Re: WĘGIERSKA słuszna racja!

From: Consecter <A...@e...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: WĘGIERSKA słuszna racja!
Date: Wed, 13 Apr 2022 22:58:51 +0200

Am 12.04.22 um 22:07 schrieb Kviat:

> W okolicach szpitali i gabinetów lekarskich spotkasz więcej lekarzy, niż
> w galeriach handlowych lub fitness klubach.
>
> Pozdrawiam
> Piotr

Zgadza sie, ale pisałem o grupie, która mnie zawiodła. Jak czytam grupe
o medycynie, to spodziewam sie jakichś dyskusji o chorobach, terapiach;
grupe biologiczna - o rozmaitych problemach genetyki, ewolucji, ochrony
środowiska, wymieraniu gatunków; a grupe psychologiczna - o zaburzeniach
psychicznych, lekach, terapiach, doświadczeniach z treningów
interpersonalnych, testach Rorschacha, projekcyjnych, testach
inteligencji, osobowości itd. Relacje z placówek zamknietych, leczenia
elektrowstrzasami, wstrzasami insulinowymi (chyba przeszłość?), przemocy
w psychiatrii, coś o instytucjach totalnych, Goffmanie ... A tu nic!

Jakieś wynurzenia świrów oraz rozwolnienie umysłowe na temat uchodźców,
Ukraińców, szczepionek i chorób układu oddechowego. OK, spiski i
szukanie ukrytych mocy, spiskowców to ciekawy temat, ale to jakby
powielanie działalności tysiecy trolli, którzy tym zyja i z tego sie
utrzymuja w FB, Insta, TW itd.
Nawet w grupach dyskusyjnych (np. prega, polityka, scp) w dzień i w noc
czuwaja towarzysze i zalewaja internet swoimi i nie swoimi
przemyśleniami. Czy nie jest czas, zeby osoby, które pomyliły grupy
zasiliły odpowiednie swoim zainteresowaniom i inklinacjom zespoły, a
zostawiły grupe np. ofiarom psychiatrii, pacjentom poradni
psychologicznych, krytykom testów, zwolennikom terapii behawioralnej,
grup Balinta lub Gestalt ?

--
b31e9f1e-c701-4dcf-9080-f844046faa16