WITAM SZNAOWNE GRUPOWICZKI

1. Data: 2002-07-01 09:13:34

Temat: WITAM SZNAOWNE GRUPOWICZKI
Od: <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie szanowne grupowiczki.
Mam na imię Justyna, mieszkam w Białymstoku i kocham!!!!!!!! krzyżyki i robótki
na drutach, początkuję również na szydełku. Właśnie odkryłam Was i bardzo się z
tego cieszę. Mam zamiar bywać tu czasem, więc do miłego......
Justyna K.(Białystok)

1. Data: 2002-07-01 10:00:03

Temat: Re: WITAM SZNAOWNE GRUPOWICZKI
Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
się z
> tego cieszę. Mam zamiar bywać tu czasem, więc do miłego......

Hej Justyna ja też jestem z Białegostoku - ale fajnie :))). Niedługo robimy
spotkanie Białostoczanek grupowiczek więc jesteś z góry zaproszona. Czuj się
jak u siebie w domu i baw się dobrze.

A powiedz na jakim osiedlu mieszkasz?? Może gdzies koło mnie :)))

******* Magda *******
(Białystok)
GG 1582381
m...@p...onet.pl

1. Data: 2002-07-01 10:32:40

Od: "Pusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Justyna w gronie pozytywnie zakręconych,rozgaszczaj sie domowo
i cieplutko........:))))))

Pusia(Białystok)
b...@p...onet.pl

1. Data: 2002-07-01 13:58:08

Od: <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak u siebie w domu i baw się dobrze.
>
> A powiedz na jakim osiedlu mieszkasz?? Może gdzies koło mnie :)))

Mieszkam na osiedlu "Przemysłówka" przy "wspaniałych" Zakładach Mięsnych PMB

1. Data: 2002-07-01 19:38:43

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mieszkam na osiedlu "Przemysłówka" przy "wspaniałych" Zakładach Mięsnych
PMB

a ja na dziesięcinach ale to nic jak będzie spotkanie to poinformuję
odpowiednio wcześnie :)))

Magda
(Białystok)

Wróciłam ;-)
Poszukiwana osoba do robotek szydelkowych
sympatyczne miniaturki
Kurs - druty
Drobiazgi...