Re: WĘGIERSKA słuszna racja!

Data: 2022-05-02 18:00:57
Temat: Re: WĘGIERSKA słuszna racja!
Od: XL <i...@g...pl>

alojzy nieborak <a...@g...com> wrote:
> [...]
-orban-glownym-hamulcowym-unijnych-sankcji-na-rosyjs
ka-rope/h2k4pfb

> 10-11 państw pękło, zresztą jeśli wziąć całą europę
> i tak muszą część gazu kupić od rosji.

To Niemcy muszą przede wszystkim, a pretensje tylko do Orbana wszyscy mają.
Niemcy bezczelnie kupują i nadal będą kupować, a teraz tylko mydlą
wszystkim oczy i biorą na przetrzymanie, podając jakieś z sufitu wzięte
odległe terminy, pewnie licząc, że do tego czasu Rosja pokona Ukrainę i
problem się rozwiąże, bo zajmie się Polską na przykład (korytarz do
Kaliningradu chodzi Putinowi po głowie jak dwa a dwa cztery, niech nikt nie
ma złudzeń co do tego). Jeszcze się taki (przywódca) Niemiec nie narodził,
co by się z Rosją nie ugodził, pokazuje praktyka i historia. Chyba, że
Rosja pojdzie znowu nach Berlin, jak już też było.
Ale też się potem pokochali miłością tak wielką, bo interesowną.
Krzywdy sobie wzajemnie nigdy nie zrobili i nie zrobią.

> Orban lawiruje jak większość państw.

Oczywiście, że tak - on ma wybory przed sobą i inaczej nie może, choć i tak
po rozmowie z Kaczyńskim zmienił nieco front.
Po wyborach (jeśli je wygra) się postawi.

> USA min. 2x ratowały europie dupę.

Oni też dobrzy. Przymknęli świadomie oko na gwałtowny rozwoj przemysłowy i
militarny Niemiec po kapitulacji, podczas gdy układy przewidywały Niemcy
jako państwo ściśle rolnicze. To okazało się pustym zapisem - wysłani przez
Hitlera za ocean naukowcy i przemysłowcy z filiami swoich firm wrócili do
Niemiec i w 6 miesięcy odtworzyli przemysł ciężki tak, że osiągnął
produkcję (maszyn i broni) jak przed wojną.
USA sprzedały Polskę Stalinowi jak afrykańską kolonię.
Powiedział to głośno i jasno tylko generał Patton, ale oni wszyscy tam
dobrze wiedzieli, co robią.

> I spokój, jednak mamy wojnę obok.

Ja Węgry rozumiem, bo nie mają żadnego wyjścia, mają tylko ,,swoją"
nitkę przez Ukrainę. A równocześnie idzie przez Ukrainę gaz cały czas i
dziwię się, że Ukraińcy nic z tym nie robią wobec agresji rosyjskiej! To
mnie naprawdę zastanawia. Przez Polskę rosyjski gaz też nadal płynie do
Niemiec, a my siedzimy biernie, gdy kurek nam zakręcono. Dlaczego nic z tym
nie robimy?
No już przynajmniej z okablowaniem wzdłuż niego, w którym ewidentnie są
ukryte łącza służące kontaktom Rosja-Niemcy. Warto byłoby to zbadać i
przeciąć w tej sytuacji. A co tam jeszcze jest wmontowane, to lepiej
sprawdzić przy okazji tego zakręcenia kurka. Pretekst mamy chyba
wystarczający.
Wiem, wiem, że wiążą nas układy - ale przecież to Rosja je łamie, nie my.
To wszystko oczywiście nie jest tak proste, jak wygląda i jak się łatwo
pisze - gdybyśmy Niemcom odcięli gaz, albo Ukraińcy Węgrom, byłby krzyk i
niehalo, nie mówiąc o reakcji Putina. Ale takie oczywiste atuty trzeba
umieć wykorzystywać, a PiS jest na to za miętki. Tu by trzeba drugiego
Piłsudskiego. A nie ma takiego i nie będzie. Dlaczego? - odpowiedź: 50 lat
komuny w Polsce. 50 lat mordowania najbardziej opornego narodowego
chwalebnego elementu, a cała mniej oporna czy mniej świadoma reszta wzięta
kijem i marchewką, a ich dzieci pod ,,opieką" państwa wychowane na bezwolną
masę, pragnącą tylko michy i za michę robiąca kupę na własnej wycieraczce.
Bo Rosja dobrze wie, JAK eksploatować swoje kolonie. Teraz bierze mężczyzn
przymusowo w kamasze we wschodnich ,,niezależnych republikach", weźmie i w
Naddniestrzu. Bo po co Rosji tereny z ludźmi zdolnymi do walki? - trzeba
ich wysłać pod ogień na mięso armatnie, niech tam ,,sami" wyginą, a resztę
takich, co się uchowają, łatwo się stłamsi w katowniach... Coś Ci to
przypomina? ?

--
POLSKI LWÓW FOREVER!