Odchudzanie

1. Data: 2001-11-19 09:40:07

Temat: Odchudzanie
Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak sie ma do odchudzania jedzenie fasoli, ryzu, soi, kasz? Czy7 naprawde
musze rezygnowac z ziemniakow czy tylko ich nie ubarwiac?
Aga

1. Data: 2001-11-19 09:43:42

Temat: Re: Odchudzanie
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> Jak sie ma do odchudzania jedzenie fasoli, ryzu, soi, kasz? Czy7 naprawde
> musze rezygnowac z ziemniakow czy tylko ich nie ubarwiac?

Raczej zrezygnuj z odchudzania i ciesz się przyjemnością jedzenia wszak to
pl.rec.kuchnia...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-11-19 11:00:10

Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrezygnowala bym z dzika roskosza ale naprawde jest mi ciezko gdyz po ciazy
zostalo mi i to nie tylko kosmetyczne 4 kilo ale wiecej i niestety mam z
tego powodu dolegliwosci. A pozatym jedzenie mniej kaloryczne nie oznacza
nie smaczne i wwiele z podawanych tu przepisow da sie swietnie wykorzystac,
tylko slyszalam ze soja np jest bardzo kaloryczna i trzeba zrezygnowac z
niej, podobnie kasze ryze czy fasole;-(( a oboje z mezem lubimy ale chcieli
buysmy wygladac jak jeszcze 3 lata temu:-)))))
Aga

1. Data: 2001-11-19 11:16:18

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasza, ryż czy fasola nie mają zbyt wiele kalorii po ugotowaniu, to samo
ziemniaki. Kaloryczności dodaje im okrasa. Ale po co sie katowac samą sucha
fasolą, czy kaszą?
Pozdrawiam - Agnieszka

Użytkownik Agnieszka Litwin <a...@a...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9taoq2$r30$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-11-19 11:22:06

Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo bardzo lubie:-)))
nawet suche:-)))
Aga

1. Data: 2001-11-19 12:41:53

Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

ja ostatnio czytalam taka madra ksiazke i potwierdzila to nawet jedna Pani
dietetyk, ze jedzenie kasz, fasoli, grochu itd na pewno nie tuczy -
oczywiscie jesli nie jest polane tlustym sosem ze skarkami:)) a juz
najlepsza z tego wszystkiego jest soczewica, ze wzgledu na pewien indeks
ktory w sobie posiada:))) takze polecam:))

--
Dorota Karbowska
Internet Services

1. Data: 2001-11-19 15:09:50

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota wrote:

> [...]
> najlepsza z tego wszystkiego jest soczewica, ze wzgledu na pewien indeks
> ktory w sobie posiada:))) takze polecam:))

poza tym powinno sie zmienic nawyki zywieniowe a nie na jakis czas
wykluczyc pewne skladniki i to na chybil trafil bo cos gdzies sie slyszalo.
wystarczy pare prostych rzeczy - o ile otylosc nie jest a tle chorobowym.
mniej slodyczy albo najlepiej wogole slodyczy - cukier jest naprawde prawie
wszedzie, zwroc uwage na sklad roznych rzeczy. sama zobaczysz ze cukier to
nie tylko slodycze ale cale multum napoi chociazby. i jeszcze jedno: im
wczesniej skladnik jest wymieniony w tym wiekszej ilosci w stosunku do
pozostalch wystepuje w produkcie. zamiast zupelnie sie katowac mozna
przykac ze sie nie je produktow w ktorych cukier (czy glukoza czy inne)
wystepuja na ktoryms z trzech pierwszych miejsc.
mniej tluszczy nasyconych (czyli zwierzecych - dla niektorych niestety).
nauczyc sie zastepowac oliwa, innymi olejami najlepiej zimnotloczonymi.
albo zamiast smietany jogurt - juz troche zdrowiej a nie trzeba sie
wyrzekac wszystkiego.
wiecej roslinek bo tam blonnik jest.
won z podjadaniem! lepiej sie najesc kaszy z ziemniakami i fasola i byc
zadowolonym niz cierpiec 3 godziny a pozniej sie poddac i napchac chipsami
czy innym smieciem.
jesc wczesniej niz pozniej - znaczy po np. 17-18 juz tylko malutkie,
lekkostarwne, jakies jabluszko smaczne czy cos.... we francji jest taka
kultura jedzenia ze duzy posilek jedza wczesnie a nie wieczorem i jakie
laski tam chodza ;)
jesc czesciej ale mniejsze porcje - zoladka sie nie rozciagnie.
nie jesc za malo, koniecznie do syta, ale sie nie przejadac. na koniec
posilku popic czyms, wzmorze poczucie sytosci. jak bedziemy niedojadac
organizm zmieni metabolizm i przejdzie "w tryb oszczedzania". wydusi z tego
co zjemy kazda kalorie a co bedzie mogl odlozy na pozniej. a jak zaczniemy
jesc normalnie to zanim sie znow przestawi zdazymy znow przybrac na wadze i
efekt jojo gotowy.
i popijac co jakis czas jakies herbatki owocowe, ziolowe, zielone i czarne,
soczki, soczek z goraca woda jest np. pyszny :) ale takie nie przecierowe.
sama juz nie wiem co jeszcze, chyba tyle :)

ludziska kochani, moze faq jakies strzelcie bo takie pytania sie powtarzaja
i powtarzaja....

pat

--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-11-20 07:35:42

Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim za pomoc. Mocne postanowienie jest i oboje zmezem
wzielismy sie do dziela. Trzymajcie kciuki bo to juz nie pierwszy raz ale
teraz to mus wiec trzeba dac z siebie wszystko:-))
Aga

1. Data: 2001-11-21 08:17:59

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...pl> napisał w
wiadomości news:3BF920BE.D72CF025@spinacz.pl...
(ciach)
[...]
- Tu raczej proponowalabym aby przed posilkiem wypic 1/2
szklanke wody lub w godzine po posilku. Jesli chce sie
schudnac to nie nalezy rozcienczac sokow trawiennych. Bez
popijania po posilku lub w trakcie posilku soki trawienne
szybciej rozprawia sie z jedzeniem.

[...]
:
Poza ta jedna uwaga zgadzam sie z Toba w zupelnosci.
Moze to i lepiej, ze ludzie pytaja sie jak sie odchudzac,
lub jak jesc?
Jak widze matki faszerujace swoje ukochane dzieci tlustymi
podgardlami, jajkami to az mi sie serce kroi. Niby tak je
kochaja, a tak zywia .......
Nie wszyscy zagladaja do FAQ, a niektorzy w ogole nie
wiedza, ze takie cos w ogole jest, wiec dobrze jest, ze od
czasu do czasu pojawia sie taki "przypominajacy" watek.
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-11-21 10:14:51

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

{Wilma} wrote:
> Nie wszyscy zagladaja do FAQ, a niektorzy w ogole nie
> wiedza, ze takie cos w ogole jest, wiec dobrze jest, ze od
> czasu do czasu pojawia sie taki "przypominajacy" watek.

ale wtedy tekst bylby gotowy w faq a na grupie mozna byloby odpisywac
podajac tylko link :)
i juz pare osob wiecej by o faq wiedzialo :)

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl
SPINACZ http://www.spinacz.pl/

Winny sie tlumaczy
Racuchy - sukces ;-)
Piętnuję producentów kurczaków!!! wrrr...
Lapcie sie za torty i lecimy do Agi!!!!
Racuchy do Cafe Za Slupem