ratafia - naczynie do przygotowania nalewu

1. Data: 2003-05-27 10:02:19

Temat: ratafia - naczynie do przygotowania nalewu
Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

powiedzcie mi moi drodzy, czy mozna nastawic te ratafie w plastikowym
baniaczku po wodzie mineralnej??? takim 5 litrowym. mam takich pare i tak
wlasnie sie zastanawiam. bo ze szklem u mnie krucho...

pzdr
marta

1. Data: 2003-05-27 10:27:53

Temat: Re: ratafia - naczynie do przygotowania nalewu
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Martka wrote:

> powiedzcie mi moi drodzy, czy mozna nastawic te ratafie w plastikowym
> baniaczku po wodzie mineralnej??? takim 5 litrowym. mam takich pare i tak
> wlasnie sie zastanawiam. bo ze szklem u mnie krucho...

Ja bym nie ryzykowała - ratafia długo stoi, może się okazać że
smak ma plastikowy. Ale ja wogóle mam plastikowstręt.

Krycha z ratfią w szkle :-)

1. Data: 2003-05-27 11:19:29

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

=========
Poza tym to alkohol. Nie widziałem nigdy wódki w plastikowej butelce. To
chyba nie przypadek.

waldek
=========

1. Data: 2003-05-27 12:24:42

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> =========
> Poza tym to alkohol. Nie widziałem nigdy wódki w plastikowej butelce. To
> chyba nie przypadek.
>
> waldek
> =========

a to widocznie nigdy nie byłeś na stadionie X-lecia w Warszawie;)

--
pozdrowienia
Aneta

Ponad 1/4 wyrobów mleczarskich nie spełnia wymogów jakościowych
Młode ziemniaki
Tahini c.d.
4CooKing Clash - chilli Sky Is Tha Limit
kotlet z jak