Sztuczki i porady - kontynuacja

1. Data: 2003-05-27 13:45:09

Temat: Sztuczki i porady - kontynuacja
Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spodobał mi się wątek Władysława Łosia, więc dorzucam parę rzeczy "od
siebie".
Bardzo chętnie przeczytam i wasze uwagi, bo to ogromnie ułatwia pichcenie ;)

1. Do kalafiora / innych 'śmierdziuszków' wrzuca się kromkę chleba razowego,
wtedy gotowanie tak nie śmierdzi.
2. Do wszelkich mącznych (makarony, kluchy, pierogi) odgrzewanych /
gotowanych w wodzie, albo dodaje się łyżkę oleju do wody, albo przed
odcedzeniem / wyjęciem wlewa się szklankę zimnej, wtedy się nie sklei.
3. Do ciasta kruchego z owocami między ciasto a owoce sypię bułkę tartą,
wtedy sok nie wsiąka w ciasto.

Wszelkie rady mile widziane!!

--
Pozdrawiam upalnie

co to może chwilowo tylko rumianek i sucharki :((

1. Data: 2003-05-27 13:54:47

Temat: Re: Sztuczki i porady - kontynuacja
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kinga Macyszyn" wrote:

> 3. Do ciasta kruchego z owocami między ciasto a owoce sypię bułkę
> tartą, wtedy sok nie wsiąka w ciasto.

Ja zamiast bułki tartej sypię startymi biszkoptami.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-05-27 18:06:17

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga Macyszyn wrote:
> 1. Do kalafiora / innych 'śmierdziuszków' wrzuca się kromkę chleba razowego,
> wtedy gotowanie tak nie śmierdzi.

ja gotuje na parze.

> 2. Do wszelkich mącznych (makarony, kluchy, pierogi) odgrzewanych /
> gotowanych w wodzie, albo dodaje się łyżkę oleju do wody, albo przed
> odcedzeniem / wyjęciem wlewa się szklankę zimnej, wtedy się nie sklei.

a kluchy z wczoraj ladnie sie rozkleja i odgrzeja jesli je zalejemy
wrzatkiem na troche.
uwaga: przy okazji traca troche na lsonosci, wiec mozna odrobine posolic,
jesli bedziemy trzymac kluchy troche lduzej w tej wodzie. jest to tez
patent na przesolony wczorajszy makaron ;)

> 3. Do ciasta kruchego z owocami między ciasto a owoce sypię bułkę tartą,
> wtedy sok nie wsiąka w ciasto.

albo kaszke manne.

pozdr
pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

produkty a polki w lodowce
zrobilam tarte tatin
Racuchy z serka waniliowego
babka z adwokatem (P)
ratafia - naczynie do przygotowania nalewu