WWW.ODDYCHAJ.PL - swieze powietrze w domu

11. Data: 2006-06-09 18:17:00

Temat: Re: WWW.ODDYCHAJ.PL - swieze powietrze w domu
Od: "Hubbie" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogi Panie Jurku,

Prosze dokladnie przeczytac to co napisalem - choroby alergiczne sa
niezwykle zlozone oraz nie do konca poznane. Alergia na podstawie obecnej
wiedzy medycznej jest definiowana jako proces zapalny. Pod wplywem dzialania
alergenu dochodzi do alergicznej reakcji organizmu i w wyniku tego powstaje
w/w proces zapalny. Przypuszcza się, ze taka reakcja alergiczna jest
zakodowana genetycznie. Najczesciej jednak sytuacja ta jest dodatkowo
wiklana dzialaniem wielu innych czynnikow, takich jak: infekcje,
zanieczyszczenie srodowiska, bierne i czynne palenie tytoniu oraz inne.
Zlozenie tych czynnikow warunkuje ujawnienie sie alergii i powstanie choroby
alergicznej.
Na ten temat naprawde mozna pisac i pisac, ale prosze nie mydlic ludziom
oczu, ze ma Pan swietna metode leczenia alergii, bo sam zglosze Pana do
nagrody Nobla w dziedzinie medycyny.

H.

12. Data: 2006-06-09 18:30:14

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Na ten temat naprawde mozna pisac i pisac, ale prosze nie mydlic ludziom
> oczu, ze ma Pan swietna metode leczenia alergii, bo sam zglosze Pana do

Nie trzeba mnie zgłaszać do nagrody Nobla, tylko niech Pan przestanie pleść
głupstwa.

Alergia.

Już z samej definicji wynika, że alergia jest chorobą nabytą,
czyli pojawia się w pewnym wieku wbrew powszechnemu poglądowi,
człowiek nie może urodzić się ze skazą alergiczną, jed­nak choroba może
ujawnić się bardzo wcześnie, nawet w pierwszych tygodniach życia.
Mechani­zmy reakcji alergicznych zostały już dość dobrze poznane i opisane,
w zależności od ich przebiegu alergie dzieli się na 4 grupy. Mimo
szczegółowej wiedzy na temat procesów biochemicznych za­chodzących w
organizmie podstawowe pytanie pozostaje nadal bez odpowiedzi: dlaczego u
jednych określona substancja wywołuje alergię, a u innych nie? Najczęściej
spotykane alergeny to pyłki roślin, z którymi kontakt mają praktycznie
wszyscy, a katar sienny występuje tylko u niektórych - wydawać się może, że
decyduje o tym ślepy los. Niewyjaśnioną sprawą pozostaje również fakt, że
stale wzrasta liczba ludzi uczulonych. Jeszcze 20 - 30 lat temu wśród dzieci
w wieku szkolnym spotykało się sporadycznie alergika na 2 - 3 klasy, podczas
gdy dzisiaj rzadko zdarza się, aby w jednej klasie nie było przynajmniej
kilku, a nawet kilkunastu chorych. Jako wyjaśnienie tego stanu rzeczy
najczęściej podaje się wzrastające zanieczyszczenie środowiska, jednak nie
może być ono prawdziwe, ponieważ ostatnie lata przynoszą stałe ograniczenie
produkcji i emisji szkodliwych. Rzeczywista przyczyna wzrostu
zachorowalności okazuje się zbyt prosta, aby dała się zauważyć - są nią
zmieniające się nawyki żywieniowe, co szczególnie jaskrawo uwidacznia się u
dzieci i mło­dzieży i dlatego to ona są najbardziej narażone na
zachorowanie.

Obecnie żywienie dzieci należy do najgorszych z możliwych, a
produkty stanowiące jego podstawę jeszcze ćwierć wieku temu w ogóle nie
gościły na naszych stołach. Dzięki intensywnym akcjom reklamowym (dzieci sa
szczególnie podatne) tradycyjne jedzenie zostaje wyparte przez płatki
śniadaniowe, chrupki, chipsy, batoniki, jogurty, słodzone napoje owocowe i
wiele innych, które dla wielu starszych osób byłyby nie do zjedzenia.

W efekcie dochodzi do sytuacji, gdy głównym źródłem energii
stają się węglowodany, a białka pokarmowe należą do najmniej wartościowych.
Właśnie u osób zjadających zbyt duże ilości białka o niskiej wartości
biologicznej i czerpiących energię z cukru, może dojść do wystąpienia
alergii.

Alergia nazywana jest inaczej nadwrażliwością, ponieważ dochodzi
do nadmiernej relacji układu odpornościowego, w którym tkwi przyczyna
choroby. Określony model żywienia powoduje, że struktura komórek
wytwarzających przeciwciała jest nieprawidłowa i źle rozpoznają one
sub­stancje dostające się do organizmu. I tak zupełnie dla człowieka
niegroźne czynniki mogą być roz­poznane jako chorobotwórcze i wytwarzane są
przeciw nim przeciwciała w zbyt dużej ilości, co powoduje wystąpienie
objawów.

Żywienie Optymalne stosowane prawidłowo doprowadza do
przebudowy układu odporno­ściowego, a co za tym idzie zmienia się jego
reaktywność. Proces ten jest jednak powolny i prze­biega z różną prędkością
w zależności od stanu chorego. Najszybciej ustępują alergie u dzieci,
po­nieważ ich zdolności regeneracyjne są znacznie większe niż u dorosłych. W
lekkich alergiach ob­jawiających się tylko katarem lub wysypką ustąpienie
dolegliwości następuje już po kilku tygo­dniach, a czasem nawet wcześniej.
Choroby zaawansowane leczy się na diecie do kilku miesięcy, co i tak należy
uznać za bardzo dobry efekt. Osoby dorosłe znajdują się w gorszej sytuacji,
ponieważ u nich wyleczenie trwa znacznie dłużej i może wynosić do kilku lat.
W tym czasie obserwuje się stopniowe zmniejszanie objawów aż do całkowitego
ich ustąpienia. Należy jednak pamiętać, że po początkowym okresie stosowania
diety należy zmniejszyć ilość zjadanego białka do ok. 0,8 g na kilogram wagi
należnej, bo w przeciwnym razie może dojść do zahamowania procesów
zdrowie­nia.

Dieta jest głównym czynnikiem leczniczym w alergiach, jednak w
niektórych przypadkach można zastosować prądy selektywne S, ponieważ są to
choroby z przewagą układu parasympatycz­nego. Korzystne efekty można uzyskać
głównie w astmie alergicznej, jednak trzeba pamiętać, że zabiegi jedynie
przyspieszają powrót do zdrowia, a nie usuwają przyczynę choroby.

13. Data: 2006-06-09 18:38:50

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Na ten temat naprawde mozna pisac i pisac, ale prosze nie mydlic ludziom
> oczu, ze ma Pan swietna metode leczenia alergii, bo sam zglosze Pana do

Mnie pan tego tłumaczyć nie powinien, bo praktyka u wielu lekarzy jest zgoła
inna niz Panu się zdaje
I cały sęk w tym, że ja wiem, a Panu się zdaje.
Niech niektórzy uczestnicy grupy poznają, że można się jednak wyleczyć z
tych chorób.
Pozdrawiam Jurek M.

[...]

Astma oskrzelowa

Chorobą, której przyczyną wyższą jest miejscowa przewaga układu
parasympatycznego, w tym wypadku w płucach, jest astma oskrzelowa.

W leczeniu ataków astmy od dawna stosowano adrenalinę, lek
wytwarzany w nadmiarze w organizmie przy przewadze układu sympatycznego.
Stosowano również leki hamujące przewagę układu parasympatycznego.
Najczęściej atropinę. Mam nadzieję, że ci z państwa, którzy chorują nie
potrzebnie na astmę, będą woleli raz na zawsze z astmy się wyleczyć.
Żywienie optymalne jest leczeniem przyczynowym w astmie oskrzelowej.
Wyleczenie następuje bardzo szybko w astmie niepowikłanej, nieco wolniej w
astmie powikłanej. Uważa się, że przyczyną astmy i innych chorób
alergicznych są określone alergeny: pierze, kurz, roztocza, sierść kota,
pyłki, niektóre pokarmy. Jest to przekonanie błędne. Z alergenami stykają
się wszyscy, ale chorują tylko niektórzy. Aby chorować na astmę, trzeba mieć
w organizmie pewną wadę (skazę), której nie mają ludzie, którzy nie chorują.
Przyczyną tej wady (skazy) jest określony model żywienia wymuszający
miejscową przewagę układu parasympatycznego w narządzie oddechowym.

Czy z astmy można się wyleczyć? Prawie zawsze można. Jest to
wyleczenie trwałe.

W "Arkadii" przebywało 41 chorych na astmę w wieku od 14 do 67 lat,
chorujących średnio 13 lat (od 3 do 37). U chorych stosowano żywienie
optymalne i prądy selektywne pobudzające układ sympatyczny w płucach,
działające podobnie do adrenaliny.

Uzyskano wyniki: wyleczenie po 2 - 3 dniach u 14 (34%),
wyleczenie po 7 - 12 dniach u 10 łącznie wyleczenie u 24 chorych (59%).
Znaczna poprawa stanu zdrowia nastąpiła u pozostałych 17 chorych(41%), z
odstawieniem wszystkich leków u 12 i znacznym ograniczeniem u pozostałych 5.
Wszyscy chorzy, którzy wyjechali z poprawą, wyleczyli się w domu, stosując
żywienie optymalne w czasie 4 miesięcy. Czy z astmy można wyleczyć się za
2 - 3 dni i to na zawsze? Można, jeżeli stosuje się żywienie optymalne i
prądy selektywne.

Samo żywienie również wyleczy człowieka z astmy, ale trwa to
nieco dłużej.

Stosując prądy (bez żywienia optymalnego), też można wyleczyć z
astmy, ale po roku, dwóch mogą być nawroty choroby i prądy selektywne można
powtórzyć.

.

14. Data: 2006-06-10 11:30:35

Od: "Hubbie" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogi Panie,

Patogeneza jest faktycznie dobrze poznana, ale etiologia nadal pozostaje
zagadką w większym lub mniejszym zakresie. I prosze powolywac sie na
konkretne zrodla/osoby, bo w poprzednim poscie zauwazylem cytat z jakiegos
opracowania.

15. Data: 2006-06-11 22:57:17

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zagadką w większym lub mniejszym zakresie. I prosze powolywac sie na
> konkretne zrodla/osoby, bo w poprzednim poscie zauwazylem cytat z jakiegos

Szanowny Panie!
To nie miejsce abym udowadniał uleczalność alergii czy astmy oskrzelowej.
Posłałem na grupę te 2 artykuły, kktóre miały być sygnałem o uleczalności
tych chorób.
Leczeniem tych chorób zajmuje się w Polsce około 300 osób, wśród, których
zdecydowana większość, to lekarze różnych specjalności, fizjoterapeuci i
dietetycy. Te osoby są rozsiane po całym kraju, a spotykają się kilka razy
do roku na konferencjach, sympozjach, celem wymiany doświadczeń i uściślenia
pewnych niuansów w leczeniu chorych.
Leczenie tych chorych jest oczywiście udokumentowywane standardowo.
A ja sygnalizowałem Panu o praktyce leczenia chorób alergicznych, a nnie
"bawienie się" w jakies teorie. Nasza wewnętrzna statystyka mówi, że trudno
dociec nieuleczalności 3% chorych na elergie różnego typu.
Pozdrawiam Jurek M.

16. Data: 2006-06-15 14:19:44

Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście, że niezdrowy tryb zycia. Dziecko żeby miało alergię musi być
> fatalnie karmione, i wiadomo, że prawdopodobnie sztucznie.

O, qtwa, jestem pierwszą na świecie chyba kobietą, która w swoich cyckach
produkowała "sztuczne mleko" :D

Mało tego - owo "sztuczne mleko" było produkowane z kompletnie naturalnych
produktów (bo jako nawiedzona, świeżoupieczona matka nie jadałam nic, co
miałoby konserwanty i sztuczne dodatki)

Karmienie naturalne zmniejsza ryzyko alergii ale go nie wyklucza.

Pomijam już zupełnie fakt, że drugie zacytowane zdanie jest kompletnym
bełkotem.

Monika

17. Data: 2006-06-15 14:35:00

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości

> O, qtwa, jestem pierwszą na świecie chyba kobietą, która w swoich cyckach
> produkowała "sztuczne mleko" :D

Przede wszystkim "damo" jesteś bardzo ordynarna...to po pierwsze.

> Mało tego - owo "sztuczne mleko" było produkowane z kompletnie naturalnych
> produktów (bo jako nawiedzona

Tak, nawiedzona może i jesteś "damo"....tego nie wiem, ale samokrytyka jest
zazwyczaj w cenie.

> [...]
>
> Karmienie naturalne zmniejsza ryzyko alergii ale go nie wyklucza.
>
> Pomijam już zupełnie fakt, że drugie zacytowane zdanie jest kompletnym

Staram się rozumieć kobiety (w ciąży, karmiące piersią, a potem sztucznym
pokarmem), bo mają nikłe pojęcie o odżywieniu wogóle, a dziecka tym
bardziej. Czynność umysłu spowodowana złym żywieniem jest bardzo kiepska. To
w sensie tego bełkotu...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

cera a witaminy - pytanko
Wrzody,nerwica żołądka, trzustka ??