Stare ziemniaki.

1. Data: 2003-05-27 17:55:22

Temat: Stare ziemniaki.
Od: "Agnieszka CT" <t...@b...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Piekne smakowite przepisy z nowych ziemniakow gromadza sie na liscie :))

Ja jeszcze mam 3 kg starych ziemniakow.

Zal ich wyrzucac.

Poradzcie jakie danie z nich przygotowac aby bylo rownie smaczne jak z
nowych.

Pozdrawiam

Agnieszka CT
:)

1. Data: 2003-05-27 17:58:07

Temat: Re: Stare ziemniaki.
Od: "Mania" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka CT" <t...@b...krakow.pl> napisał w
wiadomości news:bb08ur$vir$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
| Witam.
| Poradzcie jakie danie z nich przygotowac aby bylo rownie smaczne
> [...]

Witaj
Pare postow wyzej masz post "sos do pieczonych ziemniakow" ja sie
zajadam 2 dzien tak mi smakuje :D

Mania
Wawa -Bemowo
gg 2095710

1. Data: 2003-05-27 18:23:57

Od: "grocha" <g...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze ugotowac, utluc i usmazyc z cebulka ? Do tego salata z jogurtem
naturalnym. Ja uwielbiam

grocha

1. Data: 2003-05-27 18:59:42

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka CT" <t...@b...krakow.pl> napisał w wiadomości

> Ja jeszcze mam 3 kg starych ziemniakow.
>
> Zal ich wyrzucac.

kopytka, leniwe, pyzy, zapiekanke z ziemniorow, purre

wkn

1. Data: 2003-05-27 19:52:39

Od: "MS" <NOSPAM__!_uMS@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam placki żmudzińskie
http://groups.google.pl/groups?q=%22placki+%C5%BCmud
zi%C5%84skie%22+group:pl
.rec.kuchnia&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&inlang=pl&group=pl.r
ec.kuchnia&selm=ard268.1
oo.1%40Konrad.Brywczynski&rnum=1

pozdrawiam
Ula(MS)

1. Data: 2003-05-27 21:14:22

Od: maruda <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

27.05.2003 19:55, osoba o wdzięcznym nicku 'Agnieszka CT', napisała:
> [...]
>
> Zal ich wyrzucac.
>
> Poradzcie jakie danie z nich przygotowac aby bylo rownie smaczne jak z

Krokiety ziemniaczane

Ziemniaki ugotować, zmielić lub przefasować. Poczekać, aż wystygną.
Dodać podsmażonej cebulki, jajko, sól, pieprz. Wymieszać. Formować
płaskie kotlety, obtaczać w tartej bułce. Smażyć na bardzo gorącym
oleju. (krokiety dobrze się smażą, gdy są chłodne - nie piją zbyt dużo
oleju).

a do tego:

Szampiony
Bardzo swieże i bardzo białe pieczarki (o innych mowy nie ma) obrać i
pokroić, wrzucić do garnka, skropić dużą ilości soku z cytryny, dodać
posiekaną natkę pietruszki (w trakcie duszenia można dodać podsmażonej
cebulki). Dusić na srednim ogniu, pod przykryciem, aż będą miękkie.
Zmniejszyć ogień. Dodać masło, trochę mąki dla zagęszczenia, sól i
pieprz. Można bardzo gęstą śmietanę. Najważniejsze w tym sosie jest to,
że jest on biały - wtedy jest najsmaczniejszy.

1. Data: 2003-05-27 21:41:40

Od: "Jemima" <d...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

zapiekanke!

ugotowac ziemniaki na poltwrado, pokroic w grupe plastry
ulozyc w zaroodpornym naczyniu jedna warstwa
polozyc na ta podsmazona cebulke
na to plasterki kielbasy (lub innego mieska)
przykryc ziemniakami podlac bulionem (warzywnym lub drobiowym)
posypac serem i do piekarnika

Jemima

1. Data: 2003-05-28 07:26:18

Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Danka (a ja mam jakieś 10 kg)

Zapienka szpinakowo-makaronowa ale ... bez śmietany
Czy ktos widzial, czy ktos wie...?
prazona kukurydza
Sztuczki i porady - kontynuacja
produkty a polki w lodowce