WYRUCHAM WAS

1. Data: 2001-12-18 23:43:50

Temat: WYRUCHAM WAS
Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-12-19 00:25:52

Temat: ŁOJ DANA ŁOJ DANA, ŁOJ DANA ŁOJ DANA, ŁOJ DANA ŁOJ DANA!!!
Od: "PowerBox" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pawel <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

*** To leciało inaczej:

- Jak można poznać, że szef jest pedałem?
- Kiedy woła Kowalskiego i mówi: -"Kowalski, wypierdolę Cię!"

- Jak można poznać, że szef nie jest pedałem?
- Kiedy woła Kowalskiego i mówi: -"Kowalski, nie będę sie z toba pierdolić."

- Jak można poznać, że szef jest zupełnie niewyżytym pedałem?
- Kiedy woła Kowalskiego i mówi: -"Kowalski, wypierdolę cię wraz z całą
załogą!"

- Jak można poznać, że szef jest pedałem CZARNOKSIĘŻNIKIEM?
- Kiedy woła Kowalskiego i mówi: -"Kowalski, wypierdolę cię - nawet nie
bedziesz wiedział kiedy!"

Mam nadzieję, ze jakoś dorównałem poziomem do pszedrozmufcy

Mi chumor dopisuje, mam nadzieję że Wam też...

1. Data: 2001-12-19 03:50:10

Temat: Re: WYRUCHAM WAS
Od: "Mania" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pawel <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9vok9t$d6k$...@n...tpi.pl...
~~
Co się stało?
Kto Cię skrzywdził?
Musisz być potwornie wzburzony zarzucając nas
HUJ WAM WSZYSTKIM W DUPĘ
OBSRAJCIE SIĘ GNOJE
SPIERDALAC STĄD
KIT WAM W USZY
WYRUCHAM WAS

Pewnie masz ochotę nam oddać "pięknym za nadobne"
(zdaje się że prosiłeś o pomoc i jej nie uzyskałeś - rozwój społ.moralny)
uważasz że nie dorośliśmy do Twoich potrzeb i zajmujemy się jedynie sobą
że sami tutaj niekompetentni i jako tacy nie powinniśmy tutaj przebywać
że jesteśmy głusi
i tak jesteś strasznie na nas wściekły, że chcesz żebyśmy poczuli jak bardzo
ba! chcesz żebyśmy poczuli się bardziej skrzywdzeni niż TY!

a może robisz po prostu na nas jakiś test?
czytałam Twoją wypowiedź w wątku o asertywności
byłam pod wrażeniem :o)
teraz zresztą też

Jeśli ma Ci to pomóc to IMO możesz jeszcze pokrzyczeć
a potem wróć do nas

:o)
Mania

1. Data: 2001-12-19 03:55:25

Od: "Mania" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mania <c...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9vp2qr$1aq$...@n...tpi.pl...
> czytałam Twoją wypowiedź w wątku o asertywności
~~
ups to był chyba jednak inny Paweł;
Pawel - możemy Ci jakoś pomóc?

Mania

1. Data: 2001-12-19 08:53:16

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mania" <c...@w...pl> wrote in message news:9vp34n$3db$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik Mania <c...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> [...]

Maniu... litości... nie bądź taka do bólu psychoterapeutyczna...

Saulo

1. Data: 2001-12-19 09:01:13

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> Maniu... litości... nie bądź taka do bólu psychoterapeutyczna...
>
> Saulo

Inaczej mówiąc, nie sądzę, żeby szukał pomocy - to zapewne gówniarzowaty
wybryk upojonego anonimowością sieci źrebaka..
(zresztą napisał nie tylko na psp /m.in na pl.hum.tlumaczenia/ (choc na psp
chyba najwięcej wysłał - może w miarę dobra atmosfera tego, co widać, tak go
zachęciła, żeby wrzucić tutaj grant z gówna; a może ten cukier wydał mu się
podejrzany? :-)))

Da sobie rade.

Saulo

1. Data: 2001-12-19 11:28:22

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

DOBRA! A POZNIEJ MY CIEBIE:)

1. Data: 2001-12-19 12:04:43

Od: "Mania" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Saulo <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9vpkt8$l1f$...@n...tpi.pl...
~~
Saulo drogi,
moja troska o autora wątku jest podyktowana troską o mój własny tyłek,
niezależnie od tego co nim kierowało, mam potrzebę odpowiedzenia
i już. Ciebie to drażni, ok, przyjęłam do wiadomości.
Możemy o tym pogadać.

Mania

1. Data: 2001-12-19 12:45:40

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mania" <c...@w...pl> wrote in message news:9vpvq7$i2n$1@news.tpi.pl...
> [...]
> niezależnie od tego co nim kierowało, mam potrzebę odpowiedzenia
> i już. Ciebie to drażni, ok, przyjęłam do wiadomości.

Poczułaś się zagrożona? :-) (Widzę, że sprawa bezpieczeństwa netu nadal nie
daje Ci spokoju :-))

Nie drażni mnie to (i nie, ja też nie potrzebuję pomocy...! -)) - pisałem
uśmiechając się do Ciebie i tak też teraz robię. :o)

Pax tibi

Saulo

1. Data: 2001-12-19 13:25:59

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo" <d...@p...onet.pl> wrote in message
[cut]
> Nie drażni mnie to[cut]

> Saulo

Dearest Manou-

Twoja oferta pomocy dla Pawła skojarzyła mi się po prostu z dowcipem o
zakrwawionym człowieku leżącym na chodniku, którego wszyscy omijają i nie
inaczej czyni przechodzący psycholog, który jednak wykrzykuje:
"Kimkolwiek był człowiek, który to zrobił, potrzebuje natychmiast pomocy!".
:-)

Saulo

KIT WAM W USZY
SPIERDALAC STAD