WC

1. Data: 2010-05-08 20:44:19

Temat: WC
Od: "Maxsis" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Poradzcie proszę: do muszli WC wpadło plastikowe wisidełko z tabletką
zapachową. Siedzi gdzieś tam na samym dole w tym syfonie. Kret przrechodzi
obok i go nie rusza. Spłukanie też jakoś idzie, ale wolniej i czasem trzeba
to robić wiele razy. Jak ten plastik przepchać lub wyciągnąć bez zdejmowania
rury wylotowej? Pozdr

2. Data: 2010-05-08 21:34:11

Temat: Re: WC
Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maxsis" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czasem trzeba to robić wiele razy. Jak ten plastik przepchać lub wyciągnąć

Kretem chciałeś rozpuścić plastikowe wieszadełko? :-)))))

Skombinuj kawał drutu, wygnij na końcu w haczyk i zabaw się w wędkarza.
Jeśli toto siedzi faktycznie na samym dole, to złapiesz bez problemu, a
jesli (jak myślę) jednak nie na samym dole, a na samej górze, już za
syfonem, to trzeba będzie się pomęczyć, może nawet wsadzić w kibel łapę
(trudno, łapę można potem umyć, a najlepiej niech grzebie ten, co wrzucił) i
naprowadzać koniec drutu bardziej bezpośrednio.
Jak wszystko zawiedzie, zawsze można kibel odmontowac i wyjąć ustrojstwo od
tyłu.

J. (i wspomnienie starych PRLowskich kibli z zakręcanym otworem rewizyjnym z
boku)

3. Data: 2010-05-08 22:01:28

Od: "Maxsis" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> od tyłu.
> J. (i wspomnienie starych PRLowskich kibli z zakręcanym otworem

Dzięki! Przepraszam, to nie był kret, ale żmijka... :) Pokręciłem trochę i
nawet myślałem, że przepchnąłem, ale woda powoli spływa, czyli problem trwa.
A jest to mały kompakt z Koła i dlatego ręka nie wchodzi :)
Właśnie przypuszczam, że jest tak jak piszeż. Ten koszyczek siedzi już
pewnie po drugiej stronie syfonu u góry. Pewnie gdybym zdjął rurę na
wyjściu, to bym to usunął, ale póki co, myślę o najprostszych sposobach.

4. Data: 2010-05-08 22:56:09

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

. Pewnie gdybym zdjął rurę na
> wyjściu, to bym to usunął, ale póki co, myślę o najprostszych sposobach.

ale to jest prosty sposób. Odkręcasz dwie śruby w podłodze i masz klop
uwolniony. Jaki to problem? Problemem jest to że im dłużej ten koszyk tak
lezy tym więcej nieprzyjemnych rzeczy się na nim nagromadzi i mniej
sypatycznie będzie się go wyciągać. Jeszcze gorzej gdy trafi do rur lub
pionu i utknie.
--
Jackare

5. Data: 2010-05-09 08:57:02

Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Dzięki! Przepraszam, to nie był kret, ale żmijka... :) Pokręciłem trochę i
> nawet myślałem, że przepchnąłem, ale woda powoli spływa, czyli problem

Sprężyna jest dobra na zatory, w które sie może "wkręcić", do zawieszki
skuteczniejszy będzie haczyk z drutu, spróbuj.

J.

6. Data: 2010-05-09 10:08:45

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 8 May 2010 22:44:19 +0200, Maxsis napisał(a):

> [...]
> to robić wiele razy. Jak ten plastik przepchać lub wyciągnąć bez zdejmowania

Normalnie - rękawica gumowa na łapę i jedziesz.

--
___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

Ogranizer kabli
Sufit podwieszony GK - szybkie 2 pytanka
Oferta
czym usunąć ślady z rdzy
regulacja okuć ROTO Kurier 2