowil jak ma glosowac i na kogo, baranie.
> i sam sie sprawdz do 10 pokolenia wstecz, faszystowski wymiocie.

Baranie to do swojego tatełe, albo rebusa możesz polecieć, a ja jestem u
siebie w Polsce i żaden parch nie będzie mi mówił, co mam robić.

Psychiatra w Katowicach
Charakter a wyglad
HORDY PARCHATE
"Nie wierz ludziom po 30-stce..."