WYSMAROWAŁAM ZAŻALENIE

81. Data: 2005-12-13 13:41:41

Temat: Re: WYSMAROWAŁAM ZAŻALENIE
Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dnmiai$ipc$2@inews.gazeta.pl>, "Nixe" <n...@f...peel>
wrote:

> "Jarek Spirydowicz" <j...@w...kurier.szczecin.pl> napisał

CC0FC125656F001CA64E.

> No i? Bo nie bardzo rozumiem, w jakim celu podajesz definicję, którą sama
> podałam kilka dni temu.

Żebyś się Kopalińskiego nie czepiała. Toć on nie poszerza.

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police

82. Data: 2005-12-13 14:01:16

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek Spirydowicz" <j...@w...kurier.szczecin.pl> napisał

> Żebyś się Kopalińskiego nie czepiała. Toć on nie poszerza.

A gdzie w definicji Kopalińskiego masz choć jedno słowo o tym, że nepotyzm
to tylko i wyłącznie obsadzanie na stanowiskach członków rodziny i
znajomych?

PozdrawiaM

83. Data: 2005-12-13 16:06:44

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dnmk3j$qsm$1@inews.gazeta.pl>, "Nixe" <n...@f...peel>
wrote:

> [...]
>
> A gdzie w definicji Kopalińskiego masz choć jedno słowo o tym, że nepotyzm
> to tylko i wyłącznie obsadzanie na stanowiskach członków rodziny i

A nigdzie. Ale do równania nepotyzmu z kumoterstwem mu jednak daleko.
I przy okazji widać, skąd się komuś (innemu) stanowiska wzięły ;)

84. Data: 2005-12-13 18:48:31

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:jareks-B27B57.17064413122005@gigaeth-gw.news.t
pi.pl>
Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> pisze:

> A nigdzie. Ale do równania nepotyzmu z kumoterstwem mu jednak daleko.

A czym wobec tego jest wg Ciebie kumoterstwo, że uważasz, iż definicja
Kopalińskiego nie określa tego zjawiska?

--
PozdrawiaM

85. Data: 2005-12-13 20:08:14

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> A czym wobec tego jest wg Ciebie kumoterstwo, że uważasz, iż definicja
> Kopalińskiego nie określa tego zjawiska?

Jesteś Nixe niezniszczalna... ;-)

--
Ewa

86. Data: 2005-12-13 20:15:47

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dnn9mv$bl4$1@proxy.provider.pl>
medea <e...@p...fm> pisze:

> Jesteś Nixe niezniszczalna... ;-)

Nie lubię niejasności i niedopowiedzeń.
Kocham prezyzję i konkrety.
To niestety moja wada, która czasem utrudnia mi życie ;-)

--
PozdrawiaM

87. Data: 2005-12-14 13:47:25

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dnn520$2j8o$1@news.mm.pl>, "Nixe" <n...@f...peel> wrote:

> W wiadomości <news:jareks-B27B57.17064413122005@gigaeth-gw.news.t
pi.pl>

> A czym wobec tego jest wg Ciebie kumoterstwo, że uważasz, iż definicja
> Kopalińskiego nie określa tego zjawiska?

Pojęciem znacznie szerszym niż nepotyzm. Obejmuje wykorzystywanie nie
tylko stanowiska, ale również np. znajomości. I dotyczy nie tylko
"krewnych a. ulubieńców".

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police
To tylko moje prywatne opinie.

Chłopek z kreski
Stopy wielkoluda?
POSZUKUJĘ ŚWIADKÓW WYPADKU SAMOCHODOWEGO
Szkolny problem z wychowawcą - krew mnie zalała :( dłuuuuugie
elo