stwardnienie zanikowe boczne

1. Data: 2002-02-26 23:06:03

Temat: stwardnienie zanikowe boczne
Od: "<k...@p...onet.pl>" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jest czlowiek z taka choroba, mieszka w Obornikach Wielkopolskich od
kilku
lat leczono go na korzonki pod koniec zeszlego roku rozpoznanow
szpitalu w
Poznaniu sclerosis lateralis amyotrophica. Stan chorego pogarsza sie
bardzo
szybko,
juz z wielka trudnoscia porusza sie o wlasnych silach.Rodzina ma jakies
tam
kontakty w szpitalach, ale lekarze nie sa w stanie nic poradzic,
twierdzac
ze jest to choroba nieuleczalna. Ktorys z nich stwierdzil ze nikt tak
naprawde nie potrafi pomoc poniewaz nie znaja przyczyn ani podloza tej
choroby.
Potrafi ktos pomoc tym ludziom w jakis sposob,nie wiem wskazac ludzi
ktorzy
maja jakies doswiadczenie z ta choroba, jakas rehabilitacja
usprawniajaca
tego mlodego przeciez czlowieka (35 lat)
Krzysztof Witczak
k...@k...isp.pl

begin 600 Krzysiek.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CM+<GIY<VEE:PT
*1DXZ2W)Z
M>7-I96L-"D5-04E,.U!2148[24Y415).150Z:W)Z>7-`:W5Z;FE
K:2YI<W`N
E<&P-"E)%5CHR,#`R,#(R-E0R,S`V,#-:#0I%3D0Z5D-!4D0-"@=
=
`
end

2. Data: 2002-02-28 05:09:24

Temat: Re: stwardnienie zanikowe boczne
Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"" wrote:

> [...]
> ze jest to choroba nieuleczalna. Ktorys z nich stwierdzil ze nikt tak
> naprawde nie potrafi pomoc poniewaz nie znaja przyczyn ani podloza tej

Niestety,próby leczeniua nie dają naogól poprawy. Wprowadzony niedawno
lek pod nazwą riluzol daje u małego odsetka chorych niewielkie
przedłużenie przeżycia. Poza tym jest mn¨iostwo prób leczneia
niekonwencjonalnego, typu megadawki witaminy E, ale żadnych danych bhy
to rzeczwyiście pomagało nie ma. Choroba niekiedy zatrzymuje się
samoistnie (ale b. rzadko) albo zwalnie przebieg i wygląda na to, że
stąd biorą się pogłoski o jendostkowych skutkach leczenia metodami
niekonwencjonalnymi.
jotem

3. Data: 2002-03-01 18:14:00

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

03.jasien.net...
> Potrafi ktos pomoc tym ludziom w jakis sposob,nie wiem wskazac ludzi
> ktorzy > maja jakies doswiadczenie z ta choroba,
> Krzysztof Witczak
> k...@k...isp.pl

znam SLA z najblizszego otoczenia,
jak chcesz pogadac, to odezwij sie na priv...

j...@i...pl

WAZNE!!!!! Biofizyka
Krew z nosa...
Polcortolon