Wróciłam ;-)

1. Data: 2002-06-30 21:33:40

Temat: Wróciłam ;-)
Od: "Magda Seweryn" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie wróciłam z wycieczki do Paryża i od razu musiałam siadać do
komputera coby wprowadzić ostatnie poprawki w pracy licencjackiej ( 2 lipca
mam ją oddać :-( )
Za to widziałam w orginale obrazy impresjonistów ( CUUUUUUUUUUUDA) i "w
przelocie" ( mieliśmy tylko 2 godziny :-( ) część zbiorów Luwru ( podobno na
oglądanie każdego dzieła przez 1 min trzeba spędzić tam 2 lata) Ale i tak
było SUUUUUUUUUPER i nie miałam czasu kończyć szydełkowej robótki ( wziętej
na drogę :-))
MagdaS

1. Data: 2002-07-01 06:53:29

Temat: Re: Wróciłam ;-)
Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oglądanie każdego dzieła przez 1 min trzeba spędzić tam 2 lata) Ale i tak
> było SUUUUUUUUUPER i nie miałam czasu kończyć szydełkowej robótki (

Witam
Ale super Ci że byłaś w Paryżu.

(Białystok)
GG 1582381
m...@p...onet.pl

Poszukiwana osoba do robotek szydelkowych
sympatyczne miniaturki
Kurs - druty
Drobiazgi...
Gocha - 30-06-