WSPANIALA SYLWETKA - spalacz tluszczu

1. Data: 2003-01-05 21:40:49

Temat: WSPANIALA SYLWETKA - spalacz tluszczu
Od: c...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

mam do sprzedania Therme pro ( ECA) firmy prolab
jest to srodek sluzacy do spalania tluszczu. Niedostepny w polsce,
sprowadzany ze stanow
Jest nieporownywalnie mocniejszy od wszystkich innych dostepnych na polskim
rynku
zawiera Efedryne(w formie roslinnej) + kofeine+ Aspiryne
efekty gwarantowane !

Kontakt c...@w...pl

Opakowanie nowe ,zafolowane 120 kaps
cena 75 zl

1. Data: 2003-01-05 22:14:20

Temat: Re: WSPANIALA SYLWETKA - spalacz tluszczu
Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
polskim
> rynku
> zawiera Efedryne(w formie roslinnej) + kofeine+ Aspiryne

Witam.Jaki efekty po zjedzeniu 120 tabletek?

Szanna

1. Data: 2003-01-05 23:03:44

Od: "Marthy" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szanna" <n...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
(...)

> Witam.Jaki efekty po zjedzeniu 120 tabletek?

Ano pewnie zadne... Taka kombinacja skladnikow powoduje tylko duzy power, do
wykorzystania na silowni (i tu zaczyna sie spalanie tluszczu). Samo lykanie
nic nie da. A jak power minie to wtedy potwornie chce sie pic ;-P

Marthy

1. Data: 2003-01-06 09:46:02

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szanna" <n...@h...com> napisał w wiadomości

> Witam.Jaki efekty po zjedzeniu 120 tabletek?

Zapytaj lepiej o efekty uboczne ;-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Prawda działa jak gorzkie wino: jest przykra w smaku,
lecz dobrze wpływa na trawienie

1. Data: 2003-01-06 11:27:36

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> mam do sprzedania Therme pro ( ECA) firmy prolab

Jeżeli kogoś to interesuje. Na mojej stronie domowej w dziale dieta jest
omówienie tego rodzaju preparatów (ECA), zalety, zagrożenia itp.
Cóż, faktem jest że są skuteczne. Therma Pro jest jednym z tańszych tego
typu specyfików. Niestety kofeina jest w postaci chemicznej co może
powodować nieprzyjemne reakcje.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

1. Data: 2003-01-06 22:39:03

Od: "Dzidzileyla" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marthy" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
lykanie
> nic nie da. A jak power minie to wtedy potwornie chce sie pic ;-P

a potem nerki bolą i włosy wypadają (wiem nie z autopsji, ale z obserwacji)

pozdrawiam

dzidzi

1. Data: 2003-01-07 06:54:24

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dzidzileyla" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a potem nerki bolą i włosy wypadają (wiem nie z autopsji, ale z
obserwacji)

> pozdrawiam
>
> dzidzi

Tia, a krowy przestają dawać mleko...