WAZNE!!!!! Biofizyka

1. Data: 2002-02-26 22:21:04

Temat: WAZNE!!!!! Biofizyka
Od: "Klaudia" <d...@m...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam pytanie.
Otóż jedno z pytań egzaminacyjnych brzmi: funkcje statyczne i dynamiczne. I
nic więcej. Zastanawiałam się czego to może dotyczyć. Najpierw myślałam, że
może coś z termodynamiką, a teraz przyszło mi na myśl prawo Bernoulliego i
ciśnienie statyczne i dynamiczne krwi. Czy właśnie w ten sposób odpowiedzieć
na to pytanie? Czy ciśnienie statyczne jest funkcją statyczną, a dynamiczne
dynamiczną?
Jeśli jestem w błędzie, to może ktoś wie jak odpowiedzieć na to pytanie
"funkcje stat. i dyn."
Będę wdzięczna za wszelkie sugestie.
Klaudia

P.S. Nie odsyłajcie mnie na pl.sci fizyka. Tam nie wiedzą... Ponieważ to
pytanie z AM, więc może tu ktoś wie.

2. Data: 2002-02-27 08:07:32

Temat: Re: WAZNE!!!!! Biofizyka
Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

statyczne mają "static" w deklaracji:
static void funkcja(void); ;-)

----------------
Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

3. Data: 2002-02-27 16:47:35

Od: "Konrado_W" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Klaudia" <d...@m...e.pl> wrote in message
> Witam.
> Jeśli jestem w błędzie, to może ktoś wie jak odpowiedzieć na to pytanie
> "funkcje stat. i dyn."
> Będę wdzięczna za wszelkie sugestie.

Nie chodzilo sie na wyklady? ;)

Nie jestem pewien, ale moze to jednak termodynamika. Bylo cos takiego jak
funkcje stanu i funkcja drogi.

Krew z nosa...
Polcortolon
kosmetyczka,masażystka