WĘGIERSKA słuszna racja!

1. Data: 2022-04-09 16:49:16

Temat: WĘGIERSKA słuszna racja!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Orban będzie płacił w rublach i kupował rosyjski gaz. Przecież ma do
dyspozycji tylko odnogę rurociągu ,,Przyjaźń" - i nic więcej. Bez dostępu do
morza gazoportu nie zrobi. Samolotem gazu nie przywiezie. A gaz ludziom i
przemysłowi potrzebny. Racja własnego narodu i państwa jest najważniejsza!
Brawo, Orban!
https://wiadomosci.onet.pl/politico/wojna-w-ukrainie
-orban-glownym-hamulcowym-unijnych-sankcji-na-rosyjs
ka-rope/h2k4pfb

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

2. Data: 2022-04-09 17:25:38

Temat: Re: WĘGIERSKA słuszna racja!
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.04.2022 o 16:49, XL pisze:

> Racja własnego narodu i państwa jest najważniejsza!
> Brawo, Orban!

Wypierdalaj w chuj fiutinowska onuco. I nie wracaj. Gnido.
Piotr

3. Data: 2022-04-10 01:44:36

Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Wypierdalaj w chuj fiutinowska onuco. I nie wracaj. Gnido.

Na co ty chorujesz?

--
Słoń i mrówka postanowili wybrać się na wiśnie. Przez płot przeszli do
ogródka sąsiada, nagle słyszą czyjeś kroki. Mrówka mówi:

4. Data: 2022-04-10 08:16:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arnold Ziffel <a...@h...invalid> wrote:

> Na co ty chorujesz?

Nerwica natręctw.
Powtarza to samo od dłuższego czasu, w kółko. Biedny człowiek.
,,Podstawą zaburzeń nerwicowych zawsze jest lęk. To on zmusza osoby chore do
powtarzania pewnych czynności, które po pewnym czasie zamieniają się w
przymusowe. (...) Istotny wpływ na wystąpienie zaburzeń
obsesyjno-kompulsyjnych ma także niska samoocena danej osoby."

https://portal.abczdrowie.pl/co-to-jest-nerwica-natr
ectw

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

5. Data: 2022-04-10 11:51:36

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na co ty chorujesz?

Mam alergię na głupotę, faszystów, rasistów, homofobów, fanatyków
religijnych i na ludzi kompletnie pozbawionych empatii. Na płatnych i
darmowych fiutinowsich trolli też.

Pozdrawiam
Piotr

6. Data: 2022-04-12 15:16:56

Od: Consecter <A...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Am 10.04.22 um 01:44 schrieb Arnold Ziffel:

> Na co ty chorujesz?

A jak sie ta grupa nazywa? W okolicach szpitali i gabinetów lekarskich
spotkasz wiecej chorych niz w galeriach handlowych lub fitness klubach.

--
b31e9f1e-c701-4dcf-9080-f844046faa16

7. Data: 2022-04-12 22:07:57

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.04.2022 o 15:16, Consecter pisze:

> A jak sie ta grupa nazywa? W okolicach szpitali i gabinetów lekarskich
> spotkasz wiecej chorych niz w galeriach handlowych lub fitness klubach.

W okolicach szpitali i gabinetów lekarskich spotkasz więcej lekarzy, niż

8. Data: 2022-04-13 22:58:51

Od: Consecter <A...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Am 12.04.22 um 22:07 schrieb Kviat:

> W okolicach szpitali i gabinetów lekarskich spotkasz więcej lekarzy, niż
> w galeriach handlowych lub fitness klubach.
>
> Pozdrawiam
> Piotr

Zgadza sie, ale pisałem o grupie, która mnie zawiodła. Jak czytam grupe
o medycynie, to spodziewam sie jakichś dyskusji o chorobach, terapiach;
grupe biologiczna - o rozmaitych problemach genetyki, ewolucji, ochrony
środowiska, wymieraniu gatunków; a grupe psychologiczna - o zaburzeniach
psychicznych, lekach, terapiach, doświadczeniach z treningów
interpersonalnych, testach Rorschacha, projekcyjnych, testach
inteligencji, osobowości itd. Relacje z placówek zamknietych, leczenia
elektrowstrzasami, wstrzasami insulinowymi (chyba przeszłość?), przemocy
w psychiatrii, coś o instytucjach totalnych, Goffmanie ... A tu nic!

Jakieś wynurzenia świrów oraz rozwolnienie umysłowe na temat uchodźców,
Ukraińców, szczepionek i chorób układu oddechowego. OK, spiski i
szukanie ukrytych mocy, spiskowców to ciekawy temat, ale to jakby
powielanie działalności tysiecy trolli, którzy tym zyja i z tego sie
utrzymuja w FB, Insta, TW itd.
Nawet w grupach dyskusyjnych (np. prega, polityka, scp) w dzień i w noc
czuwaja towarzysze i zalewaja internet swoimi i nie swoimi
przemyśleniami. Czy nie jest czas, zeby osoby, które pomyliły grupy
zasiliły odpowiednie swoim zainteresowaniom i inklinacjom zespoły, a
zostawiły grupe np. ofiarom psychiatrii, pacjentom poradni
psychologicznych, krytykom testów, zwolennikom terapii behawioralnej,
grup Balinta lub Gestalt ?

--
b31e9f1e-c701-4dcf-9080-f844046faa16

9. Data: 2022-04-14 08:11:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Consecter <A...@e...com> wrote:

> [...]
> zostawiły grupe np. ofiarom psychiatrii, pacjentom poradni
> psychologicznych, krytykom testów, zwolennikom terapii behawioralnej,

A było najpierw przeczytać, co to za grupa - zamiast wchodzić i próbować po
swojemu meblować to, co OD POCZĄTKU było umeblowane w jasny i konkretny
sposób i każdy miłośnik meblowania wchodząc wie, że tu sobie nie pofolguje:

http://www.killfile.pl/opisy/pl.sci.psychologia.txt

Załóż swoją grupę (może ,,pl.sci.moja-psychologia?), moderuj ją po swojemu i
spełniaj swoje oczekiwania. Życzę mnóstwa rozmówców.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

10. Data: 2022-04-23 06:44:56

Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Mam alergię na głupotę, faszystów, rasistów, homofobów, fanatyków
> religijnych i na ludzi kompletnie pozbawionych empatii. Na płatnych i
> darmowych fiutinowsich trolli też.

Są teraz z nami w pokoju?

--
Dzwoni baba do szpitala:
- Panie doktorze, mojemu mężowi utknęła igła w gardle. Niech pan szybko

Brakło czipsów :(
we in waterworld dry land
Brawo i nareszcie!
Wreszcie UE ruszyła dupę.