Tak mi się przeżarły...

1. Data: 2003-05-28 06:51:23

Temat: Tak mi się przeżarły...
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

=========
...te wszystkie młode rośliny, że zatęskniłem za czymś solidnym i
sprawdzonym.
Dziś znowu GOLONKA. A w zasadzie dwie, w mocnym piwie leżakują od wczoraj i
nabierają tego czegoś, co tam jest, anie ma gdzie indziej. To tego będzie
kapusta zasmażana (ale nie młoda, tylko kiszona) i ziemniakensałatken (ze
starych), sos czosnkowy, oczywiście chrzan i piiiiiiwo. Tylko o tym teraz
myślę...
A jutro, cóż, znowu młode...

waldek
========

1. Data: 2003-05-28 07:12:18

Temat: Re: Tak mi się przeżarły...
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waldek napisał:
> [...]
> starych), sos czosnkowy, oczywiście chrzan i piiiiiiwo. Tylko o tym teraz

Z tego samego powodu mam dzis na obiad pierogii ruskie
polane maslem z cebulka i przyrumienionym boczkiem :-).
Do tego barszcz czerwony a nie botwinka :-)

Justyna, ze sniadaniem 'nowym'

--
Pozdrawiam <- walkie! ->
http://walkie.cegla.art.pl

1. Data: 2003-05-28 07:33:19

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> polane maslem z cebulka i przyrumienionym boczkiem :-).
==========
Też masz fajnie ;-}
Ale co to za kombinacja masła z boczkiem? Nie znam tego.

waldek
==========

1. Data: 2003-05-28 07:43:17

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waldek napisał:

> ==========
> Też masz fajnie ;-}
> Ale co to za kombinacja masła z boczkiem? Nie znam tego.
>
> waldek
> ==========

Na jednej patelni topisz maslo i wrzucasz do tego cebule,
meczysz ja do tego momentu, w ktorym uznasz ze cebula jest
ok, na drugiej patelni wrzucam pokrojony boczek i czekam az
sie wytopi i zrumienie :). Potem posypuje pierogi tym
boczkiem i polewa maslem z cebulka.

--
Pozdrawiam <- walkie! ->
http://walkie.cegla.art.pl

1. Data: 2003-05-28 07:48:58

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Cześć !
Rownie dobra kombinacja to skwarki ze słoniny z masłem do polania (moje
sobotnie odkrycie)
Zeszklone drobne skwarki wraz z wytopionym tłuszczem na to sporo masła i ciut
soli. Przesmażyć i polać ryż/makaron/ziemniaki.
Rodzina krzywiąca się do tej pory na smalec/skwarki/słoninę jadła i brała
dokładki.
pozdrawiam
Michał

1. Data: 2003-05-28 07:58:13

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

==========
Coś mi się zdaje, że jutro będą u mnie pierogi, tylko po to, aby wypróbować
te bardzo niezdrowe patenty :-}

waldek
==========

1. Data: 2003-05-28 08:24:01

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 May 2003 08:51:23 +0200, "waldek" <x...@o...pl>
wrote:

> [...]
>starych), sos czosnkowy, oczywiście chrzan i piiiiiiwo. Tylko o tym teraz

a jeszcze zatesknisz za tymi mlodymi, ale faktem jest, ze
przesadza sie nieco z tymi rzeczami...umiar to nawet ciekawa
rzecz, ale Ty z Twoja staroscia (gastronomiczna) tez
przesadzasz...dorzuc mlodych kartofli moze? :))

W charakterze nowalijki z ogrodu mam pietruszke, szczypiorek oraz
majeranek. tez dobre. bedzie cale lato, jesien i zime ;)))))

za to jako prawdziew nowalijki wystepuja Royal Jerseys -
kartofle, o cenie, co troche powala i chce sie je zjesc do konca
i nie zostawiac ni kartoflanego okrucha, bo ŁŁŁŁŁŁ

Trys

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-05-28 08:27:34

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waldek napisał:
> ==========
> Coś mi się zdaje, że jutro będą u mnie pierogi, tylko po to, aby wypróbować
> [...]
Ehehehe, dobre niezdrowe patenty, moja mama leje na to
jeszcze troche smietany ale mi takie cos nie podchodzi,
natomiast kefir do popicia jak najbardziej :-)

--
Pozdrawiam <- walkie! ->
http://walkie.cegla.art.pl

1. Data: 2003-05-28 08:51:13

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

==========
Tesknie caly czas. Golonka to tylko taki przerywnik, aby od tej dobroci nie
zemdlilo.

waldek
==========

1. Data: 2003-05-28 11:36:02

Temat: A zezby was wszystkich. Bylo: Tak mi się przeżarły...
Od: "Dirk Smith" <p...@u...de> szukaj wiadomości tego autora

Wiecie co? Swinie jestescie, o !
Cala klawiature sobie zaslinilem. I kto to bedzie teraz czyscil ?

Takiej jedzeniowej pornografi to nie wolno tu umieszczac. I ja nawet
sniadania
jeszcze nie jadlem :((((((

DS

hm tort
Cześć !!!
faq666
Stare ziemniaki.
Zapienka szpinakowo-makaronowa ale ... bez śmietany