[WROC] Fryzjer w Galerii Italiana

1. Data: 2003-08-29 09:31:28

Temat: [WROC] Fryzjer w Galerii Italiana
Od: "zuleyka" <z...@c...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Było tak:
Postanowiłam zrobić coś z tym badziewiem na mojej głowie. Koleżanka poleciła
mi salon w Galerii Italiana (Więzienna róg Kotlarskiej). Poszłam, oddałam
się w ręce takiego młodego chłopaka w niepozornej fryzurce... i przyznaję,
zgrzeszyłam brakiem wiary :)) Ów Marcin wyczarował mi na głowie takie cudo,
że aż zaniemówiłam z wrażenia!
Krótko mówiąc, po raz drugi w życiu po wizycie u fryzjera nie wsadziłam
głowy pod kran. Wyglądam młodziej, ładniej (niemożliwe stało się możliwe :),
w czekoladowych włosach mam złociste refleksy i czuję się jak miss wiosny.

Naprawdę polecam, ten gość to artysta :)))

Pozdr

zula (czyli zupełnie nowa ja)

1. Data: 2003-08-29 13:28:55

Temat: Re: [WROC] Fryzjer w Galerii Italiana
Od: "edward_ustymczuk" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ile zapłaciłaś za cięcie ?

1. Data: 2003-08-29 19:06:11

Od: "Marta" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potwierdzam!
Obaj Marcinowie maja genialny dar do wlosow. Do wlasciciela tego salonu
chodze od ponad roku, wczesniej salon byl na Drobnera, i od tego momentu
nigdy nie mialam problemow.
"Mlody" Marcin tez jest genialny, szczygl mnie ostatnio i nie wierzylam, ze
ktos inny niz Forenda moze mnie dobrze ostrzyc.
A za obciecie moich dlugich wlosow place 60 zl.
Kazdemu polecam ten salon.

Pozdrawiam

Marta

1. Data: 2003-08-30 07:51:35

Od: "edward u" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a sama mówisz jak chcesz być obcięta czy "oddajesz" mu się w ręce i ona sam
coś wybiera dla ciebie ?

Edward

"Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i
durnowaty
tak , aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
ukaz Piotra I z dnia grudnia 1708 r

1. Data: 2003-08-30 07:52:40

Od: "Marta" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roznie. Wlascicielowi salonu, Marcinowi Forendzie pozwalalam na
"eksperymenty" i zawsze bylam zadowolona, a z "nowym" Marcinem poszlismy na
kompromis. Bylo troche moi wyborow i duzo jego inwencji. Wszylam
zachowycona. Naprawde obaj panowie potrafia swietnie zajac sie wlosami.

Pozdrawiam

Marta

1. Data: 2003-09-01 08:02:29

Od: "zuleyka" <z...@c...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "edward_ustymczuk" <e...@w...pl> napisał:

> a ile zapłaciłaś za cięcie ?

140 zł: farba, balejaż, cięcie i prasowanie :)

Pozdr

zula

Schwarzkopf, linia OSIS - gdzie we Wrocławiu?
bielizna
Dobra kosmetyczka Zabrze/Bytom/Gliwice
[WROC] dermatolog
[OT] PRzerwa pigułkowa