[WAW] Gdzie w stolicy jagnięcina?

1. Data: 2003-05-28 08:03:34

Temat: [WAW] Gdzie w stolicy jagnięcina?
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w stolicy jagnięcina?
Chodzi mi o sklep ze świeżutkim mięskiem, a nie knajpkę.
Pozdrawiam
balek

1. Data: 2003-05-28 09:48:02

Temat: Re: [WAW] Gdzie w stolicy jagnięcina?
Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie w stolicy jagnięcina?
> Chodzi mi o sklep ze świeżutkim mięskiem, a nie knajpkę.
> Pozdrawiam
> balek

A na Hali Marymonckiej nie ma? Tam wszystko jest, nawet mąkę kukurydzianą
mają ;)

pzdr

1. Data: 2003-05-28 15:36:44

Od: "CLARIS" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Gdzie w stolicy jagnięcina?
> Chodzi mi o sklep ze świeżutkim mięskiem, a nie knajpkę.

czy takie swiezutkie to ja nie wiem, ale zjesc sie dalo, zapaszku jakiegos
znaczacego nie mialo i przezylismy...
kupilam jakis czas temu w geancie na Ursynowie
[przez przypadek kupilam, miala byc gicz cieleca, dotyczalam tylko, ze
gicz..byla jagnieca]

--
CLARIS /ona/
c...@w...pl