WYBRALEM...

221. Data: 2009-07-15 11:00:40

Temat: Re: WYBRALEM...
Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> Nie jeszcze. Ale z rok-dwa i będzie "mamo! mamo, gdzie Ty jesteś?"

> Najpierw szybki kurs karate :D

Strach się bić z Wami, babami! :)
Parytet już mi się po nocach śni. Alka i Ida, Babogrom, Dziane Berety
(to to akurat nie Ty)! =:/

michał

222. Data: 2009-07-15 11:53:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 napisał(a):
> U�ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa� w wiadomo�ci
.googlegroups.com...

> [...]
> tu nie wystarczy. I u�ci�l�... jeste� debilem, bo nie potrafisz kojarzy�
> fakt�w, �ywisz si� mitami, pos�uguj�c si� Kantem siadasz jak burak do
obiadu
> i bierzesz zamiasz sztu�c�w komplet do obr�bki skrawaniem, nie potrafisz i
> nie wykazujesz ch�ci do nauczenia si� najprostszej logiki, brak Ci ikry w
> szukaniu �r�de�... nic pr�cz bezdennego be�kotu nie wychodzi spod Twoich
> palc�w... dlatego dyskusja z Tob� na poziomie jest po prostu niemo�liwa,
> mo�na Ci� tylko od tych burak�w i innego szamba... niestety... a szkoda...

Przecież ty nigdy nie prowadzisz dyskusji na poziomie , tylko
szczekasz ,ale do kogo masz pretensje, że w polu robiłeś i twoje
miejsce do gnojownicy ci przydzielono ,no według zdolności i
możliwości twoich tak się stało. Może i niesprawiedliwe ci się to
wydaje i dlatego szczekasz na innych ,ale to ci się tylko takim
wydaje.

223. Data: 2009-07-15 15:19:14

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...

[...]

...że się wtrącę: jak co- służę cytatami: ile razy próbowałem z tobą
dyskutować,globie- prawie zawsze reagowałeś chamstwem i agresją. Na
kulturalne zwracanie uwagi- takoż. W końcu zacząłem się zastanawiać, czy nie
jesteś botem. Teraz, jak ktoś ci odpowiada podobnie do ciebie- to widzę, że
cię to złości. A dlaczegóż to?

Chiron

224. Data: 2009-07-15 15:28:16

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron napisał(a):
> [...]
> szczekasz ,ale do kogo masz pretensje, ?e w polu robi?e? i twoje
> miejsce do gnojownicy ci przydzielono ,no wed?ug zdolno?ci i
> mo?liwo?ci twoich tak si? sta?o. Mo?e i niesprawiedliwe ci si? to
> wydaje i dlatego szczekasz na innych ,ale to ci si? tylko takim
> wydaje.

> ...?e si? wtr?c?: jak co- s?u?? cytatami: ile razy pr?bowa?em z tob?
> dyskutowa?,globie- prawie zawsze reagowa?e? chamstwem i agresj?. Na
> kulturalne zwracanie uwagi- tako?. W ko?cu zacz??em si? zastanawia?, czy nie
> jeste? botem. Teraz, jak kto? ci odpowiada podobnie do ciebie- to widz?, ?e

Czy ty masz zeza ,albo co, glob coś tam zawsze pisze i raczej rzeczy
związane z wiedzą i po prostu denerwują globa buraki ,które podstawowe
rzeczy negują ,tak jak bazyli , już chyba tym negowaniem ,[bo burak
tak chce] całą współczesną wiedze zanegował .
W takich okolicznościach nie można dystkutować ,bo ktoś najpierw musi
iść do szkoły. Widać kretyn z ciebie, bo pisałem dużo [moim zdaniem]
rzeczy ciekawych.
A teraz jestem bezdomny ,więc moje pisanie jest zależne od miejsca,
gdzie telefon naładuje.

225. Data: 2009-07-15 15:49:47

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

-
> [...]
nie
> jeste? botem. Teraz, jak kto? ci odpowiada podobnie do ciebie- to widz?,

Czy ty masz zeza ,albo co,
----
o- to powyżej jest właśnie twoje chamstwo

glob coś tam zawsze pisze i raczej rzeczy
związane z wiedzą
----
jednak uczciwiej jest ocenę tego pozostawić innym. Samemu nie można być
własnym sędzią.

i po prostu denerwują globa buraki ,które podstawowe
rzeczy negują ,tak jak bazyli , już chyba tym negowaniem ,[bo burak
tak chce] całą współczesną wiedze zanegował .
----
twoje nerwy- twoja sprawa. Jednak w żadnym razie nie upoważnia cię do bycia
chamskim.

W takich okolicznościach nie można dystkutować ,bo ktoś najpierw musi
iść do szkoły. Widać kretyn z ciebie, bo pisałem dużo [moim zdaniem]
rzeczy ciekawych.
----
Jak wyżej- nie oceniaj się sam. Moim zdaniem piszesz dużo i ciekawie- ale
dla lekarza psychiatry. Rzeczywiście- interesujące objawy.

A teraz jestem bezdomny ,więc moje pisanie jest zależne od miejsca,
gdzie telefon naładuje.

----

Przykro mi- poważnie. Jednak nie dziwię się: jakbym miał mieszkać z tobą pod
jednym dachem, to też bym się szybko postarał, żebyś był bezdomny

Chiron

226. Data: 2009-07-15 16:18:52

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron napisał(a):
> [...]
> i?? do szko?y. Wida? kretyn z ciebie, bo pisa?em du?o [moim zdaniem]
> rzeczy ciekawych.
> ----
> Jak wy?ej- nie oceniaj si? sam. Moim zdaniem piszesz du?o i ciekawie- ale
> dla lekarza psychiatry. Rzeczywi?cie- interesuj?ce objawy.
>

> A teraz jestem bezdomny ,wi?c moje pisanie jest zale?ne od miejsca,
> gdzie telefon na?aduje.

> ----
>
> Przykro mi- powa?nie. Jednak nie dziwi? si?: jakbym mia? mieszka? z tob? pod
> jednym dachem, to te? bym si? szybko postara?, ?eby? by? bezdomny

No widzisz ,jak ma wyglądać dyskusja ,jak drugi baran wiedzę ocenia
jako psychiatryk i tu właśnie brakuje 'ja',które zanegowane samo
siebie nie widzi ,bo jak ktoś jest oderwaniec ,to polega na zdaniu
innych,a jest to zdanie zawsze błędne ,bo nikt tobą nie jest.Ta
negacja siebie uniemożliwia widzenie co się robi ,dlatego takie bzdury
wypisujesz pełne projekcji.

Dla mnie zamknął się jeden rozdział życia =buractwo ,sprzedałem dom i
teraz podróżuje przez polskę.Za parę tygodni skończy się drugi
rozdział ,polska.Nareszcie opuszę tą zmorę i wjadę w cywilizowane
kraje.

227. Data: 2009-07-15 16:40:52

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...

Chiron napisał(a):
> [...]

teraz podróżuje przez polskę.Za parę tygodni skończy się drugi
rozdział ,polska.Nareszcie opuszę tą zmorę i wjadę w cywilizowane

A gdzież to wyjedziesz? Z twoimi poglądami proponuję cywilizację
południowokoreańską

Chiron

228. Data: 2009-07-15 16:49:39

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron napisał(a):
> [...]
> siebie nie widzi ,bo jak kto? jest oderwaniec ,to polega na zdaniu
> innych,a jest to zdanie zawsze b??dne ,bo nikt tob? nie jest.Ta
> negacja siebie uniemo?liwia widzenie co si? robi ,dlatego takie bzdury
> wypisujesz pe?ne projekcji.
>
> Dla mnie zamkn?? si? jeden rozdzia? ?ycia =buractwo ,sprzeda?em dom i
> teraz podr?uje przez polsk?.Za par? tygodni sko?czy si? drugi
> rozdzia? ,polska.Nareszcie opusz? t? zmor? i wjad? w cywilizowane
> kraje.

> A gdzie? to wyjedziesz? Z twoimi pogl?dami proponuj? cywilizacj?

Narazie kierunek Czechy ,jest już przepaść między polską a
Czechami ,Czechy to już zachód. Polska 3 świat .A tam domy są bardzo
tanie.

229. Data: 2009-07-15 16:59:54

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...

Chiron napisał(a):
> [...]

Narazie kierunek Czechy ,jest już przepaść między polską a
Czechami ,Czechy to już zachód. Polska 3 świat .A tam domy są bardzo

Problem jednak tkwi nie w Polakach, lecz w tobie. I ten problem zabierzesz
ze sobą.

Chiron

230. Data: 2009-07-15 17:03:13

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> możliwości twoich tak się stało. Może i niesprawiedliwe ci się to
> wydaje i dlatego szczekasz na innych ,ale to ci się tylko takim

Sorry, ale to cbnet u mnie w oborze gnój wynosi i na polu rozstrząsa, klnąc
przy tym strasznie i podrywając okoliczne panieki, ale tak smierdzi, że
żadna go nie chce. Ale nawet on się nauczył czegoś... co prawda chciałem,
żeby nauczył się myśleć, ale on przyswoił sobie słowo "debil" i ostatnio
odmienia go na wszelkie możliwe sposoby, chcesz do nieggo dołączyć? Wideł
mam dużo, krowy cenne, trzeba chamów do czyszczenia bo normalnych ludzi
szkoda... widzisz... irytujesz się jak burak, droczysz się jak burak...
burak jesteś i tyle, gorszy od tych co Ci na podwórko zaszli i to o całe
niebo gorszy... tylko fakt, ja bym Ci domu nie spalił, deska sedesowa u
Ciebie w kiblu cenniejsza niż Ty i Twoje mysli, czyny i doznania...

Pzdr
ubawiony parobasem
Paweł

a ty wierzysz w siłę modlitwy? :)
Co powiecie o strachu
no to platfusy, macie niezły orzech do zgryzienia
PARSZENIE POLSKI
Katolicy mordują nas ...wirusami.