WWW.ODDYCHAJ.PL - swieze powietrze w domu

1. Data: 2006-06-08 13:19:51

Temat: WWW.ODDYCHAJ.PL - swieze powietrze w domu
Od: "Hubbie" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla wszystkich alergików / astmatyków oraz ceniących sobie zdrowy styl
życia:
WWW.ODDYCHAJ.PL

Pozdrawiam,
Hubert Sosnowski

2. Data: 2006-06-08 15:55:41

Temat: Re: WWW.ODDYCHAJ.PL - swieze powietrze w domu
Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla wszystkich alergików / astmatyków oraz ceniących sobie zdrowy styl
> życia:
> WWW.ODDYCHAJ.PL
>
> Pozdrawiam,
> Hubert Sosnowski

Zieeeeewwww, a ty cenisz pieniadze i spam?

--
Pozdrawiam Norbert :-)

3. Data: 2006-06-08 19:35:32

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:e69h9m$he9$1@inews.gazeta.pl...

Kto sobie ceni zdrowy styl życia Norbercie szanowny, to nie ma alergii i
astmy...., a więc nie ma problemu z oddychaniem.
Pozdrawiam Jurek M.

4. Data: 2006-06-09 06:51:13

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto sobie ceni zdrowy styl życia Norbercie szanowny, to nie ma alergii i
> astmy...., a więc nie ma problemu z oddychaniem.
Drogi Jerzy, czy mógłbyś zająć się jakimś tematem o którym masz pojęcie,
np. korzenioplastyką albo medytacją transcendentalną?

--
Krzysiek, EBP
Kiedy słyszę 'kultowy' odbezpieczam rewolwer

5. Data: 2006-06-09 07:46:17

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:17viffj2is9v3$.fc29wm7o683s$.dlg@40tude.net...
> Drogi Jerzy, czy mógłbyś zająć się jakimś tematem o którym masz pojęcie,
> np. korzenioplastyką albo medytacją transcendentalną?

Panie Kolego, minnęły te czasy, że pewne grupy ludzi mówiły kto co ma robić,
a słuchający potulnie wykonywali zadania...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

6. Data: 2006-06-09 08:54:48

Od: IYIS <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto sobie ceni zdrowy styl życia Norbercie szanowny, to nie ma alergii i
> astmy...., a więc nie ma problemu z oddychaniem.

Czy półroczne dziecko ma "niezdrowy styl życia" że jest alergikiem?
Dodam , że oboje rodzice nie są alergikami.
IYIS

7. Data: 2006-06-09 10:24:32

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IYIS" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Czy półroczne dziecko ma "niezdrowy styl życia" że jest alergikiem?
> Dodam , że oboje rodzice nie są alergikami.
> IYIS

Oczywiście, że niezdrowy tryb zycia. Dziecko żeby miało alergię musi być
fatalnie karmione, i wiadomo, że prawdopodobnie sztucznie. Jak się daje
dziecku kaszki, słodkie herbatki i inne świństwa węglowodanowe, to ma często
tzw. skazę białkową i sierpi na alergię.
Jak matka się dobrze odżywia, karmi dziecko piersią, a mleko dobrze
odzywiającej się matki nie może dopuścić do alergenów u niemowlęcia.
Ale mleko matki zawiera najwyższą warytość białka, na 1 g tego białka aż 4/5
g tłuszczu, i zaledwie 8 g cukru mlecznego (w 100 g mleka).

Bywa, że dziecko rodzi się alergikiem, ale wówczas zwróć uwagę na fatalne
odżywianie matki wówczas w ciąży. Przecież dziecko w łonie odżywia się tym,
co mu "zaserwuje" matka.

Z alergii kolego "wyciągnałem wiele osób, jest to dość łatwo uleczalna
przypadłość (nawet tego nie nazywam chorobą)> Tak samo uleczalna jak nawet
cięższa postać astmy oskrzelowej, która jest zazwyczaj następstwem alergii.
Ja nie piszę sobie, a muzom...
Pozdrawiam Jurek M.

8. Data: 2006-06-09 12:17:28

Od: "Hubbie" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

Chciałbym lekko sprostować swój post zamieszczony na grupie dyskusyjnej.:

"Dla wszystkich alergików / astmatyków oraz ceniących sobie zdrowy styl
życia:
WWW.ODDYCHAJ.PL "

Chodziło mi oczywiście o trzy kategorie osób, z których jedna to osoby
cierpiące z powodu alergii, druga to astmatycy a trzecią stanowią osoby z
np. nadwrażliwością na zanieczyszczenia cywilizacyjne w większych miastach.

Alergia - choroby alergiczne - mają podłoże genetyczne i mogą być
dziedziczone, choć przez swoją złożoność, zjawisko to nie zostało jeszcze
dobrze poznane i opisane. Alergia może powstawać na skutek nowych zmian -
mutacji w obrębie zapisu genetycznego i pojawiać się w rodzinach, w których
dotąd ich nie obserwowano.
Jeśli chodzi o (jak mniemam) Pańskie dziecko to proszę nie wierzyć w posty
obiecujące 100% wyleczenie oraz stwierdzenia, iż alergia to właściwie żadna
choroba.
Leczenie opiera się o działanie na przyczynę, stan zapalny lub jego składowe
oraz objawy. Leczenie objawowe, choć bardzo spektakularne, jest jedynie
leczeniem wspomagającym. Podstawą leczenia chorób alergicznych na dzień
dzisiejszy jest leczenie przeciwzapalne - przeciwalergiczne i w odpowiednio
dobranych przypadkach działająca przyczynowo immunoterapia.
Leczenie choroby alergicznej powinno być oparte o szereg działań
niefarmakologicznych, a przeciwdziałanie alergii jest związane z
koniecznością eliminacji alergenów ze środowiska osoby wrażliwej. Mówiąc
obrazowo: infekcja wirusowa jest związana z jednorazowym kontaktem z wirusem
i okresem 2-3 tygodniowego przechorowania zakażenia. Alergeny w odróżnieniu
od wirusów działają stale, codziennie, niemal w każdej chwili. Jeżeli proces
zapalenia toczącego się w alergii porównamy z obracającym sie kołem, to
stały kontakt z alergenem powoduje stałe napędzanie tego koła.

Z pozdrowieniami,
H.Sosnowski
h...@o...pl
www.oddychaj.pl

9. Data: 2006-06-09 15:14:52

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hubbie" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie,
>
> Chciałbym lekko sprostować swój post zamieszczony na grupie dyskusyjnej.:

Pan nie powinien lekko sprostowywać swój poprzedni post, ale diametralnie,
bo pisze Pan w nim bzdury na użytek chyba swojej kieszeni.
Pisanie o alergii jako chorobie genetycznej to nie wytrzymuje
krytyki.Szanowny Panie.
Pozdrawiam Jurek M.

10. Data: 2006-06-09 16:11:12

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałbym lekko sprostować swój post zamieszczony na grupie dyskusyjnej.:

Ta reklame widze nie pierwszy raz na grupie i w tym problem. Sklep mam kilka
krokow od siebie, ale na pewno tam nie zajrze, a tak moze z ciekawosci bym
zobaczyl.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

cera a witaminy - pytanko