WIDZE

51. Data: 2007-05-27 10:33:38

Temat: Re: WIDZE
Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
news:1180131415.786514.174720@q69g2000hsb.googlegrou
ps.com...

>Hmmm, jak by Ci to powiedzieć, żeby Ci nie powiedzieć tego, co już
>zapewne i tak wiesz, chociaż jeszcze nie wiesz, że to co wiesz, to być
>może nie to co wiesz, a tylko coś, co myślisz, że wiesz, w dodatku
>myśląc, że nikt nie wie, a tak naprawdę, to ty nie wiesz, tylko ktoś
>inny wie... :)

W lozku tez jestes taka tworcza, pomyslowa itp?
--

Bluzgacz
GG:5015

52. Data: 2007-05-28 10:43:59

Od: Bluzgacz <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):

> "Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
ps.com...

> Mi sie zdaje, ze teraz nie moze pisac, bo uniemozliwia jej to kaftan.
> Dlatego ten swoj durny usmiech moze prezentowac jedynie przed sufitem.

:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Pozjeżdżaj sobie, bo tyle tylko możesz zdziałać, pozwalam. Widać, że
żadna cię nie chciała, boś taki naładowany spermą, że aż ci mózg uszami,
kmiocie, wypłynął. Stąd twoja bogata, wiekopomna "twórczość" w usenecie.
A, i wkładu od długopisu nie zapomnij użyć - bo się zapętlisz podczas
zjeżdżania, miękki bolku.
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Podpisano: TWOJE DRUGIE JA
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

53. Data: 2007-05-28 11:13:38

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Maj, 12:43, Bluzgacz <b...@w...pl> wrote:

> [...]
> :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
> Podpisano: TWOJE DRUGIE JA
> :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ty, babo-chłop, poziom poniżej zerówki prezentujesz.

--
Fragile

54. Data: 2007-05-30 15:04:49

Od: Pearlhair <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):

> "Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
s.com...

> Nazywanie tego scierwa ludzkim rodzajem meskim lub zenskim to chyba za
> duzo w stosunku do tego.

Te, Bluzgacz, szukasz litościwej duszy??? Przytul się do ścierki od
podłogi, masz ciągle jakąś pod ręką zdaje się, sądząc po tym, czego
jesteś fanem.
Widzę, że Fra jest jedną z litościwych, fajnie, fajnie, to koleżankie
jednom już masz.
:>

55. Data: 2007-05-30 15:04:55

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

56. Data: 2007-05-30 16:00:03

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pearlhair" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
> fanem.
> Widzę, że Fra jest jedną z litościwych, fajnie, fajnie, to koleżankie

Przymknij pizde szmato pierdolona.
Jeszcze masz czelnosc mnie dziwko pouczac w ktoryms tam poscie? Hehe!
Powiedz mi, skoro tak o poziomie wspominasz itp, jaki poziom ma ktos, kto
sie podszywa jak zwykle scierwo a pozniej temu za kogo sie podszywa moraly
prawi? hehehe
Tak, tak - ten sam czytnik.
Teraz wykurwiaj dziwko bez szkoly, bo twoje pierdoly ktore wyssalas z
mlekiem ojca splywaja po mnie jak tluszcz po twoich wlosach.
--

Bluzgacz
GG:5015
alt.pl.zbluzgaj - kultura alternatywna
http://zjezdzalnia.wordpress.com -
"blog" fanow zjezdzania na recznym

Aborcja, a morderstwo - takie sobie bajdurzenia
O pojmowaniu rozumienia i rozumieniu pojmowania
June 6, World Contact with aliens
Apel Twojego Dziecka
Apel Twojego Dziecka