[Wa-wa] Sklepy, hurtownie z materialami

1. Data: 2005-10-10 09:44:51

Temat: [Wa-wa] Sklepy, hurtownie z materialami
Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybieram sie na tydzien do Warszawy, chcialabym sie zaopatrzyc w fajne
materialy ubraniowe i poscielowe. Glownie mam na mysli jakies hurtownie
gdzie jest tanio i duzy wybor. Jak ktos ma namiary, bardzo prosze o pomoc :)

Agnes

--
Lubisz ubrania ESPRIT? Zajrzyj na nasze aukcje:
http://tinylink.com/?xacqZcPh1b

2. Data: 2005-10-10 11:02:21

Temat: Re: [Wa-wa] Sklepy, hurtownie z materialami
Od: "Uka P." <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Jankach jest ZATRZESIENIE hurtowni z tkaninami, ale co w nich jest i
ile kosztuje, to nie wiem, bo tylko z samochodu widzialam.

Pozdr
--
Uka P.

3. Data: 2005-10-10 17:15:03

Od: "Alex" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Jankach w większości są hurtownie Tureckie, sprzedają tylko hurtowo i to
przeważnie tkaniny sztuczne.. Na ul. Bierzuńskiej 2a w Alexis (
w...@a...pl )można kupić wielokrotność 1m ( a może cos się
zmieniło) i są tam piękne jedwabie , materiały pikowane ( z ocieplaczem) i
wełenki grubo tkane. Na ulicy Cybernetyki chyba 2 są materiały pościelowe
jest tu taniej niż w sklepach. Niestety to dwa końce Warszawy.
W Burdzie ogłaszają się sklepy , ul. Orla 13 i
Nowy Świat 53 , niestety nigdy tam nie byłam. Ola

4. Data: 2005-10-10 17:17:01

Od: "Alex" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście www.alexsis.pl

5. Data: 2005-10-11 12:04:04

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W Burdzie ogłaszają się sklepy , ul. Orla 13 i
> Nowy Świat 53 , niestety nigdy tam nie byłam. Ola

Janki sobie podaruj, równie dobrze możesz się ubrać w torby foliowe albo
płachty malarskie (i tylko hurt). Bieżuńska bardzo dobra, w zeszłym roku
cięli mi nawet po 30-40 cm sześciu różnych tkanin na spódnicę z falban.
Oczopląsu można dostać od piękności tkanin, ale wcale nie jest tak znowu
tanio - tyle że można coś tam wyszperać na kieszeń.

Joe

6. Data: 2005-10-11 20:10:04

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora