RE: Warzywa jak zapałki 3

1. Data: 2001-11-19 12:51:48

Temat: RE: Warzywa jak zapałki 3
Od: A...@w...pl (Anna Sekulska) szukaj wiadomości tego autora

Dla zainteresowanych Warszawiaków: stoisko w rzeczonymi tarkami bywa (nie
zawsze jest, niestety nie wiem od czego byt zależy) w sezamie, obok warzyw.

Anka

1. Data: 2001-11-21 09:23:06

Temat: Re: [WAWA] Warzywa jak zapałki 3
Od: Justyna Trzcinska <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Sekulska wrote:

> Dla zainteresowanych Warszawiaków: stoisko w rzeczonymi tarkami bywa (nie
> zawsze jest, niestety nie wiem od czego byt zależy) w sezamie, obok warzyw.

wczoraj widzialam pana prezentujacego taki zestaw do krojenia warzyw (takze w
zapalki) z rozstawionym stoiskiem w sezamie (tuz obok drzwi glownych)

Pan probowal mi zaprezentowac wszystkie zalety tychze tarek, ale ja nie mialam
czasu, wiec tylko obejrzalam jak kroi cebule (od szczypioru trzeba zaczac, bo
inaczej sie rozleci), marchewke, kapuste i cos tam jeszcze
i wiem, ze firma (producent tychze tarek) nazywa sie Borner (o z dwoma
kropeczkami nad "o"), urzadzenie ma kolorystyke bialo pomaranczowa... i
kosztuje 89 zlotych polskich (u tego pana)

pozdrawiam,

Justyna

1. Data: 2001-11-21 09:29:09

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna Trzcinska" <j...@s...pl> napisał w
wiadomości news:3BFB7279.C334F9A4@supermedia.pl...

> [...]
> kropeczkami nad "o"), urzadzenie ma kolorystyke bialo pomaranczowa... i
> kosztuje 89 zlotych polskich (u tego pana)

To jest właśnie to co mam od dziesięciu lat i działa...
polecam...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-11-21 09:33:12

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna Trzcinska <j...@s...pl> wrote:

>wczoraj widzialam pana prezentujacego taki zestaw do krojenia warzyw (takze w
>zapalki) z rozstawionym stoiskiem w sezamie (tuz obok drzwi glownych)

..ja tez tam wczoraj stałam i patrzyłam ( Justyna, to dziecko
w kraciastym płaszczyku, w czerwonym berecie, z drewnianym
konikiem pod pachą i liżące lizaka to Ja....:). A tak serio
pewien skośnooki robił z tym panem interesy. Tamten przeliczał i
postanowił mu sprzedać 50 krajalnic za inną sumkę.

AgataW.

1. Data: 2001-11-21 09:38:22

Od: Justyna Trzcinska <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

AgataW wrote:

> ..ja tez tam wczoraj stałam i patrzyłam ( Justyna, to dziecko
> w kraciastym płaszczyku, w czerwonym berecie, z drewnianym
> konikiem pod pachą i liżące lizaka to Ja....:).

:-DDD

szkoda ze nie wiedzialam, zrobilabym zdjecie ;-)

> A tak serio pewien skośnooki robił z tym panem interesy. Tamten przeliczał i
> postanowił mu sprzedać 50 krajalnic za inną sumkę.

no to moze na serio trzeba sie wziac za robote, zebrac zamowienia na grupie i...
ubic interes z panem ;-)

J.

Indor na Swieta
Zrobilam pasztet